Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-miehet ja kävelytreffit

Vierailija
20.04.2026 |

Omasta mielestäni pelkkä kävelyllä käynti ei ole mitkään treffit. Kun eilen olin lenkillä yksinäni, näin paljon pariskuntia jotka lenkkeilivät yhdessä. Tinder-miehet ovat niin pöljiä, että kun näkevät sellaisen lenkkeilevän pariskunnan, he luulevat niiden olevan treffeillä. Vaikka oikeasti kyseessä on todennäköisesti pidempään yhdessä ollut pari, ja heidän ensimmäiset treffinsä ovat olleet vaikkapa ravintolaillallinen, joka on johtanut pidempään suhteeseen. Ja nyt he lenkkeilevät yhdessä. Mutta Tinder-miehet eivät sitä älyä, vaan kun näkevät sellaisen pariskunnan, luulevat että ensimmäisiksi treffeiksi riittää pelkkä lenkki. 

Kommentit (243)

Vierailija
241/243 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ensitreffit ovat esimerkiksi polttaa yhdessä tupakkaa jossain talon nurkalla.

Vierailija
242/243 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffasin/tapailin sinkkuaikana noin 25 eri naista, kunnes löysin nykyisen tyttöystäväni. 

Näistä yli 10 naista tapasin ensitreffeillä kotona joko suoraan tai lyhyen kävelyn jälkeen.

Kahvilatreffeillä kävin vain yhden kanssa, parin kanssa oli jotain tekemistä ja loppujen kanssa sovin kävelytreffit.

Tälle oli syynsä. Minulle oli luontevinta olla jossain ulkona ja vaikka olen sosiaalisesti ihan taitava, niin kahvi- tai syömistreffit olisi jännittänyt sen verran, että en olisi pystynyt olemaan täysin rento. Ja mikäli toinen ei ulkoisesti miellyttänyt, niin kävelytreffit voi pitää sopivan lyhyenä. Suhteessa kyllä pidän tyttöystävää hyvänä, huomioin ja maksan asioita. Mutta en vaan halunnut panostaa liikaa ensitreffeille.

Miten hyvä olet tekemään ruokaa? Minkä tyyppistä mieluiten laitat? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/243 |
22.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen viime vuosien aikana käynyt treffeillä 58 ei  miehen kanssa . Näistä vain kaksi oli kävelytreffit, joista toisen mies keskeytti, kun en miellyttänytkään häntä.

Sitten olen muutaman kerran käynyt kahvilassa, pari kertaa brunssilla, muutaman kerran lounaalla esim. Sushibuffassa ja myös tosi paljon illallisella ravintolassa. 

Mun mielestä ehkä lounastreffit ovat olleet mukavimmat. Ne kestää sopivan ajan ja on sopivan kasuaali. Eli liian arkinen mutta ei liian hienotkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä