Tuleeko toimeen yksin 1490€:lla?
Oon vasta eronnut. Saan tuon verran nettona. Niin huono kokemus parisuhteesta että tuskin enää siihen rupean
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
100€ saa kuukauden ruoat kun tekee itse
Laitapas lista ruoista, jotka satasella kuussa muka saa. Satanen menee viikossa ruokaan, heittämällä.
Satanen viikossa ruokaan yhdelle?!? Aika hemmetin iso summa. Mä ostan itselleni kuukauden ruoat n. 200€:lla.
Miten? Syötkö vain yhden ruoan per pvä? Et aamiaista tai iltapalaa? Et hedelmiä tms.? Ja aina makaronia tai riisiä? Mä en pääsisi alle sataseen vko per naama vaikka kuinka yrittäisin.
No siten, että on pakko saada tuo raha riittämään. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Käytän hyväksi alennuksia ja ilta-aleja. Syön aamupalaa aamuvuoropäivinä, muina päivinä syö aamupala-lounaan esim. leipää jossa päällä tonnikalaa+juustoa tai levitettä+kinkkua+paistettua kananmunaa+juustoa. Päivällinen on joku ihan tavallinen itse tehty ruoka esim. keitto, kiusaus tai peruna/pastaa/riisiä+lihaa ja kastike. Syön paljon broileria. Kalaa ostan alesta tai tarjouksesta. Iltapalaa en syö kovin usein. Hedelmiä ja kasviksia syön vaihtelevasti. Niissäkin hyödynnän tarjouksia esim. juuri ostin kaksi rasiaa miniluumutomaatteja, kun maksoivat 3€ yhteensä.
Kyllä pääsee aivan helposti alle sataseen per viikko jos vähänkään yrittää. Aika hemmetin hyvin syö, jos syö satasella viikossa.
Tyypillinen nainen. Raha ratkaisee sen, pysyäkö miehen kanssa yhdessä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapas lista ruoista, jotka satasella kuussa muka saa. Satanen menee viikossa ruokaan, heittämällä.
Satanen viikossa ruokaan yhdelle?!? Aika hemmetin iso summa. Mä ostan itselleni kuukauden ruoat n. 200€:lla.
Miten? Syötkö vain yhden ruoan per pvä? Et aamiaista tai iltapalaa? Et hedelmiä tms.? Ja aina makaronia tai riisiä? Mä en pääsisi alle sataseen vko per naama vaikka kuinka yrittäisin.
No siten, että on pakko saada tuo raha riittämään. Tyhjästä on paha nyhjäistä. Käytän hyväksi alennuksia ja ilta-aleja. Syön aamupalaa aamuvuoropäivinä, muina päivinä syö aamupala-lounaan esim. leipää jossa päällä tonnikalaa+juustoa tai levitettä+kinkkua+paistettua kananmunaa+juustoa. Päivällinen on joku ihan tavallinen itse tehty ruoka esim. keitto, kiusaus tai peruna/pastaa/riisiä+lihaa ja kastike. Syön paljon broileria. Kalaa ostan alesta tai tarjouksesta. Iltapalaa en syö kovin usein. Hedelmiä ja kasviksia syön vaihtelevasti. Niissäkin hyödynnän tarjouksia esim. juuri ostin kaksi rasiaa miniluumutomaatteja, kun maksoivat 3€ yhteensä.
Kyllä pääsee aivan helposti alle sataseen per viikko jos vähänkään yrittää. Aika hemmetin hyvin syö, jos syö satasella viikossa.
Niin ja tuo yhdistetty aamupala-lounas voi sisältää myös maustatonta jogurttia mustikoilla tai myslillä. Tai sitten kaurapuuroa mustikoilla. Puuron kanssa en kyllä leipää sitten ota lisäksi. Leipää leivon usein itse.
Tulisin helposti. Tällä hetkellä elätän vähän pienemmällä summalla kahta.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen nainen. Raha ratkaisee sen, pysyäkö miehen kanssa yhdessä vai ei.
Sinä olet tyypillinen incel-idiootti joka ei tajuta mistään mitään.
Varmasti pärjäät. Kun erosin,talous selkeni. En tehnyt yhtään ostosta, jota en kyennyt maksamaan. Tyyni niukkuus on parempi kuin tuhlaileva huoli.
Rauha on palannut pieneen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisinko viikon ruokalistan malliksi?
En ala kirjoitelemaan tähän ruokalistaa kun on muuta tekemistä, mutta aika halvalla saa kun käyttää "pohjana" seuraavia
- peruna, noin euron kilo
- porkkana, noin euron kilo
- punajuuri, noin euron kilo
- kananmunat kolme euroa/12 kpl
- kana
- tonnikala
Minulla taitaa mennä noin 150 eur/kk, mukana on sitten salaatit ja monipuolisemmat hedelmät ja kasvikset.
ohis
Juuri tuollaiset naiset ovat eniten kiinnostuneita parisuhteista, kun miestä tarvitaan maksajaksi eikä itse osata mitään.
Tuosta jää 800 euroa ruokaan ja elämiseen. Kyllä sillä pitäisi oikeustoimikelpoisen henkilön selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala kirjoitelemaan tähän ruokalistaa kun on muuta tekemistä, mutta aika halvalla saa kun käyttää "pohjana" seuraavia
- peruna, noin euron kilo- porkkana, noin euron kilo
- punajuuri, noin euron kilo
- kananmunat kolme euroa/12 kpl
- kana
- tonnikala
Minulla taitaa mennä noin 150 eur/kk, mukana on sitten salaatit ja monipuolisemmat hedelmät ja kasvikset.
ohis
Minulla menee yleensä 170e kuussa ruokaan vaikka en ikinä osta mitään punalaputettuja tuotteita. Koska meidän kaupassa niitä ei ole tai ne on joku muu jo ehtinyt ostaa.
Käyn pienessä K-marketissa, koska on lähikauppa enkä omista autoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän halppispäiviä, aikuinen kestää jos yhtenä-kahtena päivänä ei ole niin täysipainoista ravintoa. Ajoitan kevyisiin päiviin. Jää sitten rahaa muille päiville enemmän.
Esim kattilallinen lappapuuroa ja purkki maitoa 1,30€, tällä elää päivän. Muutkin puurot varmaan samaa hintaluokkaa, marjat tietysti pitää itse poimia.
Puuron lisäksi halutessa ns lämmin ruoka. Viimeksi halppistellessa oli spagettia (lidlin halvin), pestoa (itse kasvatetuista tai luonnosta kerätyistä yrteistä, halvoista pähkinöistä tai siemenistä ja rypsiöljystä) ja salaattijuustoa (Lidlin), alle euron per annos ja tulee 4 isoa annosta, spagettia jää, juusto ei pakollinen.