Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä voisi tehdä että alkais kiinnostamaa naisia?

Vierailija
19.04.2026 |

Olen tätä miettinyt kun olen huomannut että kun on 40 v paukkunut ikä miehenä niin aika heikkoa naistenkaa on ja tinderissä ei tule enää osumia ja missää sovelluksis mitä joskus tuli, kyllä se ramaisee ja masentaa kun tavallaan ei löydy sopivaa ja kiinnostuneita, itse ihan erilainen ja helposti kiinnostun naisesta, mutta mitä siis tehdä?

Kommentit (587)

Vierailija
561/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänki sain toisesta työstä 46 euroa et hyvi menee

Aika halvalla myyt persettäsi, Allu. 46 euroa. Kuinka usein teet keikkaa?

Karvainen homomies lykkii Allun löysään pyllyyn aah

Vierailija
562/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaat isomman kullin ja kyllä lähtee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa Korkeasaaresta jonkun myskihärän karvoja ja hiero niistä myskiä itseesi. Naiset tulevat aivan villeiksi.

Vierailija
564/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty ja huuda: DÄGÄ!

Dägä dägä dägä dägä

Vierailija
565/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy miljonääriksi.

Ota mallia vaikka Hugh Hefneristä, se tyytyi.

Vierailija
566/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy parturissa ja vaatekaupoilla. Siivoa ja järjestele kotisi. Opettele kuuntelemaan toisia ihmisiä ja esittämään heille jatkokysymyksiä. Opettele laittamaan ruokaa, aluksi ainakin muutama bravuuri, joita voit tarjota mielitietyllesi. Jos käytät tinderiä, laita raikkaita iloisia kuvia itsestäsi ja kiva esittelyteksti. Ei tyrkkykuvia paidasta tms. 

Vierailija
567/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy parturissa ja vaatekaupoilla. Siivoa ja järjestele kotisi. Opettele kuuntelemaan toisia ihmisiä ja esittämään heille jatkokysymyksiä. Opettele laittamaan ruokaa, aluksi ainakin muutama bravuuri, joita voit tarjota mielitietyllesi. Jos käytät tinderiä, laita raikkaita iloisia kuvia itsestäsi ja kiva esittelyteksti. Ei tyrkkykuvia paidasta tms. 

Hyviä neuvoja. Näiden lisäksi hae lääkäriltä apua niihin impotenssiongelmiisi, Anton.

Vierailija
568/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl osa on niin tyhmiä juttuja et luulis ettei kiinnostais edes kirjoittajia itseään. 

Miks pitää aina pilata kaikki ketjut idioottimaisella huutelulla?

Vierestä

Vierailija
569/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl osa on niin tyhmiä juttuja et luulis ettei kiinnostais edes kirjoittajia itseään. 

Vierestä

Monen monet ovat kyllästyneet tähän tyyppiin, joka vuosikausia on aloittanut aina uusia ketjuja samasta päähänpinttymästä (ei saa naisia), ja kuitenkin viittaa kintaalla kaikille hyväntahtoisillekin neuvoille. Tapaus on mahdoton.

Vierailija
570/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä neuvoja. Näiden lisäksi hae lääkäriltä apua niihin impotenssiongelmiisi, Anton.

Mä oon käyny parturissa. Ihan ok pukeudun. Kotia yritän siivota mutta olen usein väsynyt kun teen töitä. Yritän ainaski. Mutta ehkä naisissakin on vikaa 

Vierailija
571/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mies mattoa kutomassa, kielikurssilla tai muussa "naisten" harrastuksessa. Herättää mielenkiintoa.

Vierailija
572/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä

Monen monet ovat kyllästyneet tähän tyyppiin, joka vuosikausia on aloittanut aina uusia ketjuja samasta päähänpinttymästä (ei saa naisia), ja kuitenkin viittaa kintaalla kaikille hyväntahtoisillekin neuvoille. Tapaus on mahdoton.

Silti luet ja kommentoit.

Vierailija
573/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon käyny parturissa. Ihan ok pukeudun. Kotia yritän siivota mutta olen usein väsynyt kun teen töitä. Yritän ainaski. Mutta ehkä naisissakin on vikaa 

Koska eivät laita viestiä vaikka olen ihan ok näkönen ja pitkä

Vierailija
574/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy hakemassa Korkeasaaresta jonkun myskihärän karvoja ja hiero niistä myskiä itseesi. Naiset tulevat aivan villeiksi.

Naiset villiintyy täällä ilman myskejä! Hurjia ovat.

Vierailija
575/587 |
20.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä

Silti luet ja kommentoit.

En seuraa, mutta kun otsikosta näen, että taas uusi ketju samasta aiheesta, saatan varoittaa kokemattomampia palstalaisia homman luonteesta.

Vierailija
576/587 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ihmettä tämä nyt on, Allu ei ole ulissut vielä tänään?

Nostan ketjua, jotta ei unohda aloittaa.

Vierailija
577/587 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierestä

Älä avaa Allun keskusteluja jos et hänen kanssaan halua jutella. Olet aivan samanlainen jankkaaja itse. Minä ihan mielelläni välillä Allun kanssa juttelen ja seuraan, edistyykö hänen elämänsä mitenkään. Sinä pilaat täällä ketjua. 

Miksi avaat ketjut? Tuleeko se sinulle luonnostaan kuten Allullekin? Jos mahdollista, niin vaikutat vielä Alluakin vajaammalta tyypiltä, ja myös inhottavammalta. 

Vierailija
578/587 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odotamme jånnityksellä, osaatko olla aloittamatta uudestaan huomenna, tai viimeistään ylihuomenna.

Kyllähän tuo luuseri teki jo tänään uuden aloituksen.

Pahimmillan suoltaa useamman aloituksen päivässä. Tunnistaa jo otsikosta. 

Lopeta. 

Siis vihaan sua. 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
579/587 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssikausi aluillaan, parketille hyvässä ryhdissä ja selvinpäin pyörähtelemään.

Vierailija
580/587 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuleppa sanomaa se naaman eteen katotaan sitten?

Tulihan se taas sieltä. Uhkailet itseäsi paljon pienempää naista väkivallalla. Lukkojen taakse tuollainen sekopää kuuluisi.

Jep. Naiset ymmärtää, että tässä ei ole mikään henkisesti vakaa kaveri ja kun suurin osa ei halua väkivaltaista hullua elämäänsä, niin väistävät vähin äänin. 

Silti haluatte keskustella hänen kanssa näissä ketjuissa. Jokin salainen ja mystinen miehinen vetovoima Allussa on kun hän saa naiset aina ja monta kertaa päivässä jutulle.

En ole koskaa ollut väkivaltainen

Vuodelta 2022:

"Koska olen haukkunut paljon naisia ja huutanut naisille jopa koskenut naiseen ja tönässyt maahan."

Niin että tällainen Anton.