Saison teidän mies mennä yksin 2 viikon lomalle Australiaan?
Hän täyttää nyt syksyllä 50 ja meinaa varata tällä tulevalla viikolla lennot ja hotellin. Kyselee ja änkkää, että tuutko mukaan vai et. Jos sanon ei niin aikoo mennä yksin ja jättää minut siis kotiin. Mikä vaihtoehto se tuollainen on? Minun mielipiteellä ei siis ole väliä??
Mulla on siis lentopelkoa ja muutenkin kipuilen sellaisen painostuksen kanssa, että pitäisi nyt jo päättää. Miksi ei varata vaikka syyskuussa niin voitaisiin saada halvalla???
Kommentit (45)
Mitä ihmettä? Pitäisikö miehen jäädä kotiin siksi kun sinä et uskalla matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Pitäisikö miehen jäädä kotiin siksi kun sinä et uskalla matkustaa?
No jos avioliitossa ollaan niin yhdessä tuollaiset asiat pitäisi päättää.
Tottakai saisi mennä. Itse en Eurooppaa kauemmas halua edes. En tykkää lentämisestä enkä oikeastaan muutenkaan halua olla kotoa pois pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos avioliitossa ollaan niin yhdessä tuollaiset asiat pitäisi päättää.
Eli sinä "yhdessä" kiellät matkustamasta.
Ei se ole yhdessä päättämistä jos yksipuolisesti kiellät menemästä.
"saako" on todella outo kysymys. Mikä sinä olet tekemään päätöksiä hänen juhlamatkastaan jos et itse halua mukaan, vielä kun hän on kysellyt että tuletko.
Ihme natsialoitus.
Ei kai sitä voisi kieltää edes poliisi vaan pitäisi olla oikeuden päätös. Tuskin sellaista kieltoa tulisi, joten saisi mennä.
Mies haluaa juhlistaa syntymäpäiviään matkalla Australiaan. Hän on pyytänyt sinua mukaansa. Voit valita ihan itse lähdetkö vai etkö, mutta et tietenkään voi kieltää miestä lähtemästä. Hän saa juhlistaa 5-kymppisiään just niin kuin haluaa. Tai no melkein, koska haluaisi lähteä sinun kanssasi, mutta sehän nyt ei sinua ensisijaisesti kiinnosta. Matka tietenkin varataan ajoissa, eikä jätetä viime tippaan, jolloin voi joutua ottamaan sen mitä enää on saatavilla, eikä sitä, mitä olisi halunnut.
Saison on belgialainen pintahiivaolut.
Baywatch Beachille Pamelan kanssa surffaamaan - tosi kiva.
Sano sille että kattoo juutuubista ne klipit, joissa varoitetaan hukuttavista kenguruista.
Ehkä saisi, (jos mies olisi), mutta mököttäisin saletisti mustiksena ennen ja jälkeen loman.
No voi ny jumalauta, jokainen täysi-ikäinen ja täysivaltainen eli holhouksessa olematon ihminen, jolla rahat riittää ja jolta matkustamista ei ole rikostutkinnan takia kielletty, saa matkustaa kahdeksi viikoksi Australiaan.
Onko ap:n mies siis holhouksessa vai rikostutkinnan alainen?
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Pamelan ranta olla himppa kaukana matkakohteesta!
Vierailija kirjoitti:
Se on Kaliforniassa.
Tottakai. Ajattelin itsekin mennä lomamatkalle pyöreiden vuosieni kunniaksi. En usko, että mies saisi siihen yhteyteen lomaa.