Juuri eläköityneet vanhemmat valittavat pientä eläkettä, suututtaa
Yhteensä eläkettä tulee n. 4000 e/kk ja heillä on velaton talo ja metsää. Syövät tavallista kotiruokaa, eivät käy lomamatkoilla, eivätkä osta esim. kalliita vaatteita tai huonekaluja. Nyt yhtäkkiä 4000e/kk on pieni raha. Mihin ihmeeseen sitä rahaa menee nyt niin paljon? Autot ja robotti-imurit ja robottiruohonleikkuritkin ostettiin viimeisillä palkoilla. Valitetaanko nyt valittamisen ilosta? Oma palkka on 1800 e/kk ja elän tuolla hyvin.
Kommentit (463)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, perikuntien asuntoja ei saa myytyä, kun työikäiset ei saa vakituisia töitå. Asuntojen arvo 0.
Voihan sen vuokrata, että saa edes jotain, kunnes joku ostaa.
Ei kukaan vuokraa sähkölämmitteistä asuntoa. Kela maksaa yksin asuvalle 46 euroa kuukaudessa lämmityskuluihin ja muista perheenjäsenistä saa lisää 16 euroa henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pese työkokeilussa käsiä vessassa, koska ei saa palkkaa. Säästän työnantajan vettä ja saippuaa. Norovirus sitten vaan leviää. Siinä istutaan 12 h vessassa ja oksennetaan ämpäriin ja ripuloidaan pyttyyn samaan aikaan.
Suomi säästää.
Olen monesti vuosien varrella miettinyt, trollailetko vain huviksesi vai oletko oikeasti tosissasi. Vai oletko sittenkin perksokkareiden palkkalistoilla ja sun päivätyösi on antaa työttömistä entistäkin huonompi vaikutelma. Pitää huolta siitä, että kukaan yrittäjä ei halua työttömiä palkata. Sun kirjoittelusi tänne palstalle ei edistä työttömien työllistymistä vaan päinvastoin vähentää halua palkata työttömiä. Ehkä oletkin oikeasti perskokkare, joka haluaa vaan mustamaalata - omalla tavallasi - työttömiä.
Kerrotaanko pizzerioista, missä maksetaan palkkoja käteisellä ja ostetaan bemareita huumerahoilla.
Kysymyksesi ei liity millään tavalla siihen, että sun tarkoituksesi on vain mustamaalata työttömiä ja levittää inhoa työttömiä kohtaan. Tätä olet tehnyt jo muutaman vuoden ajan. Vaikea sanoa, oletko persu vai kokkare, mutta jompikumpi todennäköisesti olet. Tai sitten olet Igor itärajan takaa.
Eläkemaksu on 7,15 % palkasta ja se menee nyt eläkkeellä oleville.
Omaa eläkettä kertyy 1,5 % vuosipalkasta https://www.tyoelake.fi/paljonko-saan-elaketta
Meidän kaupungissa osa rakennuttaa rivitaloja ja saavat verovähennykset rivitalon kodinkoneista. Ostavat samalla omaan ja aikuisten lasten koteihin kodinkoneet ja puhelimet yrityksen nimiin ja hakevat verovähennykset, vaikka niin ei saisi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en pese työkokeilussa käsiä vessassa, koska ei saa palkkaa. Säästän työnantajan vettä ja saippuaa. Norovirus sitten vaan leviää. Siinä istutaan 12 h vessassa ja oksennetaan ämpäriin ja ripuloidaan pyttyyn samaan aikaan.
Suomi säästää.
Olen monesti vuosien varrella miettinyt, trollailetko vain huviksesi vai oletko oikeasti tosissasi. Vai oletko sittenkin perksokkareiden palkkalistoilla ja sun päivätyösi on antaa työttömistä entistäkin huonompi vaikutelma. Pitää huolta siitä, että kukaan yrittäjä ei halua työttömiä palkata. Sun kirjoittelusi tänne palstalle ei edistä työttömien työllistymistä vaan päinvastoin vähentää halua palkata työttömiä. Ehkä oletkin oikeasti perskokkare, joka haluaa vaan mustamaalata - omalla tavallasi - työttömiä.
Kerrotaanko pizzerioista, missä maksetaan palkkoja käteisellä ja ostetaan bemareita huumerahoilla.
Kysymyksesi ei liity millään tavalla siihen, että sun tarkoituksesi on vain mustamaalata työttömiä ja levittää inhoa työttömiä kohtaan. Tätä olet tehnyt jo muutaman vuoden ajan. Vaikea sanoa, oletko persu vai kokkare, mutta jompikumpi todennäköisesti olet. Tai sitten olet Igor itärajan takaa.
Itse te täällä haukutte työttömiä ja levitätte vihaa työttömiä kohtaan. Ja aika härskiä päättäjiltä leikata lapsikorotukset työttömyystuista ja samalla korottaa omaa palkkaa ja myöntää rikkaille kavereille veroaleja ja yritystukia mitä jakavat omalle perheelle osinkoina.
Vanhukset yksityisiin terveystaloihin, mistä päättäjät omistavat osakkeita ja saaavat osinkoja verorahoista.
Paljonko päättäjät ja heidän kaverit omistaa Terveystalon ja Mehiläisen osakkeita mihin nyt verorahoja syydetään?
Paljonko kokoomuslaiset omistavat Terveystalon ja Mehiläisen osakkeita mihin verorahoja siirsivät?
Tunnin junakin pitäisi saada jotta Orpon rakentaja kaverit saisivat palkan verorahoista ja onko ministerillä itsellä osakkeita näistä firmoista?
Vierailija kirjoitti:
Paljonko kokoomuslaiset omistavat Terveystalon ja Mehiläisen osakkeita mihin verorahoja siirsivät?
Lappavat valtion rahoja omiin ja kavereiden taskuihin minkä kerkeävät.
Mutta lapsikorotukset kehtasivat viedä työttömyystuista.
Yritystuista ei voi leikata, koska niissä on kokoomuslaisten sukulaisia ja ystäviä töissä. Lisäksi otetaan porukkaa töihin palkkatuella, valtio maksaa 50 % palkasta, työkkäristä työkokeilijoita ilmaistöihin ja harjoittelijapalkkoja ja käteispalkkoja. Verovähennyksiä ja kuitteja ohi kirjanpidon.
Härskiä touhua.
Ja muille huudetaan menkää töihin ja leikataan tuet.
Juu mennään työkokeiluun ja myydään saadut tiedot jatkossa eteenpäin.
Taidan mennä ravintolaan työkokeiluun ja myyn reseptit eteenpäin, vaikka olisi kielletty. Ei kiinnosta enäå.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että mitä nuukemmin elävät, sitä enemmän sinulle jää perintöä?
Niin ja myös jos joutuvat palvelukotiin, rahat riittää. Mun äidillä nyt varaa maksaa palveluista, helpommalla päästään.
Maataloihin ostetaan koppimönkijät, haetaan verovähennykset ja perheen nuori ajaa sillä ympäri kylää. Huudetaanko niille jatkossa sossupummi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi säästää.
Itse te täällä haukutte työttömiä ja levitätte vihaa työttömiä kohtaan. Ja aika härskiä päättäjiltä leikata lapsikorotukset työttömyystuista ja samalla korottaa omaa palkkaa ja myöntää rikkaille kavereille veroaleja ja yritystukia mitä jakavat omalle perheelle osinkoina.
Vanhukset yksityisiin terveystaloihin, mistä päättäjät omistavat osakkeita ja saaavat osinkoja verorahoista.
Minä en ole koskaan haukkunut työttömiä, mutta sinä olet tehnyt jo vuosia kaikkesi, jotta työttömiä haukuttaisiin. Olet esiintynyt työttömänä ja antanut työttömistä sellaisen kuvan, että kukaan normaalijärkinen ei halua työtöntä lähelleenkään. Mä en oikeasti edes usko, että olet työtön. Kunhan trollailet. Joko itänaapurista tai sitten perskokkareiden puoluetoimistosta. Jos oikeasti olisit työtön, haluaisit antaa työttömistä positiivisen kuvan ettkä äärettömän negatiivista kuvaa.
Yllätys, että yrittäjien lapsilla on koppimönkijät ja bemarit ja haettu verovähennykset. Me opetetaan muut nuoret kutsumaan niitä sossupummeiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi säästää.
Minä en ole koskaan haukkunut työttömiä, mutta sinä olet tehnyt jo vuosia kaikkesi, jotta työttömiä haukuttaisiin. Olet esiintynyt työttömänä ja antanut työttömistä sellaisen kuvan, että kukaan normaalijärkinen ei halua työtöntä lähelleenkään. Mä en oikeasti edes usko, että olet työtön. Kunhan trollailet. Joko itänaapurista tai sitten perskokkareiden puoluetoimistosta. Jos oikeasti olisit työtön, haluaisit antaa työttömistä positiivisen kuvan ettkä äärettömän negatiivista kuvaa.
Itse te täällä työttömiä haukutte.
Päiväkodissa menehtyi lapsi ja nyt kaikki päiväkodin työntekijät luokitellaan jatkossa huonoiksi työntekijöiksi.
Päiväkodeissa on vakituisia jotka välttelevät töitä. Nostavat sänkyjä pystyyn, jotta pääsevät lapsista eroon. Kaikki hoitajan samanlaisia työn välttelijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Päiväkodeissa on vakituisia jotka välttelevät töitä. Nostavat sänkyjä pystyyn, jotta pääsevät lapsista eroon. Kaikki hoitajan samanlaisia työn välttelijöitä.
Juttelevat ulkona ringissä ja lapset oman onnen nojassa. Päiväkodeissa on kaikki työn välttelijät hoitajina.
Vierailija kirjoitti:
Yllätys, että yrittäjien lapsilla on koppimönkijät ja bemarit ja haettu verovähennykset. Me opetetaan muut nuoret kutsumaan niitä sossupummeiksi.
Voiko Turussa huutaa sossupummi noille joilla on koppimönkijät.
Yrittäjät käy tallettamassa asiakkailta saatuja käteismaksuja pankkiin, kuitit ohi kirjanpidon.
Olisi hyvä, jos käteinen poistettaisiin kokonaan niin yrittäjien vilppi loppuisi.