Mites te mummot olette pärjänneet sen suomi.fi:n kanssa?
Kommentit (77)
Käytön puhelin . Orjuuttaa. Kun laittaa koneet kaappiin ja lähtee ulos aurinkoon alkaa elämä maittaa.
Sovellukset orjuuttaa . Sä oot sun koneiden orja.
Vierailija kirjoitti:
Kysymys on sukupuolisesti syrjivä. Miksi kysytään vain mummoilta, entä vaarit sitten? Muotoile uudestaan, vanhat ihmiset, vanhukset, vanhuuseläkeläiset jne.
tää on se typerys joka AINA mollaa naisia, tavalla tai toisella.
Poistatan AINA kun vaan huomaan!
Helppoa ja vaari 62 v korjailee sini petterin& jaakko pirjon läppäreitä kun eivät ole saaneet karkkirahaa,gpu uudelleen pallotusta etc hommaa.
No nuoriso kun sähköt on poikki etkä voi ladata koneita olet pulassa mitä teet .
Mitä te työpaikoilla teette jos koneet ei toimi. Ette osaa mitään.
Menkääpä sinne omiin kotimaihinne tutkimaan omaa historiaanne .
Hienosti pärjään, kaikki mahdollinen paperiton palvelu on ollut käytössä jo monta vuotta.
t. työssä käyvä mummo 64v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mummolla ollut käytössä jo pari vuotta. Hoidan kännykällä kaiken, Trafin, Kelan, Kannan, verottajan... En siis omista läppäriä, tietsikkaa tms. Kaikki laskut tulleet jo pitkään e-laskuina ja olen luopunut muutenkin kaikesta paperipostista. Todella helppoa! Telkkaria katson ilmaiseksi Chomecastilla. Eli kohtuullisesti pärjään 🤣
Mummolle tiedoksi että sen nimi on nykyään puhelin.
Ai niinku lankapuhelin? Sä oot TosiMummo 🥰🥰🥰
Vierailija kirjoitti:
Menkääpä sinne omiin kotimaihinne tutkimaan omaa historiaanne .
Tuliko väärään ketjuun?
Btw, sukututkimus on tehtynä jo.
Kun kysyt, niin osaat varmaan kertoa miten tuo homma toimii?
Vierailija kirjoitti:
Hienosti pärjään, kaikki mahdollinen paperiton palvelu on ollut käytössä jo monta vuotta.
t. työssä käyvä mummo 64v
Sama täällä!
Mummo 72v
Huonosti pärjätään, mutta kuollaan pois.
Onhan siinä taas rajattomat rahastus mahdollisuudet jollekin sovelluksen tekijälle. Tuskin saadaan toimimaan tätäkään kunnolla.
En ole mummo ja minulla oli jo vuosia sitten tuo suomi.kura käytössä.
Edelleenkin yhtä hyödytön palvelu kuin silloin, jota nyt ajetaan kaikille, koska on ilmeisesti ollut hyvinkin kallis systeemi. Muuta syytä en tuohon keksi.
Hyvin. Olen käyttänyt sitä jo muutaman vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mummolla ollut käytössä jo pari vuotta. Hoidan kännykällä kaiken, Trafin, Kelan, Kannan, verottajan... En siis omista läppäriä, tietsikkaa tms. Kaikki laskut tulleet jo pitkään e-laskuina ja olen luopunut muutenkin kaikesta paperipostista. Todella helppoa! Telkkaria katson ilmaiseksi Chomecastilla. Eli kohtuullisesti pärjään 🤣
Kai tiedät miten paljon chromecastaaminen kuluttaa puhelimen akkua ja kuumentaa laitetta?
Juh, olen lukutaitoinen.
Loistavasti. Kävin kirjautumassa tunnistautumalla ja kohdasta Viestit asetuksista täppäsin digipostin pois käytöstä, joten vuoden ajan kaikki viranomaisposti tulee paperisena kuten tähänkin asti.
Sovellus on ollut puhelimessa useita vuosia. Joko ap. pappa osaat käyttää sitä?