Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällä kellään taloyhtiössä oma kuntosali?

Vierailija
16.04.2026 |

Tiedän sellaisia taloja, mutta en tunne niistä ketään. Käytätkö sitä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole. Onneksi sali löytyy reilun kilometrin päästä.

Vierailija
2/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on taloyhtiössä sekä pieni uima-allas että melko hyvin varusteltu kuntosali. Olen käyttänyt epäsäännöllisesti molempia, lapset pulikoi mielellään pienempänä. Kuntosalin suurin käyttäjäryhmä ovat taloyhtiön +70 eläkepapparaiset. Heillä on siellä jonkinlainen pappadagis aamupäivisin. :=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiössä sekä pieni uima-allas että melko hyvin varusteltu kuntosali. Olen käyttänyt epäsäännöllisesti molempia, lapset pulikoi mielellään pienempänä. Kuntosalin suurin käyttäjäryhmä ovat taloyhtiön +70 eläkepapparaiset. Heillä on siellä jonkinlainen pappadagis aamupäivisin. :=))

Miksi ei ole mummodagista? Kyllä mummotkin käyvät salilla. Ap

Vierailija
4/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on myös taloyhtiössä kuntosali sekä uima-allas. En ole käyttänyt kumpaakaan.

Vierailija
5/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on myös taloyhtiössä kuntosali sekä uima-allas. En ole käyttänyt kumpaakaan.

Meilläkin on. Saunavuorolla voi uida, muuten sinne ei pääse päiväkerhoja pitämään. Kuntosali on pieni ja ahdas, mutta ilmainen. Ehkä joku päivä kävisi. 

Vierailija
6/6 |
16.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole mummodagista? Kyllä mummotkin käyvät salilla. Ap

2/5 vastaa: mulla ei oo tohon vastausta, miehen kans tota on mietitty. Ehkä käyvät muina aikoina tai muualla. Itse en oo nähnyt taloyhtiön salilla talon iäkkäitä naisasukkaita ikinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi