Mitäköhän se MÖRÄ jutteli uutistenlukijoiden kanssa uutisten jälkeen?? NOLOA!
Kommentit (55)
Miten silloin reagoitte? Tietysti kauhistelemalla ja lyttäämällä Hannan maanrakoon. Eläköön sovinistihaaskat!
Vierailija:
Miten silloin reagoitte? Tietysti kauhistelemalla ja lyttäämällä Hannan maanrakoon. Eläköön sovinistihaaskat!
Hannan kohdalla oli minusta kyse valmistautumattomuudesta. Hän ei kuitenkaan ollut tilanteessa yksin, vaan hänellä oli apunaan ja tukenaan bändi ja brittiheppu. Mörä oli reppana yksin studiossa kamalan jännittyneenä. Onneksi uutisankkuri aika hyvin pelasti tilanteen.
Oikein näin, miten sen aivot raksutti, kun puhe katkesi: " Toisaalta...mutta toisaalta...hmm...mielenkiintoinen teoria..."
Eikä sitten siinä osannut tuoda ajatuksiaan julki tai päättää, minkä niistä lausuisi.
Vierailija:
Oikein näin, miten sen aivot raksutti, kun puhe katkesi: " Toisaalta...mutta toisaalta...hmm...mielenkiintoinen teoria..."
Eikä sitten siinä osannut tuoda ajatuksiaan julki tai päättää, minkä niistä lausuisi.
Vierailija:
Olisko vaan kokenut yhtäkkiä " tukalaksi" ottaa kantaa asiaan, johon liittyy tasavallan merkkihenkilöitä?
vaan piti keksiä joku " salonkikelpoisempi" vastaus.
Toimittaja olisi kyllä saanut puhua siihen päälle, kun huomasi, että toinen ei saa sanotuksi mitään.
Itse kärsin tuollaisesta, ja todella propral auttaa. Tosiaankin olisi pitänyt tajuta tilanne sen eka tauon aikana.
Todella voi sattua tollaista, varmaan paniikkikohtaus..?
Täällä toinen, joka ottaa samaisen pillerin aina hetkeä ennen esitelmiä sun muita ja kyllä auttaa! :)
Kuinka kauan ennen esiintymisiä otatte pillerinne ja minkälaisia sivuvaikutuksia niillä on? Kuulostaako puhe edelleen normaalilta jne. Kauanko niiden vaikutus kestää ja kuinka usein niitä voi ottaa?
T. Eräs myöskin esiintymisiä jännittävä
ennen esitelmiä sun muita. Ennen punastelin ja paikat+puhe tärisi ihan hirveästi. Nyt pystyn pitämään esitelmiä ilman tärinöitä ja punasteluja.
Mulle itselleni ei tule mitään sivuvaikutuksia, mutta muistaakseni ainakin kylmät kädet+sydämen sykkeen kiihtyminen on mahdollisia haittavaikutuksia. Suosittelen :)
itse syön Ranopriniä, joka on Propralin edullisempi vaihtoehto.
30 tabl maksaa 3.70 e, eli ei ainakaan ole rahasta kiinni, ettei niitä voisi käyttää. Ja en tiedä, auttaako juuri tää lääke siihen punasteluun, vai johtuuko siitä, etten oo niin paniikissa, niin en siksi punastele :)
pystyn kyllä totaalisesti eläytymään tilanteeseen, tv-uutisissa esiintyminen jännittää niin paljon, ettei " aivot" toimi. Mulla on käynyt samalla tavalla (muistaakseni joku työpaikkahaastattelu), unohtuu kysymys, unohtuu mitä on itse sanonut, kun on keskittynyt vaan siihen ettei mokais:( Eikä kehtaa enää kysyä, että mikä se kysymys oli, kun jo alkanut siihen vastaamaan:(
Oikeasti vaikutti joltakin sairaskohtaukselta, migreeni tms.
näin silti niin pahoja kohtia. Säälittää raukka parka.