Juuri eläköityneet vanhemmat valittavat pientä eläkettä, suututtaa
Yhteensä eläkettä tulee n. 4000 e/kk ja heillä on velaton talo ja metsää. Syövät tavallista kotiruokaa, eivät käy lomamatkoilla, eivätkä osta esim. kalliita vaatteita tai huonekaluja. Nyt yhtäkkiä 4000e/kk on pieni raha. Mihin ihmeeseen sitä rahaa menee nyt niin paljon? Autot ja robotti-imurit ja robottiruohonleikkuritkin ostettiin viimeisillä palkoilla. Valitetaanko nyt valittamisen ilosta? Oma palkka on 1800 e/kk ja elän tuolla hyvin.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Niin, yrittäjät ostavat autoja ja kodinkoneita kotiin yrityksen nimiin ja hakevat verovähennyksiä. Niillä ne lasten koppimönkijätkin maksetaan, yrityksen nimissä ja verovähennykset.
Ei se ihan noin mene t:kirjanpitäjä
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että mitä nuukemmin elävät, sitä enemmän sinulle jää perintöä?
Ei ne jätä perintöä.
Yrittäjä perheissä teinien iphonet on yrityksen nimissä ja hakevat verovähennykset. Poliisit voisivat käydä keräämässä ne pois.
Mä en jätä tenaville mitään sattuneista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, yrittäjät ostavat autoja ja kodinkoneita kotiin yrityksen nimiin ja hakevat verovähennyksiä. Niillä ne lasten koppimönkijätkin maksetaan, yrityksen nimissä ja verovähennykset.
Menee ja tekoäly tekee parin vuoden sisällä tilintarkastajien työt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ja tekoäly tekee parin vuoden sisällä tilintarkastajien työt.
Microsoftin ohjelmisto on parin vuoden päästä valmis eikä tilintarkastajia enää tarvita.
Joku provo taas. viekää vanhemmiltanne tuhkat pesästä. Ei ole totta tuokaan.
Sen takia päiväkodista karkaa myös lapsia, koska hoitajat ei vahdi niitä. Juttelevat ringissä omia asioitaan ja taaperot on oman onnen nojassa. Lisäksi vedetään usein saikkua. Kaikki hoitajat samanlaisia.
Joko poliisit ja avi on lähtenyt ravintoloihin tarkastamaan työvuorolistoja ja työsopimuksia?
Ovatkos nämä satamajohtajat kaupunkitalon juhlissa. Ulkolaisia töissä ja verot maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Ovatkos nämä satamajohtajat kaupunkitalon juhlissa. Ulkolaisia töissä ja verot maksamatta.
Kaupungintalon juhlissa niin.
Miksi menette palomiesten kanssa naimisiin, kun ne pettävät vaimojaan. Tuolla niitä pyörii taas tänään kaupungin yökerhoissa ja pubeissa.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pese työkokeilussa käsiä vessassa, koska ei saa palkkaa. Säästän työnantajan vettä ja saippuaa. Norovirus sitten vaan leviää. Siinä istutaan 12 h vessassa ja oksennetaan ämpäriin ja ripuloidaan pyttyyn samaan aikaan.
Suomi säästää.
Olen monesti vuosien varrella miettinyt, trollailetko vain huviksesi vai oletko oikeasti tosissasi. Vai oletko sittenkin perksokkareiden palkkalistoilla ja sun päivätyösi on antaa työttömistä entistäkin huonompi vaikutelma. Pitää huolta siitä, että kukaan yrittäjä ei halua työttömiä palkata. Sun kirjoittelusi tänne palstalle ei edistä työttömien työllistymistä vaan päinvastoin vähentää halua palkata työttömiä. Ehkä oletkin oikeasti perskokkare, joka haluaa vaan mustamaalata - omalla tavallasi - työttömiä.
Kerrotaanko pizzerioista, missä maksetaan palkkoja käteisellä ja ostetaan bemareita huumerahoilla.
Kysymyksesi ei liity millään tavalla siihen, että sun tarkoituksesi on vain mustamaalata työttömiä ja levittää inhoa työttömiä kohtaan. Tätä olet tehnyt jo muutaman vuoden ajan. Vaikea sanoa, oletko persu vai kokkare, mutta jompikumpi todennäköisesti olet. Tai sitten olet Igor itärajan takaa.
Itse te täällä haukutte työttömiä ja levitätte vihaa työttömiä kohtaan. Ja aika härskiä päättäjiltä leikata lapsikorotukset työttömyystuista ja samalla korottaa omaa palkkaa ja myöntää rikkaille kavereille veroaleja ja yritystukia mitä jakavat omalle perheelle osinkoina.
Vanhukset yksityisiin terveystaloihin, mistä päättäjät omistavat osakkeita ja saaavat osinkoja verorahoista.
Minä en ole koskaan haukkunut työttömiä, mutta sinä olet tehnyt jo vuosia kaikkesi, jotta työttömiä haukuttaisiin. Olet esiintynyt työttömänä ja antanut työttömistä sellaisen kuvan, että kukaan normaalijärkinen ei halua työtöntä lähelleenkään. Mä en oikeasti edes usko, että olet työtön. Kunhan trollailet. Joko itänaapurista tai sitten perskokkareiden puoluetoimistosta. Jos oikeasti olisit työtön, haluaisit antaa työttömistä positiivisen kuvan ettkä äärettömän negatiivista kuvaa.
Itse te täällä työttömiä haukutte.
Päiväkodissa menehtyi lapsi ja nyt kaikki päiväkodin työntekijät luokitellaan jatkossa huonoiksi työntekijöiksi.
Katso nyt vaikka kerrankin Hönö peiliin. Sinä täällä olet jo vuiosia kertonut, millaisia paskoja työttömät on ja miten työttömät ei pese käsiään ja kaivavat räkää nenästään ja laittavat se klöntin lasten tai vanhusten ruokiin. Sinä ja VAIN sinä olet tällä palstalla suoltanut moista paskaa työttömistä. Suurin osa työttömistä on ihan ok. Haluavast töihin ja haluavat tehdä työnsä hyvin. Mutta sinä kommenteillasi haluat luoda työttömille sellaisen maineen,e ttä olisivat kuten sinä. Teet siis hallaa ihan jokaiselle työttömälle, joka haluaisi päästä töihin. Ja tästä syystä en edes usko, että itse oletkaan työtön. Perskokkareiden puoluetoimistosta todennäköisesti kirjoittelet. Haluat saada kaikki uskomaan, että työtöntä ei tosiaankaan kannata palkata. Ei edes ottaa harjoittelijaksi. Ja että työttömien tukia voisi edelleenkin pienentään. Häpeä, jos osaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pese työkokeilussa käsiä vessassa, koska ei saa palkkaa. Säästän työnantajan vettä ja saippuaa. Norovirus sitten vaan leviää. Siinä istutaan 12 h vessassa ja oksennetaan ämpäriin ja ripuloidaan pyttyyn samaan aikaan.
Suomi säästää.
Olen monesti vuosien varrella miettinyt, trollailetko vain huviksesi vai oletko oikeasti tosissasi. Vai oletko sittenkin perksokkareiden palkkalistoilla ja sun päivätyösi on antaa työttömistä entistäkin huonompi vaikutelma. Pitää huolta siitä, että kukaan yrittäjä ei halua työttömiä palkata. Sun kirjoittelusi tänne palstalle ei edistä työttömien työllistymistä vaan päinvastoin vähentää halua palkata työttömiä. Ehkä oletkin oikeasti perskokkare, joka haluaa vaan mustamaalata - omalla tavallasi - työttömiä.
Kerrotaanko pizzerioista, missä maksetaan palkkoja käteisellä ja ostetaan bemareita huumerahoilla.
Kysymyksesi ei liity millään tavalla siihen, että sun tarkoituksesi on vain mustamaalata työttömiä ja levittää inhoa työttömiä kohtaan. Tätä olet tehnyt jo muutaman vuoden ajan. Vaikea sanoa, oletko persu vai kokkare, mutta jompikumpi todennäköisesti olet. Tai sitten olet Igor itärajan takaa.
