Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mites te mummot olette pärjänneet sen suomi.fi:n kanssa?

Vierailija
15.04.2026 |

Kertokaas. 

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa, ap, kuinka pärjäät typeryytesi kanssa!

Vierailija
62/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla, ollut käytössä jo monta vuotta. Mitä te vauhkootte? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Meidän senioriyhdistyksessä on digikerho, jossa on opetettu käyttämään älypuhelimia. Eilen asennettiin kaikille suomi.fi sovellukset. Sormenjäljellä avaan apin ja luen viestit. On helppoa, eikä tarvitse kirjautua pankkitunnuksilla.

Vierailija
64/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti. Miehelläni oli sen kanssa ongelmia joten opetin hänelle miten se toimii ja nyt hänkin osaa.

Vierailija
65/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut toteuttamassa käyttöönottoa viranomaispuolella, ja aika veemäistähän se on ollut, mutta ehkä sinullekin tulee pian meiltä viestejä.

Vierailija
66/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä mummolla ollut käytössä jo pari vuotta. Hoidan kännykällä kaiken, Trafin, Kelan, Kannan, verottajan... En siis omista läppäriä, tietsikkaa tms. Kaikki laskut tulleet jo pitkään e-laskuina ja olen luopunut muutenkin kaikesta paperipostista. Todella helppoa! Telkkaria katson ilmaiseksi Chomecastilla. Eli kohtuullisesti pärjään 🤣

Kai tiedät miten paljon chromecastaaminen kuluttaa puhelimen akkua ja kuumentaa laitetta?

Minä jaan kännykkäyhteyden älytelevisioon ja katson netflixiä Eikä puhelin kuumene yhtään. Minun insinöörpoika sanoi, että ne kuumeni kauan sitten, mutta ei nykyään. Puhelimen iso ja kirkas näyttö on kuulemma suurin akun kuluttaja. Mutta ei se näyttö silloin ole päällä.

Tabletilla luen digihesarin. Tabletti menee nettiin puhelimella. Tulee halvaksi kun maksan yhdestä liittymästä. Poika tinkii joka vuosi minulle halvan liittymän. Nyt on sellainen, joka maksaa 15.90€/kk. Ja sain vielä monen kympin lahjakortin. Riittää hyvin elokuvien katseluun, ei jumittele kuvanyhtään.

Oli minulla ennen kromekasti. Ei sekään kuumentanut puhelinta.

Vierailija
67/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään mummo, mutta  vastaan silti. Olen 70 v. ja nainen. Otin heti Suomi.fi viestit käyttöön, kun se oli mahdollista. Minulle ovat Suomi.fi palveluun lähettäneet lähettäneet mm. viestejä Traficom, verohallinto ja Fim lab. Hyvä palvelu ja toimii hyvin.

Vierailija
68/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mummo, mutten ole sitä käyttänyt enkä ala käyttämäänkään.

Vierailija
69/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan väärin ja perseestä että sinut pakotetaan tunnistautumaan palveluun jota et halua käyttää, vain voidaksesi perua sen ei-toivotun, ei-halutun palvelun. Homma olisi loogisempi ja luultavasti käyttäjien määrä tuloksellisesti sama kuin jos palvelun käyttöönotto tarjottaisiin pakon sijaan mahdollisuutena niin että voit ottaa kyseisen palvelun käyttöön, JOS itse niin haluat.

Vierailija
70/77 |
15.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä olet pärjännyt särkyneen sydämesi kanssa?

Vierailija
71/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjää 😭😭

Vierailija
72/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pärjätty! Tämä mummeli siirty kuule tiki-aikaan kun täyttelin hakemusta sillä kompuutterilla!

Vierailija
73/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo varmasti vaikeaa monille ikäihmisille.

Vierailija
74/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin. Itselläni on ollut käytössä jo vuosikausia ja olen ihmetellyt miksi en ole koskaan saanut kirjeitse postia. Nyt selvisi että sen voi valita sieltä, otin heti käyttöön kirjepostin. Ärsyttävä sivusto kun kaikki jää aina huomaamatta mitä sinne tulee.

Vierailija
75/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä palstalla ole pelkästään mummoja! 

Mutta paljon heitä taitaa olla.

Vierailija
76/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan väärin ja perseestä että sinut pakotetaan tunnistautumaan palveluun jota et halua käyttää, vain voidaksesi perua sen ei-toivotun, ei-halutun palvelun. Homma olisi loogisempi ja luultavasti käyttäjien määrä tuloksellisesti sama kuin jos palvelun käyttöönotto tarjottaisiin pakon sijaan mahdollisuutena niin että voit ottaa kyseisen palvelun käyttöön, JOS itse niin haluat.

Juuri näin.

Vierailija
77/77 |
17.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mummo, mutten ole sitä käyttänyt enkä ala käyttämäänkään.

Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän viisi