Saison teidän mies mennä yksin 2 viikon lomalle Australiaan?
Hän täyttää nyt syksyllä 50 ja meinaa varata tällä tulevalla viikolla lennot ja hotellin. Kyselee ja änkkää, että tuutko mukaan vai et. Jos sanon ei niin aikoo mennä yksin ja jättää minut siis kotiin. Mikä vaihtoehto se tuollainen on? Minun mielipiteellä ei siis ole väliä??
Mulla on siis lentopelkoa ja muutenkin kipuilen sellaisen painostuksen kanssa, että pitäisi nyt jo päättää. Miksi ei varata vaikka syyskuussa niin voitaisiin saada halvalla???
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä saisi, (jos mies olisi), mutta mököttäisin saletisti mustiksena ennen ja jälkeen loman.
Noh, ainakin olet rehellinen. Exäni on juuri tuollainen. Yritti aina saada kaiken ilon imettyä asioista, joita tein ilman häntä ystävieni kanssa. Ettäs kehtasin käydä joskus harvoin jossain.
Annat toki mennä, jos et itse halua mukaan.
Tuollaiset lennot varataan ajoissa. Et taida paljoa matkustaa?
Ero kuule vireille ja Muutat kuule viṭhuun ku mies on Australiassa se tulee kotiin uuden vaimon kaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baywatch Beachille Pamelan kanssa surffaamaan - tosi kiva.
Se on Kaliforniassa.
No hyvä. Sitten ei varmaan törmää bikinimisuihin beacheilla.
No ei Australia nyt ainakaan mikään "helpon pi llun" maa ole. Voivat paikalliset naiset olla vaikeasti lähestyttäviä.
Että varmaan olis ok.
Minulla on paljon tuttuja, joista pariskunnan toinen osapuoli matkustaa yksin ja ystävien kanssa, mutta toisella ei matkustaminen kiinnosta. Esim veljeni vaimo käy kaukokohteissa vuosittain.
No minun mies ei menis yksin yhtään mihkään, ja no ei kyllä saiskaan, yhessä mentäis jos, muttei kiinnosta kaukomatkat ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
No ei Australia nyt ainakaan mikään "helpon pi llun" maa ole. Voivat paikalliset naiset olla vaikeasti lähestyttäviä.
Että varmaan olis ok.
Sehän riippuu ihan munatelineestä että saako muna koteloa vai eikö.
2 viikon loma Australiassa ei ole loma, kummastakin lennosta palautumiseen menee viikko.
Mitä järkeä on matkustaa noin kauas kahdeksi viikoksi?
Sillä on niin pieni muna, että saa mennä.
Oma mieheni on joka talvi monta kuukautta yksin etelässä. Mitä minulla siihen olisi sanottavaa, hänellä on siihen mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
2 viikon loma Australiassa ei ole loma, kummastakin lennosta palautumiseen menee viikko.
Ei kaikilla. Vuorotyöläisiä on paljon, jotka pystyvät vaihtaan rytmiä.
Jotkut joutuvat olemaan töiden vuoksi kauemmin pois kotoa. Esim. infra-alan työntekijät esimiehiä myöten joutuvat olemaan työmailla useiden satojen kilometrien päässä, eivätkä he saa kotimatkakorvausta kuin joka toiselle viikonlopulle. Mitenkä Ap tulisit tuollaisen asian kanssa toimeen?
Vierailija kirjoitti:
Höpöhöpö. Sinne laskeudutaan yleensä aikaisin aamulla paikallista aikaa. Pieni torkku siihen ja sitten baanalle.
Eihän tuossa nyt ole kyse pelkästään siitä, että mies olisi yksin kaksi viikkoa Australiassa. Kyse on enemmän siitä, löytyykö sellaisia lomakohteita, johon molemmat voisivat kuvitella menevänsä. Tosin, tuosta miehen suhtautumisesta päätellen, hän on jo vuosia joustanut ja lomat ja matkat on tehty ap:n toiveiden (ja pelkojen) mukaan. Nyt kerrankin, kun täyttää 50, hän ajatteli ehdottaa ihan sellaista lomaa kun hän haluaa ja ap saa tulla mukaan tai olla tulematta.
Erota voi jos ei luota ja toinen haluaa vielä matkustella?
Porvoon lääkäri määrää sulle sellaiset tyrmäys tipat lenolle että heräät vasta kun laskeudutte takaisin Helsinki-Vantaalle.