Harmittaa että pakotin mieheni kertomaan totuuden aiemmasta seksielämästään
Hänellä ei ole ollut kuin yksi nainen ennen minua ja sekin 29vuotiaana. Kertoi myös että se ahdistaa häntä... Olisi ollut parempi etten olisi saanut tietää. Olemme molemmat 35v
Kommentit (60)
Vanhoista seksisuhteista kannattaa pitää turpa kiinni. Kuten ei myöskään alkaa ajattelemaan ääneen panohaluistaan esim. kommentoimalla jotain komistusta/herkkupersettä telkkarissa, jolta haluaisi oikeasti nüssia aivot pihalle.
Mainitsen existä neutraalisti ja korkeintaan ohimennen, enkä halua myöskään nykyiseltä vakiokumppanilta mitään syväanalyysiä vanhoista hoidoista. Useinhan kokemukset ja mielihalut ovat kovempia kuin mitä partnerin korvat kestävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tosin on se joillekin. Kerroin deitille että en oo ikinä ollut petipuuhissa kenenkään kanssa (oon 30+) ja hän vähän järkyttyi. Mut juttu ei silti onneksi päättynyt siihen.
Se, että asiasta voi tulla ongelma. Olet kokematon 30+. Onko tämä ongelma sinulle tai tuleeko se olemaan ongelma? Haikailetko kokemusten perään tai harmitteletko "menetettyä nuoruutta"? Miksi sinä olet kokematon 30+? Onko syynä sellainen asia josta tulee ongelmia? Esimerkiksi mt ongelmat tai jotain traumoja?
Samantyylisiä ajatukset tulevat mieleen jos 30+ kertoo hänellä olleen satoja seksikumppaneita. Tuleeko tästä ongelmaa? Pysytkö uskollisena? Harmitteletko menneisyyttäsi? Onko tässä syynä joku mt ongelma tai traumoja.
Näitä ajatuksia tulee toiselle helposti mikäli seksielämä on jotenkin massasta poikkeavaa.
No kuinka kauan viipyilet näissä ajatuksissa? Tottakai tulee mieleen yhtä ja toista, mutta jos asia ei aiheuta ongelmia tässä ja nyt, niin turha on maalata piruja seinille. Tosin tuollainen, jolla on ollut satoja kumppaneita ei oikein vaikuta parisuhdemateriaalilta. Paljon on ollut kontakteja, mutta ei ole jostain syystä osannut/halunnut sitoutua.
Mikä tuossa on ongelma? Itse olisin järkyttyneempi jos 35 nainen kertoisi että on ollut kymmeniä miehiä ennen minua. Hieman alkaisin epäillä että tuleeko meidänkään suhteesta pitkä ja mahdollisesti loppuelämän liitto vai olisinko hänelle vain yksi monista? Ei kai tuo ole enää mikään harvinaisuus että miehellä on todella vähän parisuhdehistoriaa päälle kolmekymppisenä.
Tuttuni mies oli valehdellut hänelle muita naisia olleen ennen tuttuani mutta vuosien päästä mies puhunut ettei muita naisia ole ollutkaan vaan oli keksinyt aikaisemmat suhteet ajatellen että naisen kiinnostus loppuu jos mies kokematon.
Vierailija kirjoitti:
Vanhoista seksisuhteista kannattaa pitää turpa kiinni. Kuten ei myöskään alkaa ajattelemaan ääneen panohaluistaan esim. kommentoimalla jotain komistusta/herkkupersettä telkkarissa, jolta haluaisi oikeasti nüssia aivot pihalle.
Mainitsen existä neutraalisti ja korkeintaan ohimennen, enkä halua myöskään nykyiseltä vakiokumppanilta mitään syväanalyysiä vanhoista hoidoista. Useinhan kokemukset ja mielihalut ovat kovempia kuin mitä partnerin korvat kestävät.
