Turhauttaa tämä deittailu
Näin tavallisena 41 vuotiaana miehenä. Tinderiä paljon käytän annan osumia mutta ei tule. Gold osumia vaan. Myös on facebook dating ei tule oikein osumia. Joku siis mättää, onhan noita muita paikkoja mut joo no näillä mennää. Kai yksin pärjää.
Kommentit (163)
Huvipuistohullu kirjoitti:
Jos se osuma odottaakin tuolla ulkona 😎
siellä tulee vaan metoo nykyään.
miehen ei enää todellakaan kannata lähestyä vierasta naista.
Ap on taas se sama, joka ei kykene dialogiin.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näitä miesten valituksia siitä ettei tule osumia. Olen itse myös pian 41v mies ja tinderissä osumia alkaa tulla samantien kun sinne kirjautuu. Jos ei osaa kirjoittaa niin hyvää esittelytekstiä että alkaa saada kehuja "oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti" tai ottaa itsestään sellaisia kuvia etten naiset kehuvat komeaksi. Eikö silloin kannata pysähtyä miettimään asioita? Kyllä minulla ainakin tinderi toimii täydellisesti.
No en mä ruma ole, mutta ei tule osumia ja on monta kuvaa
En mä niitä nuoria missejä yritäkkään. Kyse ei siitä.
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä kaipais vaan naisen seuraa ja läheisyyttä.
Naiset ei kaipaa sun seuraa tai läheisyyttä, Allu. V i t t u kun te miehet olette tyhmiä. Ei maailma ja puolet ihmiskunnasta teidän loputtomien tarpeidenne tyydyttämiseksi ole olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä yritänkö vääränlaisia vai liia tasokkaita naisia
Mikä on liian tasokas nainen?
Kaunis. Meikattu. Ura keskeinen koulutettu hyvä palkka urheilee hoikka. Mä en ole hoikka
Ai jaa. Aiempien ketjujen perusteella olen saanut käsityksen että nimenomaan vaadit naiselta kauneutta ja meikkiä. Mutta koulutusta ja älykkyyttä et voi sietää. Naisella ei myöskään saa olla kiinnostavaa työtä, merkkilaukkua eikä uutta autoa. Ne kaikki ovat sinulle no-no.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Jos se osuma odottaakin tuolla ulkona 😎
siellä tulee vaan metoo nykyään.
miehen ei enää todellakaan kannata lähestyä vierasta naista.
Voi nainenkin lähestyä miestä 😄
Vierailija kirjoitti:
En mä niitä nuoria missejä yritäkkään. Kyse ei siitä.
Kyse on siitä, ettei sulla ole muuta annettavaa kellekään kuin ikuisesti jatkuva ruikutus siitä, mitä SINÄ HALUAISIT.
Varmaan joulupukkia vois kiinnostaa jos se olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai sitä jotenkin automaattisesti ajattelee et vika on mussa.
Päinvastoin, sinähän ajattelet automaattisesti että vika on naisissa kun et enää kelpaa.
En ajattele. Mut mietin vaan et mitä tekisi asialle
Ajatteletpas. Valitat jatkuvasti että naiset ovat nykyään liian nirsoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä yritänkö vääränlaisia vai liia tasokkaita naisia
Mikä on liian tasokas nainen?
Kaunis. Meikattu. Ura keskeinen koulutettu hyvä palkka urheilee hoikka. Mä en ole hoikka
Ai jaa. Aiempien ketjujen perusteella olen saanut käsityksen että nimenomaan vaadit naiselta kauneutta ja meikkiä. Mutta koulutusta ja älykkyyttä et voi sietää. Naisella ei myöskään saa olla kiinnostavaa työtä, merkkilaukkua eikä uutta autoa. Ne kaikki ovat sinulle no-no.
No en kelpaa heille.
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä kaipais vaan naisen seuraa ja läheisyyttä.
Luonnollinen ja inhimillinen tarve, ja ihmettelen alapeukuttajia.
t. Vanharouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, sinähän ajattelet automaattisesti että vika on naisissa kun et enää kelpaa.
Ajatteletpas. Valitat jatkuvasti että naiset ovat nykyään liian nirsoja.
No olen sitten yksin vaan.
Vanha ystäväni yli 45 v nainen sanoi et naiset on nirsoja ku itse olen hänen mielestä ihan komea ja pituuttakin löytyy, mut kai vika itsesssä
Vierailija kirjoitti:
Mussa? Onko tuo edes oikea sana?
En tiiä kai se vika löytyy sit itsestä
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset ovat niin vaativia.
Tähän miehen näkökuma. Eivät ole. Melkein jokaiselle mätsilleni tulee sanottua sen jälkeen kun kuulee naisen toiveista miehen suhteen että haluaisin kyllä että naisellakin olisi vaatimuksia ja toiveita miehen suhteen, se kun tuo sellaista tunnetta ettei kuka tahansa mies kelpaa ja se joka kelpaa on arvostettu. Tällä saisi myös nostettua sen koko jutun tasoa, mutta naisille tuntuu olevan ihan sama vaikka edellinen mies olisi ollut juoppo ja väkivaltainen, niin uudelta ei vaadita enempää.
Pitäs olla varmaa tietynlainen sitten että kiinnostaa naista.
Lähestymme taas aamupäivärunkkaamisen kulminaatiopistettä: 185 cm pitkää naista jolla olisi iso (mutta ei liian iso) kaljamaha, tiukat nahkahousut ja perse jota Allu saisi kouria, aah.
Eli komeampi. Treenaa salilla. Sopivasti rahaa. Ei ylipainoa. Muotivaatteet.