Harmittaa että pakotin mieheni kertomaan totuuden aiemmasta seksielämästään
Hänellä ei ole ollut kuin yksi nainen ennen minua ja sekin 29vuotiaana. Kertoi myös että se ahdistaa häntä... Olisi ollut parempi etten olisi saanut tietää. Olemme molemmat 35v
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele jos miestä ahdistaa. Nainen on heti pystyttämässä punaista lippua jos mies on kokematon.
Mitä tuosta sitten edes seuraa muuta kuin se, että miehet pakotetaan olemaan epärehellisiä naisen mieliksi?
Olkoot nainen tai mies, mutta jos aikuinen ihminen on kokematon, niin jokuhan siihen on syynä. Eikä se aina ole positiivinen syy vaikka niitäkin voi varmasti löytyä.
Tuo on kyllä huomattavan sukupuolittunut asia ja kokemattomuus miehellä nähdään todella epäilyttävänä. Moni mies on pelkästään onnessaan jos naisella ei ole juurikaan kokemusta ennestään tai jos on vaikka neitsyt.
En todellakaan olisi. Neitsyt 30+ nainen??? En halua ongelmia.
Olisihan se aika turnoff jos yli kohta kolmekymppinen nainen olisi vielä neitsyt. Saati vanhempi.
Huomattavasti vähemmän kuin vastaava mies. Ehkä sinulle, muttei suurelle osalle muista miehistä.
Voitko avata vastaustasi? En päässyt jyvälle.
Kokematon nainen on huomattavasti vähemmän turn off miehille kuin kokematon mies 30 ikäluokassa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on ongelma? Itse olisin järkyttyneempi jos 35 nainen kertoisi että on ollut kymmeniä miehiä ennen minua. Hieman alkaisin epäillä että tuleeko meidänkään suhteesta pitkä ja mahdollisesti loppuelämän liitto vai olisinko hänelle vain yksi monista? Ei kai tuo ole enää mikään harvinaisuus että miehellä on todella vähän parisuhdehistoriaa päälle kolmekymppisenä.
Ai kymmeniä seurustelukumppaneita? Minulla on kyllä ollut kymmeniä seksikumppaneita mutta vain kaksi seurustelukumppania. Toisen kanssa olin 12 vuotta ja toisen kanssa kymmenen, suhde päättyi hänen kuolemaansa. Eli parisuhteissa olen uskollinen, enkä ala suhteeseen ellen ole varma jatkuvuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele jos miestä ahdistaa. Nainen on heti pystyttämässä punaista lippua jos mies on kokematon.
Mitä tuosta sitten edes seuraa muuta kuin se, että miehet pakotetaan olemaan epärehellisiä naisen mieliksi?
Olkoot nainen tai mies, mutta jos aikuinen ihminen on kokematon, niin jokuhan siihen on syynä. Eikä se aina ole positiivinen syy vaikka niitäkin voi varmasti löytyä.
Tuo on kyllä huomattavan sukupuolittunut asia ja kokemattomuus miehellä nähdään todella epäilyttävänä. Moni mies on pelkästään onnessaan jos naisella ei ole juurikaan kokemusta ennestään tai jos on vaikka neitsyt.
Olisihan se aika turnoff jos yli kohta kolmekymppinen nainen olisi vielä neitsyt. Saati vanhempi.
Huomattavasti vähemmän kuin vastaava mies. Ehkä sinulle, muttei suurelle osalle muista miehistä.
Kokematon nainen on huomattavasti vähemmän turn off miehille kuin kokematon mies 30 ikäluokassa naisille.
Vähemmän tu rnof muttei huomattavasti. Kyllä se epäilyksiä herättää jos 30+ nainen kertoo olevansa neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on ongelma? Itse olisin järkyttyneempi jos 35 nainen kertoisi että on ollut kymmeniä miehiä ennen minua. Hieman alkaisin epäillä että tuleeko meidänkään suhteesta pitkä ja mahdollisesti loppuelämän liitto vai olisinko hänelle vain yksi monista? Ei kai tuo ole enää mikään harvinaisuus että miehellä on todella vähän parisuhdehistoriaa päälle kolmekymppisenä.
Ai kymmeniä seurustelukumppaneita? Minulla on kyllä ollut kymmeniä seksikumppaneita mutta vain kaksi seurustelukumppania. Toisen kanssa olin 12 vuotta ja toisen kanssa kymmenen, suhde päättyi hänen kuolemaansa. Eli parisuhteissa olen uskollinen, enkä ala suhteeseen ellen ole varma jatkuvuudesta.
Yhdenyön juttujen harrastelijat voi liimata hintalapun itseensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän tu rnof muttei huomattavasti. Kyllä se epäilyksiä herättää jos 30+ nainen kertoo olevansa neitsyt.
Et vaan halua myöntää vaika tiedät itsekkin totuuden. Nainen on myös neitsyt tai kokematon yleensä omasta tahdostaan, toisin kuin kokematon tai neitsyt mies.
Neitsyen tai jakorasian/pelimiehen ei koskaan kannata olla rehellinen kumpppanilleen. Valehtelee jonkun järkevän luvun, kuten vaikka että muutama lyhyt seurustelusuhde ja pari pidempää jos päälle kolmekymppinen. Keksii myös kivat ja normaalit tarinat niihin jos tulee puhetta existä. Rehellisyydellä ei voita mitään.
Mulla miehenä vähän vastaava tausta, toki olin vasta tasan 20 silloin ja ilman kokemuksia. Asia kyllä vaivasi aikanaan ja matkan varrellakin, mutta varsinaisesti se nousi tietyistä syistä vahvemmin esille näin varttuneemmalla iällä. Oon nyt hoitanut asiaa maksullisten kanssa ja voin sanoa, että paras päätös ikinä.
M46
Ahdistus kumppanin suuresta määrästä seksikumppaneita on heikkoitsetuntoisten ongelma. Vahva itsetuntoinen toteaa, että kappas, olen varmaan parempi seksissä kuin nuo n kappaletta, koska on jäänyt suhteeseen kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vaan halua myöntää vaika tiedät itsekkin totuuden. Nainen on myös neitsyt tai kokematon yleensä omasta tahdostaan, toisin kuin kokematon tai neitsyt mies.
Näinhän sitä jostain syystä kuvitellaan kärjistäen. Nainen on kokematon siksi, että ”säästää itseään sille oikealle” ja samanlainen ajatuskulku ei voi olla miehellä, joten kaikki kokemattomat miehet eivät vain ”ole vielä onnistuneet saamaan”
Meitä miehiä on kuitenkin monia, nuorissakin, jotka eivät halua harrastaa irtosuhteita. Jos vielä tuntuu, ettei voi seurustellakaan ennen kuin on kohtuullisen varma omista ja toisen tunteista. Itselle olisi ollut suoranaista valehtelua ja jopa hyväksikäyttöä alkaa suhteeseen, jossa ei itse ole niin kiinnostunut, mutta toinen oli selvästi ihastunut. Niinpä minullakin poikuus säilyi sinne 25-vuotiaaksi, mikä tietysti tuntui silloin ikälopulta ja varsinkin ajattelin, onko minussa jotain vialla, kun minulle ei kelpaa kukaan.
Nyt reilu viisikymppisenä, saman naisen kanssa naimisissa, olisin tehnyt kaiken täysin samoin, vaikka silloin olinkin vuosikaudet luokiteltavissa säälittäväksi reppanaksi. Onneksi vaimo näki tämän läpi (ja oikeasti suurin osa naisista näkee) Mutta meinasi omien sanojensa mukaan pudota tuolilta, kun luki minun olevan kokematon. Eli aina kaikki ei näy päällepäin.
Mulle ei nyt oikein selvinnyt tästä varsinaisesta avauksesta mitään.
Mikä ap:n miestä oikein ahdistaa? Oliko tuo kokemus kuusi vuotta sitten jotenkin traumaattinen, ettei ole päässyt siitä yli? Vai se, että seksisuhteita ei ole ollut enempää?
Ja mikä ap:ta hiertää tässä asiassa tai sen tietämisessä? Joka tapauksessa mies on syytä saada vakuutettua, että menneet ovat menneitä ja nyt on nyt. Ei tätä ymmärrä, niin parempi päästää terapiaan tai keräämään niitä seksikokemuksia.
Vai häiritsikö ap:ta se, ettei miehensä elin ollutkaan käynyt riittävän monessa kolossa? Tähän kysyisin, kuinka paljon on tarpeeksi? Kuinka paljon lisää saa sukupuolitaudista? Elarit on varmaan lottovoitto?
Mun ex kertoi, että hänellä on ollut satoja naisia. Kun sanoin, että minulla on ollut alle 10 miestä hän sanoi että hänen mielestään on parempi mitä enemmin on ollut miehiä. Ja ei ollut sen suhteen minun tyytyväinen.
Luulin, että hän on minulle uskollinen, vaikkei edellisille. No eipä ollut. Oli pettänyt ihan koko liiton ajan.
merkittävä oli, että hän oli erittäin mustasukkainen tyyppi kuitenkin itse.
Kysyin rouvalta ja oli ollut lähemmäksi kymmentä kuin kuin viittätoista, tulkitsin että viisitoista ja olisin tykännyt jos olisi sanonut kaksikymmentä viisi miestä on pannut häntä!
