Mitä järkeä on matkustaa Espanjaan tai muualle "etelään", kun Thaimaassa on oikeasti lämmintä ja edullisempi hintataso? 😎🏖🌞🌴
Ei Välimerellä ja Kanarialla ole tropiikin tunnelmaa ja lämpöä. Olen tämän itse todennut, kun olen matkustellut ympäri maailmaa kaikkina vuodenaikoina. Välimeren vesi on trooppisiin merialueisiin verrattuna viileää tai jopa kylmää.
Thaimaassa sentään on lämmin, pehmeänkostea ilma ja varsinkin kesäisin myös yöt todella lämpimiä. Ja hintataso ja palvelukulttuurikin on ihan eri planeetalta. Ja Thaimaassa on uskaltanut jättää omaisuutta rantatuolille tai rantapyyhkeelle eikä koskaan ole kadonnut mitään. Thaimaassa neljän tähden hotelli on selvästi tasokkaampi kuin Euroopassa.
Se on sitten tietysti eri juttu, jos on lihottanut itsensä hylkeeksi joka ei kestä lämmintä.... mutta sehän ei ole näiden maiden vika eikä muuta sitä tosiasiaa, että Thaimaassa on tropiikin lämpö.
Kommentit (53)
Äläkä pitele kulkukoiraa täälläkään ! Rokottamattomia.
Arvostan enemmän eurooppalaista kulttuuria ja taidetta.
Synnin orjat himojensa orjat thaimaakin on Egyptin jumalia patsaita täynnä poppamiehiä noitia myrkkyjä huumeita liskoja huijareita. Wikipedia hindujen jumalat . Kleopatrojen jumalia siellä. Kuin Intiassa samoin.
Opettakaa ehkäisyä siellä kuin Marokossa ja Tunisiassa . Ehkäisee sukupuolitaudit kuin raskaudet.
Thaimaa ei kiehdo sitten pätkän vertaa! Ihmiset kimittää ja ovat iholla koko ajan. Haluan vieraassa maassa tehdä muutakin kuin olla rannalla ja juoda kaljaa.
Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa.
Nyt onkin mietintä päällä, mihin muutan eläkkeellä. Thaimaa se ei ole.
Aina pitää opettaa kondomin käyttö ja muu ehkäisy . Yksinhuoltajia on liikaa kuin alaikäisiä synnyttäjiä.
On se Thaimaan kieli rumaa mouruamista venäjää rumempaa ei tosin ole maan päällä. Venäläiset lähti Thaimaan Pattayalla sotaa pakoon ja balille.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa ei kiehdo sitten pätkän vertaa! Ihmiset kimittää ja ovat iholla koko ajan. Haluan vieraassa maassa tehdä muutakin kuin olla rannalla ja juoda kaljaa.
Käyn joka aamu lenkillä, olin lomalla tai en. Espanjassa se onnistuu hyvin aamulla kun ei ole vielä niin kuuma. Thaimaassa on kostean kuuma 24/7. Käyn myös joka vuosi vaeltamassa Espanjassa.
Nyt onkin mietintä päällä, mihin muutan eläkkeellä. Thaimaa se ei ole.
Edellisen sivun entisenä thaimaankävijänä nykyisenä espanjankävijänä sanoisin, että se on kyllä mielikuvituksen puutetta jos Thaimaasta löydä muuta tekemistä kuin kaljanjuonnin rannalla.
Budha on siellä Jumalan asemassa, ruokauhrit ja poppamiehet kylissä.
Kia auton nimi tarkoittaa nousee aasiasta . Tehdään etelä Koreassa.
Eihän tuossa ole mitään järkeä. Inhoan kuumuutta, vaikka en tod. ole lihava, ja matkustan ihan muista syistä.
Iittalan lautasen pohjassa lukee tehty Thaimaassa.
Lentomatka thaikkuihin kestää liikaa ja siellä on liikaa ruuyssssiä ja kiinalaisia sekä mussslimeja nykyään
Monen miehen omaisuus on thaikulla. Kaikki talokin.
Väärä Jeesus oli jo 2000 vuotta sitten Kreetalla noita. Kyllä Kreikan juudakset osaa. Väärentää. Huijata.
Vierailija kirjoitti:
Lentomatka thaikkuihin kestää liikaa ja siellä on liikaa ruuyssssiä ja kiinalaisia sekä mussslimeja nykyään
Pattayalla pohjois Thaimaassa on aina asunut pääosin kiinalaisia ja LAOSILAISIA . MILJOONIA. Intiasta tulleet asuu eniten etelä Thaimaassa. Osa Kiinasta kuten moni tarjoilija ja ruokamyyjä. Venäläiset pääsi matkustamaan kun CCCP kommunismi romahti ja Stalin kuoli . Venäläisiä asuu Balilla ja Pattayalla myös golf puolella heitä. Ukrainan sotaa lähti pakoon paljon joten Thaimaa ja Bali kuin Vietnam. Ukrainan evakkoja löytyy myös. Ukrainalaisia on paljon Turkissa. Kreikassa. Albaniassa ja Romaniassa. Mutta nykyään kun Bulgaria on eurovaluutassa sinne on helppo matkustaa ja Albania on uusi lomakohde. Albaniassa on kirkkojakin.
Ne kun kieltää Jeesuksen et näe taivaassa heitä . Ja jos erotat ihmisiä Jeesuksesta joudut itse sinne .
Vierailija kirjoitti:
Väärä Jeesus oli jo 2000 vuotta sitten Kreetalla noita. Kyllä Kreikan juudakset osaa. Väärentää. Huijata.
Juudas on tosiaan epäuskon synnissä ja tekee myyntijeesuksia guruja.
Älä rupee kuule kenenkään rahapussiksi ja oleskeluluvaksi maksamaan niiden kuluja.