Turhauttaa tämä deittailu
Näin tavallisena 41 vuotiaana miehenä. Tinderiä paljon käytän annan osumia mutta ei tule. Gold osumia vaan. Myös on facebook dating ei tule oikein osumia. Joku siis mättää, onhan noita muita paikkoja mut joo no näillä mennää. Kai yksin pärjää.
Kommentit (163)
Eiköhän tää ollu tässä. Ihan sekopäitä täältäki löytyy ja aina samat jutut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika selkeesti 40 v mies alkaa olee naisille näkymätön minkäs teet
Miesten ulkonäkö romahtaa nelikymppisenä, joten silloin on pakko fokusoida johonkin muuhun. Mieti nyt mitä se voisi olla.
En kyllä yhtään tiedä.
Et tiedä vaikka asiasta on jauhettu täällä vuosikausia. Kaikki hyvää tarkoittavat ehdotukset esim. itsesi sivistämisestä ja kehittämisestä olet torpedoinut, koska SINUA EI KIINNOSTA.
Koska en halua väkisin opiskella ei kiinnosta. Myöskää kirjat ei kiinnosta. Lenkkeilen ja lisään urheilua ja kyllä haluan muutoksia
OK, olet kiinnostunut vain dokaamisesta ja panemisesta mutta et löydä naista joka olisi kiinnostunut vain dokaamisesta ja panemisesta. Sinulle on ehdotettu että vaihtaisit kalliit yökerhot suosiolla halpoihin lähiöräkälöihin, niin et pettyisi joka helvetin viikko siihen että ne yökerhoissa pyörivät naiset ovat sinulle liian tasokkaita ja odottavat mieheltä ehkä jotain muutakin.
Tai ylipäätään minkälainen ihminen menee etsimään kumppania yökerhossa? Sieltä tuskin löytyy sellaisia ihmisiä joille itsestään huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja liikunta ovat tärkeitä asioita elämässä. Mikä juttu tämä yökerho ylipäätään on? Eihän niissä käy kuin 5% nelikymppisistä. Itse en ole käynyt yli 10 vuoteen baareissa ja olen 40v mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten ulkonäkö romahtaa nelikymppisenä, joten silloin on pakko fokusoida johonkin muuhun. Mieti nyt mitä se voisi olla.
En kyllä yhtään tiedä.
Et tiedä vaikka asiasta on jauhettu täällä vuosikausia. Kaikki hyvää tarkoittavat ehdotukset esim. itsesi sivistämisestä ja kehittämisestä olet torpedoinut, koska SINUA EI KIINNOSTA.
Koska en halua väkisin opiskella ei kiinnosta. Myöskää kirjat ei kiinnosta. Lenkkeilen ja lisään urheilua ja kyllä haluan muutoksia
OK, olet kiinnostunut vain dokaamisesta ja panemisesta mutta et löydä naista joka olisi kiinnostunut vain dokaamisesta ja panemisesta. Sinulle on ehdotettu että vaihtaisit kalliit yökerhot suosiolla halpoihin lähiöräkälöihin, niin et pettyisi joka helvetin viikko siihen että ne yökerhoissa pyörivät naiset ovat sinulle liian tasokkaita ja odottavat mieheltä ehkä jotain muutakin.
Tai ylipäätään minkälainen ihminen menee etsimään kumppania yökerhossa? Sieltä tuskin löytyy sellaisia ihmisiä joille itsestään huolehtiminen, terveelliset elämäntavat ja liikunta ovat tärkeitä asioita elämässä. Mikä juttu tämä yökerho ylipäätään on? Eihän niissä käy kuin 5% nelikymppisistä. Itse en ole käynyt yli 10 vuoteen baareissa ja olen 40v mies
No mä ainaski tykkään käydä ja sielä on naisiakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset ovat niin vaativia.
Tähän miehen näkökuma. Eivät ole. Melkein jokaiselle mätsilleni tulee sanottua sen jälkeen kun kuulee naisen toiveista miehen suhteen että haluaisin kyllä että naisellakin olisi vaatimuksia ja toiveita miehen suhteen, se kun tuo sellaista tunnetta ettei kuka tahansa mies kelpaa ja se joka kelpaa on arvostettu. Tällä saisi myös nostettua sen koko jutun tasoa, mutta naisille tuntuu olevan ihan sama vaikka edellinen mies olisi ollut juoppo ja väkivaltainen, niin uudelta ei vaadita enempää.
Tai kun exä on ollut todella kuvottava, itsekäs ja toksinen, nainen ei enää luota kehenkään ja jää mieluummin yksin.
Huono mies tuhoaa naisen.
Miksi ihmeessä sellainen sitten on tinderissä? Tätä en oikein ymmärrä naisissa. Hyvin yleinen asenne tuntuu olevan että kaikki miehet ovat juoppoja ja vain seksi mielessä, mutta sellainen jolla ei ole nuo olenkaan mielessä ei kuitenkaan kelpaa. Tuntuu että sellaista miestä ei saisi olla olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä yhtään tiedä.
No mä ainaski tykkään käydä ja sielä on naisiakin.
Eikö se ole ylipäätään aika huono paikka etsiä yhtään mitään? Ihminen humalassa ei ole koskaan aito, seksi humalassa on sitä huonointa mitä koskaan voi olla. Ovatko ne naisetkaan baareissa kauneimmillaan, itse ainakin haluan kaikkea muuta kuin naisen baarista
40 on vähän vaikea ikä. Moni voi käydä Tinderissä vilkaisemassa tarjontaa, mutta ihan kuka tahansa ei enää kelpaa. Kun hormonit eivät enää niin hallitse, nirsoja ovat naiset sekä miehet. Yksikin moni osaa jo elää.
En oikein itse ymmärrä naisia mitä ne etsii ja sellasta.
itse kyllä olen ihan kivan näkönen pitkä. tottakai perus duuni löytyy ja lenkkeilen päivittäin ja semmosta, tapaan kavereita välillä, viihdyn metsässä kahviloissa, mutta ilmaa naisille 41 v
Vierailija kirjoitti:
Hommaa pirusti rahaa tai laatikkoleuka, problem solved. Voit myös alkaa julkisuuden henkilöksi, silloin ei tarvitse välttämättä kumpaakaan jos olet tarpeeksi tunnettu.
Sen jälkeen vielä vetää kalsarit päähän, että naarakset tietää olevan pankkiiri-astronautti-avaruusalus kapteeni-aivokirurgi-kalsarimalli.
Mikä vika niissä gold-osumissa on?
Joo kai sitä pitää pysyä naisista kaukana ja tekee mielekkäitä asioita elämässä. täyttää elämän vaikka duunilla
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika niissä gold-osumissa on?
En halua ulkomaalaista ja mulla ei ole gold tilausta
Vierailija kirjoitti:
Välillä sitä kaipais vaan naisen seuraa ja läheisyyttä.
Eli pelkkää seksin vonkumista. Onko sulla tämä sama lause myös profiilissa? Ei tarvitse sitten ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa ihan rahalla .. turha jossitella kun kerta ei parisuhde kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pelkkää seksin vonkumista. Onko sulla tämä sama lause myös profiilissa? Ei tarvitse sitten ihmetellä.
No ei tietenkään ole, no ei vaan läheisyyttä.
Miksi täälä aina väitetään et miehessä on kaikki vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa pirusti rahaa tai laatikkoleuka, problem solved. Voit myös alkaa julkisuuden henkilöksi, silloin ei tarvitse välttämättä kumpaakaan jos olet tarpeeksi tunnettu.
Sen jälkeen vielä vetää kalsarit päähän, että naarakset tietää olevan pankkiiri-astronautti-avaruusalus kapteeni-aivokirurgi-kalsarimalli.
Ja sä olet pelkkä vittui*leva ja naisista rumasti puhuva peruspentti. Kyllä ennemmin ottaisin sen kalsarimallin, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksiä saa ihan rahalla .. turha jossitella kun kerta ei parisuhde kiinnosta.
Ei ole rahaa, paljon velkaa
Onkohan tää joku tekoälytönbotti joka tekee samanlaisia aloituksia ja vastailee itselleen, yksikään edes vähän järkeä omaava ihminen ei tälläistä kyllä harrasta eli en ihmettele ettei saa "osumia" missään vaikka tuskin edes uskaltanut ladata omia kuviaan kyseisiin alustoihin.
Silti roikut täällä vinkumassa aina vaan?