Totuus on, että miehistä suuri osa menettää poikuutensa yli 20-vuotiaana, ja naiset ehkä 16 - 17-vuotiaana. Miesten bodycount jäänee 90 % miehistä alle kymmeneen koko elämän aikana, kun taas keskiverto naisilla on 20 - 30 vuoden iässä jo ainakin parikymmentä panokumppania takana. Monilla naisilla on villit opiskeluvuodet, mutta kysyntä vähenee huomattavasti 30 - 40 ikävuoden välillä. Viisikymppisenä voi tulla uusi villimpi vaihe, jolloin bodycount hieman kasvaa naisilla, kun taas 90 % miehistä on työn ja tuskan takana saada edes joskus seksiä. Keski-ikäinen mies ei kelpaa oikein kenellekään, vaikka olisi perus siisti ja työssäkäyvä.
Mun ex kertoi, että hänellä on ollut satoja naisia. Kun sanoin, että minulla on ollut alle 10 miestä hän sanoi että hänen mielestään on parempi mitä enemmin on ollut miehiä. Ja ei ollut sen suhteen minun tyytyväinen.
Luulin, että hän on minulle uskollinen, vaikkei edellisille. No eipä ollut. Oli pettänyt ihan koko liiton ajan.
merkittävä oli, että hän oli erittäin mustasukkainen tyyppi kuitenkin itse.
Ihan tyypillinen mies. Noita on 99 sadassa. Just tässä kyselin mieheltäni, että mitä hän puhui entiselle viihdykkeelleen, kun pyyti treffeille, eli panolle, jonne menikin ja tuli vasta seuraavana päivänä kotiin oli olusilla "poikien kanssa". Siellä paneskeli "poikien nähden" ja kuullen sitten yksiössään. Ei muista mitään vaikka edellispäivänä soittanut ja sopinut treffit. Helppoa noin sanoa..en muista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tosin on se joillekin. Kerroin deitille että en oo ikinä ollut petipuuhissa kenenkään kanssa (oon 30+) ja hän vähän järkyttyi. Mut juttu ei silti onneksi päättynyt siihen.
Se, että asiasta voi tulla ongelma. Olet kokematon 30+. Onko tämä ongelma sinulle tai tuleeko se olemaan ongelma? Haikailetko kokemusten perään tai harmitteletko "menetettyä nuoruutta"? Miksi sinä olet kokematon 30+? Onko syynä sellainen asia josta tulee ongelmia? Esimerkiksi mt ongelmat tai jotain traumoja?
Samantyylisiä ajatukset tulevat mieleen jos 30+ kertoo hänellä olleen satoja seksikumppaneita. Tuleeko tästä ongelmaa? Pysytkö uskollisena? Harmitteletko menneisyyttäsi? Onko tässä syynä joku mt ongelma tai traumoja.
Näitä ajatuksia tulee toiselle helposti mikäli seksielämä on jotenkin massasta poikkeavaa.
Näinhän se on. Paras ettei ole yhtään erilainen vaan ihan samanlainen kuin kaikki muutkin.
Vierailija kirjoitti:
Ahdistus kumppanin suuresta määrästä seksikumppaneita on heikkoitsetuntoisten ongelma. Vahva itsetuntoinen toteaa, että kappas, olen varmaan parempi seksissä kuin nuo n kappaletta, koska on jäänyt suhteeseen kanssani.
Viisi alapeukuttajaa ilmoittautunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap:n miestä oikein ahdistaa? Oliko tuo kokemus kuusi vuotta sitten jotenkin traumaattinen, ettei ole päässyt siitä yli? Vai se, että seksisuhteita ei ole ollut enempää?
Ja mikä ap:ta hiertää tässä asiassa tai sen tietämisessä? Joka tapauksessa mies on syytä saada vakuutettua, että menneet ovat menneitä ja nyt on nyt. Ei tätä ymmärrä, niin parempi päästää terapiaan tai keräämään niitä seksikokemuksia.
Vai häiritsikö ap:ta se, ettei miehensä elin ollutkaan käynyt riittävän monessa kolossa? Tähän kysyisin, kuinka paljon on tarpeeksi? Kuinka paljon lisää saa sukupuolitaudista? Elarit on varmaan lottovoitto?
Ap:lle valkeni, että mies on nyssy kilttis. Oli jotenkin onnistunut feikkaamaan pelimiestä. Ei ihme, että nyt harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lle valkeni, että mies on nyssy kilttis. Oli jotenkin onnistunut feikkaamaan pelimiestä. Ei ihme, että nyt harmittaa.
Niin edelleen, onko ne taudit ja elätettävät myös plussaa?
Elätettävät ja taudit eivät ole plussaa, mutta kondomit on keksitty. Ne eivät ole 100 % luotettavia, tietenkään.
Ennemmin muutama tai ei ollenkaan kuin kymmeniä. Kumpikin ääripää herättää jossainmäärin epäluottamusta. Etenkin runsas kumppanien määrä aiheuttaa sen ajatuksen että, kokeillaan nyt mutta ei odoteta liikoja.