Harmittaa että pakotin mieheni kertomaan totuuden aiemmasta seksielämästään
Hänellä ei ole ollut kuin yksi nainen ennen minua ja sekin 29vuotiaana. Kertoi myös että se ahdistaa häntä... Olisi ollut parempi etten olisi saanut tietää. Olemme molemmat 35v
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi ei pidä koskaan kysellä tuollaisia asioita. Ei niistä seuraa koskaan mitään hyvää.
Eikä. kannata kertoakkaan. menneistä suhteista. Parempi. lähteä kuin puhtaalta pöydältä.
Montako miestä itselläsi on ollut?
Niin ap olisi halunnut, että miehellä olisi ollut vientiä ennenkin. Nyt miettii, että on saanut sellaisen, joka ei muille kelpaa. Toki jos olisi ollut pelimies ennen, niin ap miettisi nyt, että mies haluaa panna myös muita, ja pettää kuitenkin jossain vaiheessa. Eli jos aiot kysyä tuollaisen kysymyksen, niin mieti ensin kestätkö vastauksen. Itsetuntemus on avain onneen.
M47
Vierailija kirjoitti:
Montako miestä itselläsi on ollut?
En ole laskenut.
Sinua ahdistaa, koska se nainen oli paljon kauniimpi kuin sinä.
Jätä se löysämunainen surkimus, kunnon orheja kyllä löytyy!
Mitä ihmettä, toi olisi mun unelma! Omalta mieheltä en halua edes kysyä, koska uskon että hänellä on ollut yli 10 naista ja se saa minut tuntemaan hänet jollain lailla vähän likaiseksi.
Aina ennen kun kysyy tällaisia kannattaa miettiä haluaako oikeasti tietää vastausta. Otsikossakin sanotaan että "pakotin mieheni kertomaan", ei mee kauhean vahvasti tässä.
En ikinä tule kertomaan Naiselleni jotta hän on noin numero 110.. 😏
Vierailija kirjoitti:
Aina ennen kun kysyy tällaisia kannattaa miettiä haluaako oikeasti tietää vastausta. Otsikossakin sanotaan että "pakotin mieheni kertomaan", ei mee kauhean vahvasti tässä.
Pakottaminen on typerää. Yhtä typerää on tulkita saamiaan vastauksia negatiivisesti.
Pitää miettiä, että tykkääkö miehestä sellaisenaan.
Sinua ahdistaa, koska se nainen oli paljon kauniimpi kuin sinä.
Olet todella daiju, nautitko tuosta?
Mun mies kysyi minkä ikäisenä menetin neitsyyden. Sitte oli vihainen vastauksesta. Seuraavaan kysymykseen montako miestä on ollut, ymmärsin jo valehdella.
Ei naiselle pidä kertoa, pian sen tietää kaikki , ainakin naiset.
Todennäköisyys on melko suuri, että tuo yksikin nainen on keksitty. Tai vain joku yksittäinen kännipano.
Mikä ongelma? Tosin on se joillekin. Kerroin deitille että en oo ikinä ollut petipuuhissa kenenkään kanssa (oon 30+) ja hän vähän järkyttyi. Mut juttu ei silti onneksi päättynyt siihen.
Olen ollut puolen tusinan naisen kanssa parisuhteessa tai aikomuksella sellainen aloittaa ja sen lisäksi tavannut ison liudan maksullisia vuosikymmenten aikana. En ole kertonut kenellekään ja luettuani naisten käsityksen viimeiseksi kertoisin naisteni määrästä kenellekään naispuoliselle. Voisin vain hävitä tekemällä niin.
Minä pakotin mieheni kertomaan yksityiskohtaisesti mitä oli tehnyt edellisen naisen kanssa ennen minua.
Samalla runkkasin sitä.
Enkä antanut sen olla hiljaa, käskin sitä kertomaan uudestaan ja uudestaan, kunnes se lopulta tuli.
Sitten sanoin sille, että älä enää ikinä sano mitään edellisestä hoidostasi ja se lupasi kiltisti ettei ikinä enää puhu siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tosin on se joillekin. Kerroin deitille että en oo ikinä ollut petipuuhissa kenenkään kanssa (oon 30+) ja hän vähän järkyttyi. Mut juttu ei silti onneksi päättynyt siihen.
Se, että asiasta voi tulla ongelma. Olet kokematon 30+. Onko tämä ongelma sinulle tai tuleeko se olemaan ongelma? Haikailetko kokemusten perään tai harmitteletko "menetettyä nuoruutta"? Miksi sinä olet kokematon 30+? Onko syynä sellainen asia josta tulee ongelmia? Esimerkiksi mt ongelmat tai jotain traumoja?
Samantyylisiä ajatukset tulevat mieleen jos 30+ kertoo hänellä olleen satoja seksikumppaneita. Tuleeko tästä ongelmaa? Pysytkö uskollisena? Harmitteletko menneisyyttäsi? Onko tässä syynä joku mt ongelma tai traumoja.
Näitä ajatuksia tulee toiselle helposti mikäli seksielämä on jotenkin massasta poikkeavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että asiasta voi tulla ongelma. Olet kokematon 30+. Onko tämä ongelma sinulle tai tuleeko se olemaan ongelma? Haikailetko kokemusten perään tai harmitteletko "menetettyä nuoruutta"? Miksi sinä olet kokematon 30+? Onko syynä sellainen asia josta tulee ongelmia? Esimerkiksi mt ongelmat tai jotain traumoja?
Samantyylisiä ajatukset tulevat mieleen jos 30+ kertoo hänellä olleen satoja seksikumppaneita. Tuleeko tästä ongelmaa? Pysytkö uskollisena? Harmitteletko menneisyyttäsi? Onko tässä syynä joku mt ongelma tai traumoja.
Näitä ajatuksia tulee toiselle helposti mikäli seksielämä on jotenkin massasta poikkeavaa.
Se ei ole mulle ongelma lainkaan, kenenkään toisen puolesta en tietenkään voi puhua. En haikaile kokemusten perään, ne voi aina ottaa kiinni tulevaisuudessa ja mulle se ei tarkoita yhden yön suhteita vaan ne voi ottaa kiinni mielellään sen yhden ja saman tyypin kanssa :) Ei oo taustalla mitään traumoja tai ongelmia, miksi se onkaan aina oletus kun lukee vastaavia kirjoituksia :D?
Tämän vuoksi ei pidä koskaan kysellä tuollaisia asioita. Ei niistä seuraa koskaan mitään hyvää.