Mikä on kallein omistamasi esine, jos taloa tai autoa ei lasketa?
Mulla sohva, joka maksoi aikanaan 800 euroa. Eihän sillä tosin ole enää mitään arvoa.
Kommentit (88)
Taitaa olla koira. Koira on lain mukaan tavara.
Tillanderin kaulakoru, jossa erilaisia jalokiviä.
Vaarini tekemä keinuhevonen. Mittaamattoman arvokas minulle.
Vanha haulikko yli 100 vuoden takaa, ajalta jolloin niitä ei rekisteröity. 1900-1920? Hyvin koristeltu joten varmaan ollut hintava aikanaan. Enkä tule rekisteröimäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Puolen kilon kultaharkko. Harmittaa, kun en ostanut kiloa.
En uskaltanut ostaa kiloa kultaa. Sen sijaan meninkin sijoittamaan rahastoihin ja osakkeisiin. Siltä osalta ollaan miinuksella tällä hetkellä. Se puolen kilon kulta on hyvin plussalla, jos nyt myyn.
Kultaiset korvakorut, arvo ehkä noin 350 euroa. Säästän pahan päivän varalle, sain halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo, ketun kallis pilluksi
Voit varmastikin erota hänestä, jos näet hänessä vain p****n.
Pimpparani. Sillä tienaa monta tonnia kuukaudessa.
En kyllä tiedä, ei ole mitään arvokasta paitsi asunto, kesämökki ja kolme urheiluautoa.
Moottoripyörä ja harmonikka.
Harmonikan arvoa en osaa tänä päivänä arvioida, mutta 80-luvulla se maksoi vähän yli 11 000 markkaa.
Melkein kaikella muulla on vain tunnearvoa.
Eipä arviesineitä löydy. Kai Äidin vihkisormukset 24 karaattia, itellä vaan 14 karaatin.
Biger Kaipiainen-valaisin. Viimeisin arvio 4800€
Vierailija kirjoitti:
Mun ravihevonen on aika arvokas
Vau. Ainoa täällä lueteltu juttu, mitä kadehdin!
Olisipa mullakin varaa, mutta ravihevonen on järkyttävän kallis sijoitus. Ei koskaan voi tietää, miten se menestyy. Mutta jos menestyy, niin siitä kyllä nettoaa rajusti.
Ja jos ei ajattele rahan tuloa, niin oma heppa on silti valtavan kallisarvoinen kaveri!
Onnea raveihin!!!!!
Ensimmäinen Jerry Cotton-lehden suomalainen julkaisu. Tarjottu 5000 euroa. Ei myytävänä pikkurahalla.
Oisko vaimo. Ainakin se mun kuluttaa rahoja kokoajan....