Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ällöttää, kun nykyään kaikki " hienot" ajelee V70 tai jollakin uitetulla BMW:llä.

Vierailija
09.05.2007 |

Onneksi me olemme erillaisia ja ajelemme passatilla! :)

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää aina uskoko niitä esson baarin tarinoita joita kertoo joku katkera volvon omistaja, törmäystestit kertovat ihan eri tuloksia.

Vierailija
2/41 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

megamageista äänistä (viisipyttyinen kone) ja mahtavasta suorituskyvystä. Koeajoimme myös V6 farmari Passattia, mutta auto oli liian heppoinen ja äkkinäinen vaikka oli alustasarja. Tuntui, että ovet olisi ollut helppo vain vääntää vinoiksi.

Olen tyytväinen Volvoon, vaikka hieman haittaa se, että joka toinen auto on samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kpl mersuja

Vierailija
4/41 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

2kpl mersuja

Vierailija
5/41 |
10.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tuli mieleen et hohhhoijaa ei meille tollaista!

Vierailija
6/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ihan tavallinen nelihenkinen perhe. Se on vain auto, eikä kerro kyllä minusta tai miehestäni yhtään mitään. Meille olisi ihan sama mikä auto meillä olisi, kunhan tilaa on tarpeeksi. Ja on turvallinen.

Vierailija
7/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se, että teillä on Passat, niin olette lähes saman tasoisia (ei ehkä Bemari-ihmisten, mutta) Volvo-ihmisten kanssa.

Vierailija
8/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö ap...

Vierailija
9/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo ees ajokorttia, mutta autojen kyydissä olen toisinaan, mulle on yks lysti mikä auto jollain on, kunhan sillä pääsee paikasta A paikkaan B ja ehkä siinä välissä käymään paikassa E.

Autoja ne vaan on, ei mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
10/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka saadaan halvemmalla. Paskat.

Vierailija
11/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se ihan niinkän mee. mä ajelen bmw:llä ku ei muutakaan autoo ole. olen minimiäitiysrahaa saava parikymppinen rouva. olen niin tavallinen tallaaja ku saattaa olla! en mä kuvittele olevani mikään hieno, en tod. mulla oli hieno vm. 86 mikra mutta jouduin myydä sen pois kun muutettiin. sillä olisin halunnu huristella, tuli oikee teinifiilis;) mut volvot on kyl aika tylsiä mun mielestä.

Vierailija
12/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut merkit menneet ohi

Vierailija
13/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun oman auton tunnistan parkkiksella (joskus on mennyt pieleen sekin).

Vierailija
14/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä ottaisin vaikka vanhan corollan tilalle

Vierailija
15/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoja, vaan vain laittanut enemmän autoon rahaa kuin jokuu muu ja vähemmän muuhun? Valinnoista kiinni, mitä järkeä fiksun ihmisen laittaa autoon " näyttämisen" takia paljon rahaa? Ei niin aikuismaista:)

Vierailija
16/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin mä katson liikenteessä niitä, kuin jotain kamalia pommeja.

Volvo on hyvä auto, niikuin on bemarikin. Meillä on kummatkin. Merkkiuskollisia me ei kuitenkaan olla, tiedä vaikka seuraava auto olisi se passat. Sekin muuten mulla on joskus ollut, ja tykkäsin myös siitä.

Kehoittaisin kuitenkin että, et vaivaisi päätäsi päätäsi moisella asialla. Ja täytyy sanoa, että ihmettelen miten se voi ällöttää? Ärsytyksen, joka johtuu kateudesta, vielä jotenkin ymmärrän, kunhan sekin pysyy terveellä pohjalla. Kateutta tuntee jokainen varmaan joskus elämässä.

Vierailija
17/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajan avomersulla. Ohikulkija voi ajatella mitä vain, mutta me käymme aika ajoin ulkomaankomennuksilla ja aina päivitämme auton uuteen verottomaan. Kukaan ei edes tiedä, kuinka halvalla autolla todellisuudessa ajamme...auto on paitsi veroton Suomeen tultaessa, niin saamme sen myös verottomasti alkuperämaasta statuksemme turvin.

Todellisuudessa se minun avomersuni on maksanut minulle saman verran kuin sinun passattisi. Eli kaikki ei ole aina sitä, miltä se näyttää.

Vierailija
18/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton vaihto on ajankohtainen. Ja olisi varaa laittaa myös ne volvot ja bemarit. Eli en todellakaan ole kateellinen.

Mua vaan oksettaa! :) -ap-

Vierailija
19/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Auton vaihto on ajankohtainen. Ja olisi varaa laittaa myös ne volvot ja bemarit. Eli en todellakaan ole kateellinen.

Mua vaan oksettaa! :) -ap-

Lopeta tollanen tyhmä rutiseminen, hävettää sun puolesta.

Vierailija
20/41 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se on 2.8l V6 turbo mutta me jätettiin siitä kaikki merkit pois että se näyttäisi ihan tavikselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän