Pitäisikö jättää tällainen mies heti vai myöhemmin??
Ollaan oltu puolison kanssa pian 14 vuotta yhdessä. Ja saatu yhdessä lapsi 2013. Ostettu talo jne.
Puoliso haukkuu minua jatkuvasti. Olen lihava, laiha. Käytän rumia vaatteita. En osaa tehdä mitään mutta olen perheen ylläpitäjä. Puoliso perustaa kaiken sille, että emme ole harrastaneet s*ksiä pariin vuoteen. Ja kiristää jopa päivittäin:
Älä aja minun autoa, jos et anna; on piilottanut avaimet kun pitäisi lähteä aamulla töihin.
Kommentit (73)
Parempi erota heti niin lapsi saa mallin myös rajoista ja itsekunnioituksesta ja turvallisesta kodista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat? Kyllähän seksi normaaliin avioliittoon ja pitkään parisuhteeseen kuuluu. Seksi ja sen pihtaaminen on myös vallankäyttöä. En ihmettele, vaikka miehellä on hermot kireällä, jos mitkään keinot ei auta, koska hän onkuitenkin sitoutunut sinuun. Mielestäni teidän pitäisi nyt ottaa oikein seksiloma, jotta saisitte elinkuvionne järjestykseen ja molemmilla olisi taas hyvä mieli. Miten olet ajatellut ratkaista tämän asian? Onko tarkoitus viettää loppuelämä olman seksiä. Naimisissa 48 vuotta.
Voi oksennus 🤮🤢🤮🤢🤮🤢🤮🤢
"Seksiloma"
Vierailija kirjoitti:
Parempi erota heti niin lapsi saa mallin myös rajoista ja itsekunnioituksesta ja turvallisesta kodista.
Jep, parempi että lapsi oppii jo nuorena että äiti lähtee lätkimään jos isä r aiskailee ja kiristää tai pahoinpitelee. Ja jäähän sille isälle se lapsi, johon voi kohdistaa sairaita impulssejaan sitten, heh
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos antaisit?
Niin sen potkun perseelle ja avioeron
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat? Kyllähän seksi normaaliin avioliittoon ja pitkään parisuhteeseen kuuluu. Seksi ja sen pihtaaminen on myös vallankäyttöä. En ihmettele, vaikka miehellä on hermot kireällä, jos mitkään keinot ei auta, koska hän onkuitenkin sitoutunut sinuun. Mielestäni teidän pitäisi nyt ottaa oikein seksiloma, jotta saisitte elinkuvionne järjestykseen ja molemmilla olisi taas hyvä mieli. Miten olet ajatellut ratkaista tämän asian? Onko tarkoitus viettää loppuelämä olman seksiä. Naimisissa 48 vuotta.
Kuka ikinä haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa joka alistaa ja haukkuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ikinä haluaisi harrastaa seksiä jonkun kanssa joka alistaa ja haukkuu
Pahimman luokan masokisti varmaan 😂
Voin vaan kuvitella miten kieroon lapsi on kasvanut.
Vierailija kirjoitti:
Jos se seksi on surkeaa, niin ei sitä tee mieli antaa edes säälistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, parempi että lapsi oppii jo nuorena että äiti lähtee lätkimään jos isä r aiskailee ja kiristää tai pahoinpitelee. Ja jäähän sille isälle se lapsi, johon voi kohdistaa sairaita impulssejaan sitten, heh
Eihän lapsi jää eikä sitä jätetä henkisesti tai fyysisesti väkivaltaiselle isälle.
Mikä on syy seksittömyyteen? Sellainen pikku pointti, että miten silloin, kun seksiä vielä oli, niin haukuttiinko ja kiristettiinkö silloin myös? Suosittelen eroa, tai sitten pitkäkestoista terapiaa...
Vierailija kirjoitti:
Miksi ajat miehen autoa? Ihan outoa leikkiä itsenäistä naista, mutta kulkupeli on kuitenkin miehen.
Olet ilmeisesti niitä perheellisiä miehiä, jotka ajattelevat että poikamieselämä jatkuu perheen perustamisen jälkeenkin. Minun rahat, auto ja elämä.
Poistoon porvoo ketju osa 465356745676.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on samankaltainen tilanne kuin aloittajalla. Elän parisuhteessa jossa meillä ei ole enää seksiä minun päätöksestäni. Syy tähän on se etten kykene enää edes pakolla sen takia miten mieheni on minua kohdellut (mm. juuri sen seksin saralla mutta muutenkin).
Silloin ratkaisu ei ole se että minun pitäisi nyt vaan alkaa antaa miehelleni seksiä, lähteä jollekin seksilomalle lepyttelemään miestäni jotta hän voisi kohdella minua paremmin. Se on minimivaatimus että kohtelee toista hyvin.
Seksi ei ole jotakin mikä vain kuuluu saada jos on sitoutunut parisuhteeseen. Seksi kuuluu turvalliseen ja hyvään suhteeseen jos MOLEMMAT sitä haluavat.
Se ei ole henkistä väkivaltaa ettet anna vastentahtoisesti seksiä. Se on henkistä väkivaltaa että vastuut toisen omista tunteistasi ja vaadit saada seksiä että voisit käyttäytyä hyvin.
Minä en ole vastuussa siitä, että mieheni on päättänyt jäädä kanssani seksittömään suhteeseen. Eikä minun tarvitse palkita sitä päätöstä antamalla hänelle seksiä. Minä olen vastuussa siitä että olen valinnut antaa tälle suhteelle vielä yhden mahdollisuuden nyt kun mieheni on alkanut kantaa vastuuta käytöksestään ja muuttanut tapojaan kohdella minua.
Kumpikin meistä on täysin vapaa lähtemään tästä pois jos siltä tuntuu ettei suhteella ole enää mahdollisuutta jatkua. Mutta mikään sinun kuuluu nyt vaan antaa minulle seksiä -kysymys tämä ei ole.
Ihmettelen aina naisten tyhmyyttä miksi ovat tuollaisen narsistisen väkivaltaisen miehen kanssa. Onko sen komea ettei nainen voi erota. T: kiltti mies
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin ihmettelen. Ei asiat ole toisistaan irrallaan. Jos vaimo rakastaisi miestään, "antaminen" ei olisi mahdotonta eikä vastenmielistä, vaikka itseä ei niin paljon haluttaisikaan. Puolisoiden pitäisi huolehtia toisistaan ja toistensa tarpeista, jotta hyvinvointi ja yhteys suhteessa säilyisi.
Ap:n antamien tietojen perusteella kysyisin: pitäisikö nainen jättää heti vai vasta myöhemmin?
En silti hyväksy miehen toimintaa, se on väärin. Mutta niin on ap:n toimintakin.
Teepä rikosilmoitus. Tuo on seksuaalista väkivaltaa.