Mites te mummot olette pärjänneet sen suomi.fi:n kanssa?
Kommentit (77)
Ap:kin on tuleva mummo tai vaari. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä mummolla ollut käytössä jo pari vuotta. Hoidan kännykällä kaiken, Trafin, Kelan, Kannan, verottajan... En siis omista läppäriä, tietsikkaa tms. Kaikki laskut tulleet jo pitkään e-laskuina ja olen luopunut muutenkin kaikesta paperipostista. Todella helppoa! Telkkaria katson ilmaiseksi Chomecastilla. Eli kohtuullisesti pärjään 🤣
Kai tiedät miten paljon chromecastaaminen kuluttaa puhelimen akkua ja kuumentaa laitetta?
Kyllä kyllä, ollut käytössä jo monta vuotta. Huolehdi vain omista asioistasi, tai haluatko vielä kysyä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Käytön puhelin . Orjuuttaa. Kun laittaa koneet kaappiin ja lähtee ulos aurinkoon alkaa elämä maittaa.
Istun parhaillaan ulkona auringossa, riittääkö?
Meidän mummot on koodannu teidän äitien softat.
Vierailija kirjoitti:
Huonosti pärjätään, mutta kuollaan pois.
Onhan siinä taas rajattomat rahastus mahdollisuudet jollekin sovelluksen tekijälle. Tuskin saadaan toimimaan tätäkään kunnolla.
Ollut käytössä jo monta vuotta, toimii moitteetta. Se, että sä et osaa sitä käyttää, ei tarkoita, että se toimisi huonosti. On muuten erittäin helppo käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap:kin on tuleva mummo tai vaari. 🤭
Kaikki nää haluaa pudote (kehityksen) kelkasta vielä vaan enemmän. Tervetuloa avuton vanhuus, kun mitään ei itse osata hoitaa. Toivottavasti lapset jeesaa....
Vierailija kirjoitti:
Loistavasti. Kävin kirjautumassa tunnistautumalla ja kohdasta Viestit asetuksista täppäsin digipostin pois käytöstä, joten vuoden ajan kaikki viranomaisposti tulee paperisena kuten tähänkin asti.
Älä nyt tule tänne selittää, miten helppo homma se oli, kun toisilla on aivot nyrjähtäneet jo ajatuksestakin 🤣
Helposti. Siirryin vuodeksi takaisin paperipostiin. En kaipaa enää yhtään pakollista digitaalista rajapintaa / sovellusta. Yksityishenkilöiden kirjeiden määrän vähentyessa haluan tukea myös Postin toimintaa, että edes viranomaispostin toimittaminen jäisi sille eikä menisi koko laitos "Ruotsin tielle".
Tää on tulevaisuutta, yhä enemmän palvelut yms siirtyy sähköisiksi. Ehkä kannattaisi nähdä vaivaa se viisi minuuttia, mikä menee homman opetteluun, niin pärjäisi ilman jatkuvaa avun pyytelyä vanhanakin.
T Mummo vm58
Vierailija kirjoitti:
No mitä niitä edes katsoo. Loppuelämä pitää elää ja matkustaa , retkiä ja uintia. Ei ehdi kun virastoissa on työntekijät sitä varten.
Olen reissussa ulkomailla välillä montakin kuukautta auton kanssa. Hoidan kännykällä kaiken silloin, milläpä muuten? Läppäriä tai tablettia en omista, kun en tartte. Hyvin hoituu ja on helppoa.
Hyvin, terveisin 55 vuotias mummo.
Tosin osaan pöytäkoneenkin rakennella ja muutakin tehdä kuin tiktokkia selailla 🤣
kelaan ei päässyt kun pakottaa suomi.fi. en tykkää yhtään pakotuksesta.
haaveilen off grid elämästä ja elmästä ilman laskuja ja kännykää mut verot on varmaan yksi pakko lisää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin. Eipä tuossa ole mitään ihmeellistä.
Ihan hyvin, ei mitään ongelmaa. Posti tavoittaa myös matkoilla ollessa. Mummo 77 v.
Lapset kävi eilen auttamassa sen kanssa ja onhan se helppo käyttää turhaa jännitin ikää kuitenkin jo 78
Kiitos kysymästä, oikein hyvin olen jo vuosia pärjännyt. Mummo 59v
Vierailija kirjoitti:
Lapset kävi eilen auttamassa sen kanssa ja onhan se helppo käyttää turhaa jännitin ikää kuitenkin jo 78
Naaputi kävi auttaa minua, äkkijä sen oppi
AP:n asiat hoitaa edunvalvoja. Kyselee siksi saadakseen tietoa. On tarve vaihtaa ajatuksia tuttujensa kanssa ikään kuin itse käyttäisi.
Et diis tiedä, että on nykyisin käytössä älysilmälasit , älykellot jne jne.