Mua ällöttää, kun nykyään kaikki " hienot" ajelee V70 tai jollakin uitetulla BMW:llä.
Onneksi me olemme erillaisia ja ajelemme passatilla! :)
Kommentit (41)
Ja volvolla ajeleva ei sitten aja autolla mikä itseään miellyttää, niinkö?
Ainakin meidän " uitettu" Audi olisi maksanut Suomessa maltaita, mutta nyt saadaan vielä omamme pois, kun muutaman vuoden ajon jälkeen myydään pois :)
Vierailija:
Tosin se on 2.8l V6 turbo mutta me jätettiin siitä kaikki merkit pois että se näyttäisi ihan tavikselta.
Vierailija:
Ja volvolla ajeleva ei sitten aja autolla mikä itseään miellyttää, niinkö?
Vierailija:
Vierailija:
Tosin se on 2.8l V6 turbo mutta me jätettiin siitä kaikki merkit pois että se näyttäisi ihan tavikselta.
Mitä tulee, että merkkien peittely olisi vain suomalaista, se ei pidä paikkaansa. Jo ajat sitten keskustelin mm. erään italialaisen kanssa, jolla oli aitoa Armania ym. vaatekaappi pullollaan. Hän puhui juuri siitä, että esim. hän ei halua merkkien olevan näkyvillä. Merkkien näkyvillä pitäminen on hiukan juntahtavaa. A la Victoria Beckham ym. ryysyistä rikkauksiin ponnistaneet.
mutta tuo sinun aikaisemmin ilmaiseva lauseesi ilmaisi nöyristelyä " jotta se näyttäisi tavikselta" . Ei se Beckham jätä merkkejä pois sen vuoksi, että kukaan ei tietäisi, minkä hintaisesta jutusta on kysymys...
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta en sitä, miten asiat esitit.
[/quote]
Mitä tulee, että merkkien peittely olisi vain suomalaista, se ei pidä paikkaansa. Jo ajat sitten keskustelin mm. erään italialaisen kanssa, jolla oli aitoa Armania ym. vaatekaappi pullollaan. Hän puhui juuri siitä, että esim. hän ei halua merkkien olevan näkyvillä. Merkkien näkyvillä pitäminen on hiukan juntahtavaa. A la Victoria Beckham ym. ryysyistä rikkauksiin ponnistaneet.
[/quote]
Vierailija:
mutta tuo sinun aikaisemmin ilmaiseva lauseesi ilmaisi nöyristelyä " jotta se näyttäisi tavikselta" . Ei se Beckham jätä merkkejä pois sen vuoksi, että kukaan ei tietäisi, minkä hintaisesta jutusta on kysymys...
Ymmärrän kyllä pointtisi, mutta en sitä, miten asiat esitit.
Ja kyllä, se oli halvempi kuin vastaava Suomesta ostettuna. Meillä oli budjetti auton hankintaan ja kyllä mieluusti ostimme sillä rahalla paremman, uudemman ja vähemmän ajetun. Nyt ollaan sillä 2 vuotta ajettu ja ollaan ihan älyttömän tyytyväisiä oltu. Seuraavakin auto on tuontiauto, ihan varmasti. Ja todennäköisesti Volvo sekin.
Perheemme on ihan tavallinen kaksilapsinen perhe. Ei olla hienoja, aika juntteja itse asiassa :) Eikä kuvitella itsestämme mitään erikoista, me ollaan mitä ollaan. Ja ajetaan sellaisella autolla, jolla halutaan ajaa.
Huippu auto on. Olemme ihan tavalisia, kolme lapsinen perhe. Vain volvoon saimme kolme turvaistuinta vierekkäin sopimaan.
Turvaistuin asia oli ainoa kriteeri.
Mä en käsitä tätä autokeskustelua. Sama kai se millä kukakin ajaa. Mielummin turvallisella kuin jollain röppösellä. Ja jos ei ole varaa kuin röppöseen, niin sitten ajellaan sillä, mitä väliä
Nykyään turvallisuudeltaan keskikastissa.
Kaverini ovat erilaisia ihmisiä, mutta koskaan en ole saanut tällaista keskustelua aikaiseksi autoista...
VARMA juntin merkki on Volvo V70 farkku.
Taitaa ap itse omistaa Volvo V70
ovat KAKSIKERTAA niin korkeita kuin vastaaven muiden merkkien. Esim, paljon parjatut citymaasturit ovat ilmakerää huomattavasti vähemmän kuluttavia kuin Volvo " junttiauto" V70. Ja turvallisuus on kupla: volvo ei ole ikinä saanut 3 tähteä enemmän törmäystestissä.
>Tosin se on 2.8l V6 turbo mutta me jätettiin siitä kaikki merkit pois että se näyttäisi ihan tavikselta.
...paitsi että silloin se näyttää juuri kaikkea muuta kuin tavikselta. Yleensä juuri mallimerkintöjen puuttumisesta voi arvata, että just tossa autossa on joku kauhee tykkimoottori ja kaikki sähköherkut, kun sitä ei ole haluttu näyttää. Kuka tavallisen 1.6-litrasen karvalakkimallin ostaja jätättää mallimerkinnät pois?
esim. V70 2,5 litran moottorilla 244-266 g/km riippuen vaihteistosta
Sitten taas esim. VW Passat 3.2 V6 4MOTION DSG moottorilla 238 g/km, pienemmillä moottoreilla alle 200
Keulaan vielä kaksi mahotonta lisävaloa! a vot se on JUNTTI!
Autoliikket ei ottaneet mielellään edes vaihdossa --> kahdet kilvet.
Ja muutenkin työläs homma.
jos hänellä ei olisi ollut Volvoa allansa hän ei olisi enää hengissä. Volvossa edelleenkin kuulemma sellaiset turvakaaret korissaan jotka suojaavat parhaiten esim juuri hirvikolareissa.
Muuta en tiedä. Siksi meilläkin on Volvo, ei pröystäilyn, vaan turvallisuuden vuoksi.
Mäkin ajelen passatilla, ja nyt saan hävetä sitä että, joku luulee mun tehneen tän aloituksen.
Mua ei volvot ja bemarit, eikä muut autot ällötä, kuskit saattaa sitä ajotavallaan tehdä, mutta ei mulla autoja vastaan mitään ole.
pimeällä lisävaloina. Kirkkaalla pimeällä säällä ne sokaisevat aika kivasti herkkäsilmäistä. Joku sellainen saattaa vielä sen vuoksi ajaa päällenne.
PS Meillä on just sellainen auto kuin itse halutaan.