Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

että nauroin, kun kaveri olisi heittänyt säilykeananakset menemään päiväys päivällä yli

Vierailija
29.09.2008 |

no me saatiin 6 purkkia ananasta

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua naurattaisi pätkääkään jos mulle tarjottaisiin jotain vanhaa ruokaa. Säilykeananksetkin on niin halpoja että en kyllä varmasti vanhaa säilykettä söisi. Purkista voi lähteä vaikka mitä paskoja irti, vaikka ananakset olis kunnossa.

Vierailija
2/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos eilen oli parasta ennen niin tänään on jo täyttä p**kaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua naurattaisi pätkääkään jos mulle tarjottaisiin jotain vanhaa ruokaa. Säilykeananksetkin on niin halpoja että en kyllä varmasti vanhaa säilykettä söisi. Purkista voi lähteä vaikka mitä paskoja irti, vaikka ananakset olis kunnossa.

Vierailija
4/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on onneksi varaa ostaa ihan tuoretta tavaraa :-)

Vierailija
5/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on onneksi varaa ostaa ihan tuoretta tavaraa :-)

Vierailija
6/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se purkki tietää. Se on ohjelmoitu siten, että kun parasta ennen -päiväys menee umpeen, niin purkki vapauttaa saman tien kaikki vaaralliset kemikaalit ja myrkyt ananaksiin. Varokaa!

Vierailija
7/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos se on päiväyksellä "käytettävä ennen" niin sitten roskiin.

Vierailija
8/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollut vielä edes päiväys vanha. Ihmettelin kun rupes pikkukärpäsiä olemaan ihan helvetisti. Lopulta löysin kaapin perältä sen käymässä olevan ananas purkin, kansi oli auennut.

Vierailija
9/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku maito on vaikka paivankin vain yli paivayksensa, niin en sita enaa kayta. MUTTA jos just joku avaamaton ananaspurkki, joissa paivaykset on johonkin vuoden tai jopa usean vuoden paahan ostohetkella, niin niissa ei tosiaan se paivalla yli tee niille mitaan sen kummempaa! Kuukauden yli mennytta en varmaan soisi.

Vierailija
10/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito säilyy joku 5 pvää päiväyksensä jälkeen jos on avaamattomana kylmässä, että silleen..

Vierailija
11/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen haistaa ja maistaa jos maito on vanhaa. Siinä maidossakin on parasta ennen, ei käytettävä ennen -merkintä. Lihojen suhteen olen aika tarkka, mutta maustamattomastakin kyllä haistaa onko kelvollista. Ananakset -joo kitaan vaan. Leipää syödään kunnes on homeessa. Vai pitääkö teistä joku ne nipsut tallessa että näkee päiväyksen?

Osaatte varmaan hedelmistä katsoa, milloin ov

Vierailija
12/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIkä onkin hyvä asia, koska näkyy olevan aika persaukinen nainen.

En näe ongelmaa kuuden ananaspurkin poisheittämisessä, halpa satsi. Tietty noin ekologisesti ajatellen koko säilykeananas on järjetön tuote, mutta muuten.

Elintarvikehygieenisesti hän on metsässä: maitoa voi hyvin juoda ainakin 3 vrk yli parasta ennen - päivämäärän, jos se on säilytetty oikeassa lämpötilassa. Säilykkeet sitä vastoin ovat aina riskaabelimpi juttu. Ananas itsessään ei varmaankaan ole pilaantunut, mutta purkista irtoaa koko ajan metallia säilykkeeseen (siis heti pakkaamisesta lähtien) ja mitä vanhempi tuote on, sitä enemmän jäämiä on siinä. Ananas vielä on hyvin happoista hedelmää, joten irrottaa jäämiä aika "tehokkaasti". En siis itse söisi kovin vanhaa säilykettä, enkä ainakaan niin vanhaa, että siinä on jo päivämääräkin umpeutunut. Eikä AINAKAAN lapsille saa tuollaista antaa.

Vierailija
13/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkiruuan parasta ennen päivä ei perustu säilyvyyteen vaan lakiin.

Muutenkin ruoka on syötävää niin kaun kun se ei maistu pahalle.

Tämän kanssa ei ole mitään tekemistä rahan kanssa.

Tyhmyyden kanssa kylläkin.

Vierailija
14/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tölkkiruuan parasta ennen päivä ei perustu säilyvyyteen vaan lakiin.

Muutenkin ruoka on syötävää niin kaun kun se ei maistu pahalle.

Tämän kanssa ei ole mitään tekemistä rahan kanssa.

Tyhmyyden kanssa kylläkin.

Idiootti!

Vierailija
15/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoa haalittu (kemistin paperit)

että eipä tule mieleenkään syödä vanhoja säilykehedelmiä juuri sen vuoksi että se on lojunut jo sen verran kauan siellä tölkissä ja hapoillaan liuottanut tölkistä alumiinia sun muita raskasmetalleja ja imenyt ne itseensä.

toisekseeen, mun talous ei todellakaan kaadu vaika heittelisin vanhoja säilykkeitä, maitoja ja jauhelihoja pois. mellä pelataan ennemmin varman päälle kuin toivotaan ettei ketään (varsinkaan lapset!) sairastuisi pilaantuneista tai huonolaatuisista ruuista.

mites kävi just esim kiinassa kun ruuassa (maitojauheessa) olikin hieman jotain ylimääräistä?

mutta kukin taplatkoon tyylillään....

Vierailija
16/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin syön tuoretta

Vierailija
17/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen epäillyt että niistä liukenee jotain liemeen, mutta onko se totta vai tarua? Ei kai semmoisia saisi myydä jos jotain tapahtuu.... Joka tapauksessa meillä syödään niitä äärimmäisen harvoin ja silloin päiväystä on jäljellä useampi vuosi.

Vierailija
18/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!

Näin sinä varmaan puhut miehellesikin.

Todella rakentavasti ja kypsästi ;)

Vierailija
19/31 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti!