Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa tämä deittailu

Vierailija
16.04.2026 |

Näin tavallisena 41 vuotiaana miehenä. Tinderiä paljon käytän annan osumia mutta ei tule. Gold osumia vaan. Myös on facebook dating ei tule oikein osumia. Joku siis mättää, onhan noita muita paikkoja mut joo no näillä mennää. Kai yksin pärjää.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän keksiä muuta sisältöä elämään sit jos en vain kiinnosta naisia. Esim teen töitä vaan

Vierailija
42/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika selkeesti 40 v mies alkaa olee naisille näkymätön minkäs teet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko se sit hyväksyä ja olla yksin.

Vierailija
44/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naiset ovat niin vaativia.

Tähän miehen näkökuma. Eivät ole. Melkein jokaiselle mätsilleni tulee sanottua sen jälkeen kun kuulee naisen toiveista miehen suhteen että haluaisin kyllä että naisellakin olisi vaatimuksia ja toiveita miehen suhteen, se kun tuo sellaista tunnetta ettei kuka tahansa mies kelpaa ja se joka kelpaa on arvostettu. Tällä saisi myös nostettua sen koko jutun tasoa, mutta naisille tuntuu olevan ihan sama vaikka edellinen mies olisi ollut juoppo ja väkivaltainen, niin uudelta ei vaadita enempää. 

Tai kun exä on ollut todella kuvottava, itsekäs ja toksinen, nainen ei enää luota kehenkään ja jää mieluummin yksin.

Huono mies tuhoaa naisen.

Vierailija
45/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just toissapäivänä liityin tinderin ihmeellliseen maailmaan. Eilen illalla huomasin kännykässä ilmoituksen että matchilta on tullut viesti, mitta en sitä käynyt sillä hetkelllä lukemassa koska olin menossa nukkumaan. Aamulla sitten meen tinderiin tarkoituksena vastata matchille niin hän on jo poistanut mut 😂 vaikutti ihan kivalta mieheltä, mutta nähtävästi kärsivällisyys ei kuulu hänen hyveisiin. 

Vierailija
46/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö saa siis YHTÄÄN osumia? Mahdollisia syitä tähän voi olla joko Tinderistä tai profiilistasi johtuvat syyt. Joskus Tinder varjobannaa profiileita eikä vaan näytä niitä kenellekään. Joskus myös profiili saattaa joutua ns. pakan pohjalle. Joskus syy voi olla huonosti laaditussa profiilissa. Onko sulla tekstiä profiilissa? Mitä tekstissä lukee? Millaiset kuvat on? Joskus syy on siinä, että saat kyllä tykkäyksiä, mutta et niiltä, joille itse annat tykkäyksiä. Naiset useimmiten hakevat lähellä asuvia ja suunnilleen samanikäisiä miehiä, eivätkä siis edes näe niiden muiden  profiileita. Millä ikähaarukalla itse etsit? Minkälaisia naisia etsit - oletko itse sellainen, jota he etsivät?

Tässä asioita, joita kannattaa miettiä. 

Vierailija
47/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä näitä miesten valituksia siitä ettei tule osumia. Olen itse myös pian 41v mies ja tinderissä osumia alkaa tulla samantien kun sinne kirjautuu. Jos ei osaa kirjoittaa niin hyvää esittelytekstiä että alkaa saada kehuja "oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti" tai ottaa itsestään sellaisia kuvia etten naiset kehuvat komeaksi. Eikö silloin kannata pysähtyä miettimään asioita? Kyllä minulla ainakin tinderi toimii täydellisesti.

No en mä ruma ole, mutta ei tule osumia ja on monta kuvaa

Minkälaisia ne kuvat ovat? Ei tarvitse olla valokuvaajan ottamia. Mutta kannattaahan niihin valita ne parhaat. Käy parturissa, Katso hyvä paikka jossa kiva tausta ja ota ne kuvat. Parhaita ovat ne jossa ei esitetä yhtään mitään. Bioon älä kirjoita "hei olen Jukka 41v, putkimies ja etsin kivaa naista, tykkään käydä salilla"  vaan mieti vaikka onko sinun luonteessasi jotain sellaista joka menee naisen sydämeen, kivoja herrasmiesmäisiä piirteitä, älä teeskentele, mutta jos niitä on niin käytä niitä keskusteluissa myös, nainen haluaa tuntea olonsa turvalliseksi kanssas.

Vierailija
48/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö saa siis YHTÄÄN osumia? Mahdollisia syitä tähän voi olla joko Tinderistä tai profiilistasi johtuvat syyt. Joskus Tinder varjobannaa profiileita eikä vaan näytä niitä kenellekään. Joskus myös profiili saattaa joutua ns. pakan pohjalle. Joskus syy voi olla huonosti laaditussa profiilissa. Onko sulla tekstiä profiilissa? Mitä tekstissä lukee? Millaiset kuvat on? Joskus syy on siinä, että saat kyllä tykkäyksiä, mutta et niiltä, joille itse annat tykkäyksiä. Naiset useimmiten hakevat lähellä asuvia ja suunnilleen samanikäisiä miehiä, eivätkä siis edes näe niiden muiden  profiileita. Millä ikähaarukalla itse etsit? Minkälaisia naisia etsit - oletko itse sellainen, jota he etsivät?

Tässä asioita, joita kannattaa miettiä. 

Gold osumia mutta en saa. Ilmeisesti tinder on rikki

Vierailija
49/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli komeampi. Treenaa salilla. Sopivasti rahaa. Ei ylipainoa. Muotivaatteet.

Minä arvostan miehessä eniten älykkyyttä. Ei tarvitse olla yhtä fiksu kuin minä eikä lukea samoja kirjoja kuin minä, mutta pelkkiin ulkoisiin attribuutteihin, kuten lihaksiin ja automerkkiin, tuijottaminen ei kiihota.

Vierailija
50/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oikein ymmärrä näitä miesten valituksia siitä ettei tule osumia. Olen itse myös pian 41v mies ja tinderissä osumia alkaa tulla samantien kun sinne kirjautuu. Jos ei osaa kirjoittaa niin hyvää esittelytekstiä että alkaa saada kehuja "oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti" tai ottaa itsestään sellaisia kuvia etten naiset kehuvat komeaksi. Eikö silloin kannata pysähtyä miettimään asioita? Kyllä minulla ainakin tinderi toimii täydellisesti.

No en mä ruma ole, mutta ei tule osumia ja on monta kuvaa

Minkälaisia ne kuvat ovat? Ei tarvitse olla valokuvaajan ottamia. Mutta kannattaahan niihin valita ne parhaat. Käy parturissa, Katso hyvä paikka jossa kiva tausta ja ota ne kuvat. Parhaita ovat ne jossa ei esitetä yhtään mitään. Bioon älä kirjoita "hei olen Jukka 41v, putkimies ja etsin kivaa naista, tykkään käydä salilla"  vaan mieti vaikka onko sinun luonteessasi jotain sellaista joka menee naisen sydämeen, kivoja herrasmiesmäisiä piirteitä, älä teeskentele, mutta jos niitä on niin käytä niitä keskusteluissa myös, nainen haluaa tuntea olonsa turvalliseksi kanssas.

Ihan hyviä ja myös kokovartalokuva. Ehkä ei vain naisille kelpaa.

Vierailija
51/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli komeampi. Treenaa salilla. Sopivasti rahaa. Ei ylipainoa. Muotivaatteet.

Minä arvostan miehessä eniten älykkyyttä. Ei tarvitse olla yhtä fiksu kuin minä eikä lukea samoja kirjoja kuin minä, mutta pelkkiin ulkoisiin attribuutteihin, kuten lihaksiin ja automerkkiin, tuijottaminen ei kiihota.

Mä en ole älykäs. Ihan ammattikoulun käynyt. Enkä tykkää älykkäistä naisista ei mun juttu

Vierailija
52/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkonäkö romahtaa nelikymppisenä, joten silloin on pakko fokusoida johonkin muuhun. Mieti nyt mitä se voisi olla.

Vierailija
53/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkonäkö romahtaa nelikymppisenä, joten silloin on pakko fokusoida johonkin muuhun. Mieti nyt mitä se voisi olla.

En kyllä yhtään tiedä.

Vierailija
54/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä kaveri valittaa että naiset ovat vaativia. Kehtaa ilmoittaa ettei tykkää älykkäistä naista! Eli hän tekee naisille jonkinlaisen käänteisen älykkyystestin, ja jos sen läpäisee eli on tarpeeksi tyhmä, hän kelpuuttaa kiinnostuksensa kohteeksi. Törkeää. Ja sitten kaikki nuo ulkonäkövaatimukset. Huh huh, ei ihme että jätkä on yksin.

Vierailija
55/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän vielä hyvin osumia saavan miehen vinkki kaikille miehille. Arvosta itseäsi ja sinullakin täytyy olla rajat. Et takuulla oikeasti halua tinderistä 100/100 naista joten tykkää vain niistä joissa oikeasti on potentiaalia. Tinderikin toimii niin että se etsii sinulle sopivia osumia ja jos tykkäät kaikista se ei toimi, kun tykkäät niistä joista oikeasti tykkäät eli ehkä 10/100 niin myös he näkevät tykkäyksesi nopeammin kuin että tykkäsit parissa päivässä läpi koko tinderin tykäten kaikista. 

Vierailija
56/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään tiedä.

Et tiedä vaikka asiasta on jauhettu täällä vuosikausia. Kaikki hyvää tarkoittavat ehdotukset esim. itsesi sivistämisestä ja kehittämisestä olet torpedoinut, koska SINUA EI KIINNOSTA.

Vierailija
57/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu, se johtuu kehitysvammastasi.

Vierailija
58/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no en ymmärrä vaan. Kai jotain vikaa on sitten.

Vierailija
59/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä yhtään tiedä.

Et tiedä vaikka asiasta on jauhettu täällä vuosikausia. Kaikki hyvää tarkoittavat ehdotukset esim. itsesi sivistämisestä ja kehittämisestä olet torpedoinut, koska SINUA EI KIINNOSTA.

Koska en halua väkisin opiskella ei kiinnosta. Myöskää kirjat ei kiinnosta. Lenkkeilen ja lisään urheilua ja kyllä haluan muutoksia

Vierailija
60/163 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no en ymmärrä vaan. Kai jotain vikaa on sitten.

Yksi sinulta puuttuu ja sen mukana kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi