Onko tällä kellään taloyhtiössä oma kuntosali?
Tiedän sellaisia taloja, mutta en tunne niistä ketään. Käytätkö sitä?
Kommentit (6)
Meillä on taloyhtiössä sekä pieni uima-allas että melko hyvin varusteltu kuntosali. Olen käyttänyt epäsäännöllisesti molempia, lapset pulikoi mielellään pienempänä. Kuntosalin suurin käyttäjäryhmä ovat taloyhtiön +70 eläkepapparaiset. Heillä on siellä jonkinlainen pappadagis aamupäivisin. :=))
Vierailija kirjoitti:
Meillä on taloyhtiössä sekä pieni uima-allas että melko hyvin varusteltu kuntosali. Olen käyttänyt epäsäännöllisesti molempia, lapset pulikoi mielellään pienempänä. Kuntosalin suurin käyttäjäryhmä ovat taloyhtiön +70 eläkepapparaiset. Heillä on siellä jonkinlainen pappadagis aamupäivisin. :=))
Miksi ei ole mummodagista? Kyllä mummotkin käyvät salilla. Ap
Meillä on myös taloyhtiössä kuntosali sekä uima-allas. En ole käyttänyt kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on myös taloyhtiössä kuntosali sekä uima-allas. En ole käyttänyt kumpaakaan.
Meilläkin on. Saunavuorolla voi uida, muuten sinne ei pääse päiväkerhoja pitämään. Kuntosali on pieni ja ahdas, mutta ilmainen. Ehkä joku päivä kävisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ole mummodagista? Kyllä mummotkin käyvät salilla. Ap
2/5 vastaa: mulla ei oo tohon vastausta, miehen kans tota on mietitty. Ehkä käyvät muina aikoina tai muualla. Itse en oo nähnyt taloyhtiön salilla talon iäkkäitä naisasukkaita ikinä.
Eipä ole. Onneksi sali löytyy reilun kilometrin päästä.