Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saison teidän mies mennä yksin 2 viikon lomalle Australiaan?

Vierailija
19.04.2026 |

Hän täyttää nyt syksyllä 50 ja meinaa varata tällä tulevalla viikolla lennot ja hotellin. Kyselee ja änkkää, että tuutko mukaan vai et. Jos sanon ei niin aikoo mennä yksin ja jättää minut siis kotiin. Mikä vaihtoehto se tuollainen on? Minun mielipiteellä ei siis ole väliä??

Mulla on siis lentopelkoa ja muutenkin kipuilen sellaisen painostuksen kanssa, että pitäisi nyt jo päättää. Miksi ei varata vaikka syyskuussa niin voitaisiin saada halvalla???

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin! 

Olen parhailleen 8 viikon reissussa yksin, mies oli mukana 2 vkoa

Vierailija
42/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa nyt ole kyse pelkästään siitä, että mies olisi yksin kaksi viikkoa Australiassa. Kyse on enemmän siitä, löytyykö sellaisia lomakohteita, johon molemmat voisivat kuvitella menevänsä. Tosin, tuosta miehen suhtautumisesta päätellen, hän on jo vuosia joustanut ja lomat ja matkat on tehty ap:n toiveiden (ja pelkojen) mukaan. Nyt kerrankin, kun täyttää 50, hän ajatteli ehdottaa ihan sellaista lomaa kun hän haluaa ja ap saa tulla mukaan tai olla tulematta.

Samaa mieltä.

Lisäksi Ap; miten se sinun lentopelko hälvenisi jos tilaisitte matkan vasta syyskuussa?

Voi olla, että saisitte matkan halvemmalla, mutta hyvin voi olla, että paljon kalliimmalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 50 viime vuoden kesällä. Kävin Vietnamissa 10 päivän lomalla. Mukavia naisia oli bilekadut täynnä ja olinkin kolmen eri naisen kanssa.

Vierailija
44/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 viikon loma Australiassa ei ole loma, kummastakin lennosta palautumiseen menee viikko. 

2 kuukautta olin siellä. Sehän on paljon Eurooppaa isompi.

Vierailija
45/45 |
19.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa mennä jonnekin, minne minä en, niin olisin tosi tyytyväinen, että hän pystyisi lähtemään yksin. Tosin jos mies haluaisi lähteä Pattayalle tai olisi muuten epäluotettava, niin sitten olisi ongelma. Tai ei olisi, en olisi sellaisen miehen kanssa alunperinkään.

Mutta miksi pitäisi olla siamilaiset kaksoset? Toki olisi asiallista, että mies keskustelisi asiasta eikä vain ilmoittaisi. Lopputulos ei muuttuisi, mutta se tuntuisi siltä, että mies ottaa minut huomioon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi