Mikä on kallein omistamasi esine, jos taloa tai autoa ei lasketa?
Mulla sohva, joka maksoi aikanaan 800 euroa. Eihän sillä tosin ole enää mitään arvoa.
Kommentit (88)
Tempurin sänky. Sitä joskus miehen kanssa naureskeltu, että monikohan murtovaras sen viitsisi kantaa ulos jos tulee meille. Juurikaan muuta varastamisen arvoista meillä ei ole.
Tuo anopin tytär käy yhä kalliimmaksi... :(
1800-luvulla valmistettu sivustavedettävä ns. aurinkosänky, joka on peräisin äitini kotitalosta Jalasjärveltä.
Paha sanoa. Tuskin omistan mitään mikä yli viittäkymppiä maksaa. Tämä kompuutterikin on jo vuosia vanha ja puhelin.
Kultakoruja on jonkin verran, mutta en usko, että ovat arvokkaimpia vaan voiton vie nuo perityt valaisimet. Huutokaupoissa olen kauhistellut niiden hintoja ja päättänyt, että ikinä en myy, siinä on mun turva, jos ikinä jotain kamalaa sattuu.
Vene. Hinta 1 800 000 000 euroa. Akka on kalliimpi mutta ei lasketa kjehkjehkjeh
Vierailija kirjoitti:
Vene. Hinta 1 800 000 000 euroa. Akka on kalliimpi mutta ei lasketa kjehkjehkjeh
Ai sun vene maksoi miljardi 800 miljoonaa? 🤣🤣🤣
Lasketaanko ravihevonen esineeksi? Sitä on nyt kahteen otteeseen yritetty ostaa ja tarjottu yli 50 000 euroa. Mutta kun puolet tuosta voi tulla yhdessä startissa niin juoskoon joten tekis mieli odottaa ennenkuin kättelen ostajat. Toisaalta voihan sen jalkakin mennä poikki vaikka huomenna. Hevosista ei ikinä tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puolen kilon kultaharkko. Harmittaa, kun en ostanut kiloa.
En uskaltanut ostaa kiloa kultaa. Sen sijaan meninkin sijoittamaan rahastoihin ja osakkeisiin. Siltä osalta ollaan miinuksella tällä hetkellä. Se puolen kilon kulta on hyvin plussalla, jos nyt myyn.
Missä säilytät kultaharkkoasi? Jossain pankin holvissa vai ihan vaan kotosalla? Tekis mieli itsekin ostaa kultaa, mutta tuo säilytys on kyllä vähän ongelma. Pankissa säilyttäminen maksaa ja mun säkällä kotiini murtauduttaisiin välittömästi jos toisin kultaharkon kotiin. 🤪
Kissa kai on lain mukaan tavara, joten kissani joka alkoi kävellä kolmella jalalla. Pitihän se korjauttaa ja voi saakutti kun osaa eläinlääkärit rahastaa. Kallis kolmen kilon rontti.
Kulli on tullut hintoihinsa... Maksulliset ammattilaiset, elatusmaksut, laboratoriokokeet, sakot, oikeudenkäyntikulut yms...
50/50 Tempurin sänky vai osista kasattu tietokone. En nyt muista kumpi oli kalliimpi.
Digipianoni maksoi muistaakseni 1900 euroa. Ostin sen varmaan 20 vuotta sitten ensimmäisistä palkoistani säästämilläni rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai sun vene maksoi miljardi 800 miljoonaa? 🤣🤣🤣
Pirunmoinen vene. Mahtaa olla hieno peli.
Vissiin eräs antiikkinen perintökoru.
Tietokone ehkä, 400-500 euroa.
Mieheltä saatu kultakorun arvoa en tiedä, tuskin enempää.