Mikä on kallein omistamasi esine, jos taloa tai autoa ei lasketa?
Mulla sohva, joka maksoi aikanaan 800 euroa. Eihän sillä tosin ole enää mitään arvoa.
Kommentit (129)
Vene, maksoi 55000 vuonna 2012.
M62
Hevostraileri, maksoi 8000 käytettynä. Kalliimpi kuin hevonen jota sillä kuljetetaan.
7 vuotta vanha läppäri. arvoa en tiedä, tai ehkä se äidin lahjoittama polkypyörä vuodeta 2001. vakuutusarvoltaa koirat ovat arvakkaampia kuin nui yhteensä, mutta koirathan eivät ole esineitä.
Vierailija kirjoitti:
Reidar Särestöniemen maalaama muotokuva jostain heebosta. Tämä on aidoksi todettu konservaattorilla. Taulun arvo tällä hetkellä on jotain 15000-20000 euron väliltä. En ole sitä myymässä, vaan taulu on esillä yläkerran työhuoneessa.
Sun kannattaakin sitä vielä pitää, sillä noiden arvo vain nousee. Joistain Särestöniemen teoksista maksetaan jo yli 100 000 euroa.
4000 euron metsästyskivääri (uutena). Hyvin pidetyt aseet ei tosin menetä paljonkaan arvoaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin sanoa, että mummolan salin ruokakalusto 40-luvulta, mutta ei. Kyllä se on tuo vihkisormukseni.
Mullakin vihkisormus varmasti kallein. Tuli 312 000€ hintaa kun ei ollut avioehtoa.
Ne välilliset kustannukset aina yllättää
Äitivainaalle aikoinaan ostamani minkkiturkki. Maksoi markka-aikaan 26 000. Varmaan 5 kertaa käytetty.
Ostettaessa läppäri ja Boschin pesukone& kuivausrumpu. Mutta jälleenmyyntiarvoa ei ole juurikaan. Mulla on muutamia antiikkiesineitä, joista voisi jotain saada. Mun arvokkaimmat esineet eli kultakorut olen jo myynyt, kun tulot romahti.
Vierailija kirjoitti:
Kulli on tullut hintoihinsa... Maksulliset ammattilaiset, elatusmaksut, laboratoriokokeet, sakot, oikeudenkäyntikulut yms...
Kullisi saanut sakot? Mitä se teki?
Taitaa olla sähköllä toimiva mekanismisohva joka maksoi 4000€.
Tähän on helppo vastata. Se on tuo minun Cessna 172- lentokone, jonka arvo tällä hetkellä on + 100 000 euroa. Sillä olen matkaa taittanut 900 tuntia joten sen arvo on pysynyt siksi yhä korkeana. Talvella tulee lennettyä palajon vähemmän, mutta nyt kun kesä taas tulee, lähden taivaalle aina mahdollisuuksien mukaan ja sään salliessa.
Rillit varmaan. Monitehot maksoi 900. Polkupyörä varmaan seuraavaksi ja tietokone.
Täytyy sanoa, että pihi oon. Pitäsköhän hommata, jotain missä arvo säilyy...merkkilaukku vaikka. Kertokaa mulle missä säilyy arvo.
Vene on kymmenisen vuotta vanha, mutta maksoi ostettaessa 23000€.
Pekka Halosen taulu, n 25 000 € koska kyseessä pienehkö teos
Suorakaiteen muitoinen Artek Aalto ruokapöytä ja siihen kuuluvat 4 tuolia. Muuta arvokasta en omista ja tuli perintönä.
Pari arvokkaampaa taulua on, en osaa tarkalleen arvioida hintaa, pitäisi käyttää sitä varten ammattilaisella. En kuitenkaan ole myymässä niitä, joten ollaan sitten ilman arviota. Tuhansista euroista kuitenkin puhutaan.
Mieheni soittimet ja niihin kuuluvat varustukset ovat kalliita. Pelkästään tuo pääsoitin on 8000€ paikkeilla.
Minulla on joitakin arvokkaita koruja, yhteensä varmaankin korulaatikon arvo 40 000€ paikkeilla.
Huonekaluissa on jotain hintavampia, sohva ja artekin työtuoleja esim. Villamatto.
Mullakin vihkisormus varmasti kallein. Tuli 312 000€ hintaa kun ei ollut avioehtoa.