Samoilla linjoilla, mutta en usko että kokemukset tai mielihalut olisivat valtavia. Se eksä on eksä ihan syystä. Vaikka onhan sitä sellaisiakin tyytyjiä, jotka haikailevat mennyttä. Sellaisen kanssa ei kannata mennä yhteen.
En ihmettele jos miestä ahdistaa. Nainen on heti pystyttämässä punaista lippua jos mies on kokematon.
Mitä tuosta sitten edes seuraa muuta kuin se, että miehet pakotetaan olemaan epärehellisiä naisen mieliksi?
Häh? Mulle tuo olisi ollut iso plussa ja kertoo, että mies ei ole ollut mikään naistennaurattaja. Ennen kuin mieheni tapasin, oli yksi tärkeimmistä kriteereistäni se, ettå mies ei ole harrastellut yhden yön juttuja tai ollut muuten mikään "kukasta kukkaan" hyppelijä, kun en sellainen itsekään ole. Jos olisi pyöritellyt paljon naisia, niin todennäköisemmin haluaisi jatkaa sellaista sittenkin kun on minun kanssani, kun on siihen menoon tottunut.
Itse olin oman mieheni ensimmäinen, kun tavattiin 30-vuotiaina. Ja hän on muuten paljon parempi ja huomaavaisempi rakastaja kuin eksäni, joka aloitti seksihommat paljon nuorempana. Ei vertaile edellisiin tai kuvittele että mulle toimii samat temput, vaan haluaa oikeasti miellyttää minua ja tehdä sellaisia asioita, jotka juuri minulle tuovat nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Tosin on se joillekin. Kerroin deitille että en oo ikinä ollut petipuuhissa kenenkään kanssa (oon 30+) ja hän vähän järkyttyi. Mut juttu ei silti onneksi päättynyt siihen.
Se, että asiasta voi tulla ongelma. Olet kokematon 30+. Onko tämä ongelma sinulle tai tuleeko se olemaan ongelma? Haikailetko kokemusten perään tai harmitteletko "menetettyä nuoruutta"? Miksi sinä olet kokematon 30+? Onko syynä sellainen asia josta tulee ongelmia? Esimerkiksi mt ongelmat tai jotain traumoja?
Samantyylisiä ajatukset tulevat mieleen jos 30+ kertoo hänellä olleen satoja seksikumppaneita. Tuleeko tästä ongelmaa? Pysytkö uskollisena? Harmitteletko menneisyyttäsi? Onko tässä syynä joku mt ongelma tai traumoja.
Näitä ajatuksia tulee toiselle helposti mikäli seksielämä on jotenkin massasta poikkeavaa.
No kuinka kauan viipyilet näissä ajatuksissa? Tottakai tulee mieleen yhtä ja toista, mutta jos asia ei aiheuta ongelmia tässä ja nyt, niin turha on maalata piruja seinille. Tosin tuollainen, jolla on ollut satoja kumppaneita ei oikein vaikuta parisuhdemateriaalilta. Paljon on ollut kontakteja, mutta ei ole jostain syystä osannut/halunnut sitoutua.
Voin vastata vain omasta puolestani. Niin kauan kuin ajatukset ovat vailla vastausta tai eivät selviä. Joskus voi käydä niinkin, että suhde kaatuu siihen. Joskus taas ei. Nämä ovat yksilökohtaisia.
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele jos miestä ahdistaa. Nainen on heti pystyttämässä punaista lippua jos mies on kokematon.
Mitä tuosta sitten edes seuraa muuta kuin se, että miehet pakotetaan olemaan epärehellisiä naisen mieliksi?
Olkoot nainen tai mies, mutta jos aikuinen ihminen on kokematon, niin jokuhan siihen on syynä. Eikä se aina ole positiivinen syy vaikka niitäkin voi varmasti löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkoot nainen tai mies, mutta jos aikuinen ihminen on kokematon, niin jokuhan siihen on syynä. Eikä se aina ole positiivinen syy vaikka niitäkin voi varmasti löytyä.
