Meille tuli "käymään" vieraita. He jäivätkin täyshoitoon 3 päiväksi
Miten sinä sanoisit tuollaiselle pariskunnalle, että lähtekää pois niin, että se ei loukkaa?
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Sano heille, että kärsit peräsuoIen laskeumasta niin ymmärtävät varmasti lähteä.
Sinä olet samaa "vitsiä" viljellyt jo vuosia, ei naurattanut silloin eikä nyt, pitäisikö sitä levyä vaihtaa?
Jos he kerran ovat vieraita, tuskin noin vain tulevat. Vieraat taitavat olla oikeasti teidän kutsumianne, eivät vain varmaan osanneet aavistaa että teillä lasketaan joka penni. Tutut ovat ainakin meille oikein tervetulleita ja passaan heitä oikein mielelläni sen ajan kuin ovat. Samoin meille olemme tervetulleita ystäviemme kotiin.
MInulla on vierassänkynä vain 8 cm vaahtomuovipatjat, jotka asetetaan lattialle. Kukaan aikuinen ei jää toiseksi yöksi 😆.
Vierailija kirjoitti:
Jos he kerran ovat vieraita, tuskin noin vain tulevat. Vieraat taitavat olla oikeasti teidän kutsumianne, eivät vain varmaan osanneet aavistaa että teillä lasketaan joka penni. Tutut ovat ainakin meille oikein tervetulleita ja passaan heitä oikein mielelläni sen ajan kuin ovat. Samoin meille olemme tervetulleita ystäviemme kotiin.
Ei kutsuttu. Minulle ventovieraita. Ja toista kertaa tällainen palvelu ei pelaa. Köyhiähän ne on kun änkeävät toisten nurkkiin tyhjin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kutsuttu. Minulle ventovieraita. Ja toista kertaa tällainen palvelu ei pelaa. Köyhiähän ne on kun änkeävät toisten nurkkiin tyhjin käsin.
Miten he ovat sitten saaneet teihin yhteyden ja ylipäänsä päässeet teille sisälle? Ilmestyivät ovelle? Nyt tarina vähän haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
MInulla on vierassänkynä vain 8 cm vaahtomuovipatjat, jotka asetetaan lattialle. Kukaan aikuinen ei jää toiseksi yöksi 😆.
Minä olen kertonut sitkeimmille itse itsensä kutsujille, että petipaikkoja ei ole ollenkaan. Että ota teltta mukaan ja pihalla voit yöpyä.
Tottahan se on, että ylimääräistä patjaa ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten he ovat sitten saaneet teihin yhteyden ja ylipäänsä päässeet teille sisälle? Ilmestyivät ovelle? Nyt tarina vähän haiskahtaa.
Meillä on ok-talo. Pihalle pääsee autolla. Ovesta mennään sisälle ja ulos. Ja puoliso ne päästi meille sisälle. Itse tulin kaupasta, niin tyypit istuu keittiön pöydän ääressä. Että ei olohuoneessa, vaan just keittiössä.
Maalaistalossa hyvin yleistä. Sinnehän voi mennä koska vaan,kun ovat aina kotona,ainakin lypsykarjatiloilla. Ei ajatella,että se koti on myös työpaikka ja joskus pitää levätäkin.
Olen kummastellut, että miksi kyläpaikassa asettuu nämä kyläilijät ruokapöydän ääreen. Ihan kuin olisivat ruokaa vailla.
Niinkin röyhkeitä tyyppejä on, että kyselee omalle aikamiespojalleen pääsyä toisen kotiin. Ostin talon, joka oli mummola tälle tyypin aikamiespojalle aikoinaan. En ole tavannut sitä yli 4-kymppistä poikaa koskaan.
Minäkö omaan kotiini ottaisin pyörimään ventovieraan? Tyyppi vaan perusteli, että kun se on niin tärkeä paikka hänen pojalle, niin tottahan poika sinne voi tulla.