Mites te mummot olette pärjänneet sen suomi.fi:n kanssa?
Kommentit (109)
Apta ne mummot vaan jaksaa kiinnostaa loputtomasti.
Meni liäkäriaika ohi, kun en osannut käyttää.
33v
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Taitaa olla ap:lle itselleen ylivoimaista, niin jankuttaa täällä.
Ap on ke ha ri.
Se ei tajua, että me tehtiin internet Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä "pärjäämistä" siinä on, niinkuin sun mielestä ap? Onko sulla ongelmia sen kanssa?
Minulla ongelma on, että sinne pitää kirjautua että näkee viestit. Enkä saa mistään ilmoitusta, jos sinne jotain tulee.
M33
Vierailija kirjoitti:
Tuleehan siitä sähköposti ja siinä kerrotaan millä sivulla on jotain, sitten vain käy katsomassa sen sieltä. Helppoa niin kauan kuin laitteet toimivat, mutta entäs jos ei toimi, sitten ollaankin pulassa. Ei tosin paperipostikaan idioottivarma ole, kyllä niitäkin hukkuu ja menee väärään osoitteeseen. Ai niin, pitikö tässä kertoa ikä, olen 75 v.
Miten joillakin on niin jumalallinen luottamus sähköposteihin ja nettisivuihin? Juuri nyt minulla on ollut ongelma sähköpostin kanssa. Herjaa, että ei ole nettiyhteyttä, kun yritän lähettää viestin. Kyllä on, viestit tulevat mutta liitteitten laittaminen ei onnistu.
Olen jo mummoikäinen ja sähköposteja olen käyttänyt vuosikymmeniä.
Me mummon olemme käyttäneet tietokoneita ja nettiä ennen kuin ap on syntynyt.
Muistatteko ne kaksi kirjavaa lehmää ja basicin?
Vierailija kirjoitti:
Jankuti jankuti. Taitaa olla ap:lle itselleen ylivoimaista, niin jankuttaa täällä.
Uskallatko käyttää kaupassa luottokorttia?
Hyvin.
Käyttänyt jo vuosia.
Paperipostia ei tule edes kerran kuukaudessa.
N65
Äitinikin 83 v. käyttää tuota ilman ongelmia, mutta ei hän täällä palstalla käy.
Itse olen vasta viisikymppinen eli en ole mummo.