Tuo on kyllä huomattavan sukupuolittunut asia ja kokemattomuus miehellä nähdään todella epäilyttävänä. Moni mies on pelkästään onnessaan jos naisella ei ole juurikaan kokemusta ennestään tai jos on vaikka neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on kyllä huomattavan sukupuolittunut asia ja kokemattomuus miehellä nähdään todella epäilyttävänä. Moni mies on pelkästään onnessaan jos naisella ei ole juurikaan kokemusta ennestään tai jos on vaikka neitsyt.
En todellakaan olisi. Neitsyt 30+ nainen??? En halua ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se aika turnoff jos yli kohta kolmekymppinen nainen olisi vielä neitsyt. Saati vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän niissä naisissa on epävakaita inceleitä tai mt tapauksia kuin vastaavissa miehissä. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä jos nainen on jäänyt kokemattomaksi kun tietää suomalaisten miesten laadun noin keskimäärin, niin moni nainen on ennemmin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole mulle ongelma lainkaan, kenenkään toisen puolesta en tietenkään voi puhua. En haikaile kokemusten perään, ne voi aina ottaa kiinni tulevaisuudessa ja mulle se ei tarkoita yhden yön suhteita vaan ne voi ottaa kiinni mielellään sen yhden ja saman tyypin kanssa :) Ei oo taustalla mitään traumoja tai ongelmia, miksi se onkaan aina oletus kun lukee vastaavia kirjoituksia :D?
Koska jos 30+ nainen tai mies on kokematon, niin se kertoo aika usein sosiaalisista ongelmista. Näiden taustalla on usein traumoja tai muita ongelmia. Tietenkin voi olla myös vakaumuksensa vuoksi kokemattomia tai joku jolla on muu "hyväksyttävä syy".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se aika turnoff jos yli kohta kolmekymppinen nainen olisi vielä neitsyt. Saati vanhempi.
Huomattavasti vähemmän kuin vastaava mies. Ehkä sinulle, muttei suurelle osalle muista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän niissä naisissa on epävakaita inceleitä tai mt tapauksia kuin vastaavissa miehissä. Eikä siinä ole mitään ihmeellistä jos nainen on jäänyt kokemattomaksi kun tietää suomalaisten miesten laadun noin keskimäärin, niin moni nainen on ennemmin yksin.
Enpä tiedä. Naisella on vielä helpompi menettää neitsyys kuin miehellä. Ne ketkä eivät ole sitä menettäneet 30+ on huonompi tilanne kuin 30+ neitsytmiehellä.
Sinä nyt et tiedä suomalaisten miesten laadusta mitään. Netin selaaminen ei korvaa kokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomattavasti vähemmän kuin vastaava mies. Ehkä sinulle, muttei suurelle osalle muista miehistä.
Voitko avata vastaustasi? En päässyt jyvälle.
Vierailija kirjoitti:
Minä pakotin mieheni kertomaan yksityiskohtaisesti mitä oli tehnyt edellisen naisen kanssa ennen minua.
Samalla runkkasin sitä.
Enkä antanut sen olla hiljaa, käskin sitä kertomaan uudestaan ja uudestaan, kunnes se lopulta tuli.
Sitten sanoin sille, että älä enää ikinä sano mitään edellisestä hoidostasi ja se lupasi kiltisti ettei ikinä enää puhu siitä.
Oot ihan pelle
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on ongelma? Itse olisin järkyttyneempi jos 35 nainen kertoisi että on ollut kymmeniä miehiä ennen minua. Hieman alkaisin epäillä että tuleeko meidänkään suhteesta pitkä ja mahdollisesti loppuelämän liitto vai olisinko hänelle vain yksi monista? Ei kai tuo ole enää mikään harvinaisuus että miehellä on todella vähän parisuhdehistoriaa päälle kolmekymppisenä.
Entäpä se välivaihtoehto? On ollut muutama?
Mitä sitten? Eikö se ole olennaista, että miten pannaan tässä suhteessa? Kuka jaksaa pohtia jotain menneitä panoja, joissa ei ole edes itse ollut osallisena?