Itse te täällä haukutte työttömiä ja levitätte vihaa työttömiä kohtaan. Ja aika härskiä päättäjiltä leikata lapsikorotukset työttömyystuista ja samalla korottaa omaa palkkaa ja myöntää rikkaille kavereille veroaleja ja yritystukia mitä jakavat omalle perheelle osinkoina.
Vanhukset yksityisiin terveystaloihin, mistä päättäjät omistavat osakkeita ja saaavat osinkoja verorahoista.
Minä en ole koskaan haukkunut työttömiä, mutta sinä olet tehnyt jo vuosia kaikkesi, jotta työttömiä haukuttaisiin. Olet esiintynyt työttömänä ja antanut työttömistä sellaisen kuvan, että kukaan normaalijärkinen ei halua työtöntä lähelleenkään. Mä en oikeasti edes usko, että olet työtön. Kunhan trollailet. Joko itänaapurista tai sitten perskokkareiden puoluetoimistosta. Jos oikeasti olisit työtön, haluaisit antaa työttömistä positiivisen kuvan ettkä äärettömän negatiivista kuvaa.
Päiväkodissa menehtyi lapsi ja nyt kaikki päiväkodin työntekijät luokitellaan jatkossa huonoiksi työntekijöiksi.
Katso nyt vaikka kerrankin Hönö peiliin. Sinä täällä olet jo vuiosia kertonut, millaisia paskoja työttömät on ja miten työttömät ei pese käsiään ja kaivavat räkää nenästään ja laittavat se klöntin lasten tai vanhusten ruokiin. Sinä ja VAIN sinä olet tällä palstalla suoltanut moista paskaa työttömistä. Suurin osa työttömistä on ihan ok. Haluavast töihin ja haluavat tehdä työnsä hyvin. Mutta sinä kommenteillasi haluat luoda työttömille sellaisen maineen,e ttä olisivat kuten sinä. Teet siis hallaa ihan jokaiselle työttömälle, joka haluaisi päästä töihin. Ja tästä syystä en edes usko, että itse oletkaan työtön. Perskokkareiden puoluetoimistosta todennäköisesti kirjoittelet. Haluat saada kaikki uskomaan, että työtöntä ei tosiaankaan kannata palkata. Ei edes ottaa harjoittelijaksi. Ja että työttömien tukia voisi edelleenkin pienentään. Häpeä, jos osaat.
Katso itse peiliin. Käsket muita ilmaiseksi töihin ja itse nostit palkkaa. Moni ravintola on perhefirma, eli työntekijöillä ei mitään koulutusta ja röökiä kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi säästää.
Ole sinä pelle hiljaa.
Sun nimeä ei ole koskaan ollut julkiterhikissä.
Reipas ja tunnollinen lammas on lempinimeltään pelle.
Vierailija kirjoitti:
Kateus
Jep. Ap on kateellinen.
Palomies pettää vaimoaan, ei voi erota, kun puolet uudesta kerrostalo-osakkeesta menisi vaimolle + loma-asunnot. Vaimo ei tiedä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Samaa olen ihmetellyt. Saavat eläkettä nettona yht. 4700, mutta senttiäkään ei jää säästöön. Kaikki menee sen saman kk.n aikana kaikenlaiseen ihmeelliseen sekoiluun (ylikalliit lehtitilaukset, ylikalliit taloremontit, järjettömät luottokorkokulut, jatkuva kaupassa ravaaminen jne.). Meno on aivan holtitonta ja kaikki vähänkin isommat jutut ostetaan luotoksi. Rahaa annetaan jokaiselle lehti- ja remppamyyjälle, joka sitä sattuu vaan ilmestymään kysymään.
Ja kyseessä ihmiset, jotka elivät läpi 90-luvun laman eivätkä ikinä olleet mitään tuhlailijoita ja osasivat käyttää rahansa järkevästi.
No eikö muka ole hyvä, että HE remppaavat sen talon, etkä sinä joka se joskus perit? Ja mikseivät he saisi nauttia rahoistaan ja tilata lehtiä?
Kukaan ei halua päiväkodin työntekijöitä lähelleeen. Lapsetkin menehtyvät päiväkodissa. Kaikki työntekijät samanlaisia.