Sala-pedofilia on arkipäivää. Oletteko esim. huomanneet sen yhden kesäisen mainoksen, jossa ihmiset ovat ulkona puistossa?
En muista mitä siinä mainostetaan, mutta yhdessä kohtaa vanhempi leikkii pikkutyttönsä kanssa niin, että tältä näkyvät valkoiset alushousut. Toisessa kohtaa taas vielä pienempi tyttö maistaa itse kauhalla kiisselikulhosta päällä pelkkä kesämekko, jonka olkain valahtanut alas paljastaen olkapään.
Eilisessä 21.00 leffassa Subilla isä leikki pikku-tyttönsä kanssa ja taas vilkkuivat iloisesti valkoiset pikkuhousut.
Tällaisia pieniä, muka viattomia kuvia on media pullollaan.
Kommentit (28)
Vierailija:
Nostaako syliin väärin ja " pervosti" , onko suukko poskelle liikaa, entä jos käsi hipaiseekin takamusta, ylipäätään kädestä kiinni pitäminen...
Ajattele niinpäin, että miksi tyttöjen kuvaaminen mediassa on seksualisoitu? MIKSI niiden alushousujen on vilkuttava lähes joka käänteessä?
Naisten esineellistäminen mediassa ulottuu jo ihan pikkutyttöihin saakka.
poikavauva istuu ruokapurkki tanassa jalkojensa välissä ja tyttövauva konttaa vastapäätä. tekstinä lukee: " se on mun ja se maistuu hyvältä" .
Mutta ei voi olettaa av-mammojen tajuavan ap:n pointtia. Sen verran medialukutaidotonta porukkaa täällä pyörii (vrt. Greenpeacen mainos). Teinityttöjä on seksualisoitu mainoksissa jo pitkään ja ikävä kyllä sama taitaa alkaa hiipiä jo pienempiin tyttöihin.
Voiko tällainen olla jonkun mielestä kiihottavaa? Hyi kun inhotti kirjoittaakkin tuo sana kun lapsesta puhun. Mutta kannattaako siis sanoa lapselle että heittelee vaikka palloa mieluummin? Sali täynnä pelkkiä bodareita.
Minulle tuli fyysisesti huono olo siitä mainoksesta, enkä osannut sanoa, miksi. En edes muista, mitä siinä mainostettiin, muistan vain, että jokin häiritsi todella pahasti. YÖK!!!
Ja eiköhän pikkulapsen viaton jumppailu ole sallittua. Sen sijaan minusta ei ole sallittua, että mainostajat kuvaavat lapsia eroottisina kohteita. Tajuatko eron?
aurinkovoidemainos jossa koira veti nakulta pikkutytöltä uikkaripöksyjä pois?? Jos haluaa niin siinäkin voi nähdä mitä tahansa. Huoh! Alastomuus on luonnollista ja lapset nauttii siitä; toivottavasti ilman kuolaavia aikuisia!!
Ottavat juuri valokuvia ihan vain leikkivistä lapsista, ja keräilevät " viattomia" tv-klippejä ja elokuvia. Yök. Siksi pitäisi tekijöidenkin huomioida miten kuvaavat lapsia, ei se minusta ole hysteeristä.