Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän se MÖRÄ jutteli uutistenlukijoiden kanssa uutisten jälkeen?? NOLOA!

Vierailija
08.05.2007 |

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua säälittää se :(

Itselläni ollut aina niiiiin hirveä esiintymisjännitys päällä ja aina vaan silti pakotettu luokan eteen pitämään esitelmiä yms. " kyllä se jännitys siitä sitten helpottaa..." No eipä helpottunut vaan paheni aina vaan, vaikka 12 vuotta sitä kidutusta toteutettiin. Viimeinen niitti oli puhe lukiossa, jossa menin jännityksestä niin lukkoon, että pää vain tärisi ja paperit tippuivat ja en saanut sanaa suustani. Niin kauheaa tunnetta ei olekaan kuin se, kun tajusin miten kaikki tuijottavat....

Vierailija
2/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti olisin itsekin mennyt lukkoon suorassa tv-lähetyksessä kirkkaiden studiovalojen loisteessa. Huh, onneksi ei tarvitse olla sellaisessa tilanteessa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveri on tiettävästi todella itseään täynnä normaalioloissa. nyt taisi tulla mahalasku todellisuuteen.

Vierailija
4/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaula punertui kivasti meikin alla. Tuollainen jähmettyminen voi tapahtua kenelle vaan siis. Voipi laitoksen ihmiset vähän kiherrellä seläntakana.

Vierailija
5/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopiva otsikko huomiseksi: Halonen moitti, media jäätyi

Vierailija
6/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään tuolle tapahtuneelle vaan sille ajatukselle, että entäs jos mies " jäätyy" yhtä hyvin sänkypuuhissa. Siihen ei varmaan vaimokaan voi muuta todeta kuin joo.

Vierailija
7/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

punaset jännitysläikät paloi kaulalla, meikki varmaan peitti ne naamasta

Vierailija
8/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhe meni ihan sönkötykseksi ja alkoi vajota pöytää kohti... Itse katoin että kännissäkö tuo on, mutta selittivät sitten migreeniksi kun kuva pantiin poikki.

Vierailija
9/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Puhe meni ihan sönkötykseksi ja alkoi vajota pöytää kohti... Itse katoin että kännissäkö tuo on, mutta selittivät sitten migreeniksi kun kuva pantiin poikki.

Vierailija
10/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en pysty enää Huomenta Suomea katseleen, että en tiedä onko vielä kuvioissa.

Vierailija
11/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin kattoa noi nettiuutiset, mutten mä sieltä mitään outoa löytäny.

En tosin ihan kaikkea nähny, missä jutussa toi juttu oli, mistä sen vois löytää?

Vierailija
12/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen toimittaja näkyi sen jälkeen pari kertaa ruudussa, mutta on sitten hävinnyt.

Vierailija
13/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkään niin noloa??

Mikä siinä lopulta niin kamalaa on?

Inhimillistä!

Vierailija
14/55 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutistenlukija vaiko joku haastattelija?

Vierailija
15/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, kun kävi sääliksi... Vaan sattuuhan noita itse kullekin.

Vierailija
16/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuuhan noita..

Vierailija
17/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken mitenkään iloitsekaan sinänsä siitä, että joku mokaa... Ei siis pahalla vaan on mukava huomata että ihmisiä tässä ollaan kaikki, asemasta ja kokemuksesta huolimatta. Itselleni voisi käydä juuri noin, mutta että jollekin esiintymään tottuneelle asiantuntijalle, se on tavallaan lohdullista. Sitä paitsi, pientähän to nyt on näin laajemmassa mittakaavassa:)

Vierailija
18/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on työpaikan palaverissa käynytkin, kun olen jäänyt etsimään sanoja tai ajatus on muuten katkennut. Onneksi ei ole ollut kameroita paikalla : ).

Vierailija
19/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksuttomat ja viimeisin uutislähetys eli kymmnenuutiset 8.5. älä mene niihin erillisiin juttuihin eli tarja halosen kuva ja joku juttu jne.

Vierailija
20/55 |
09.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VT Möränen kommentoimassa uutista, hänen osuutensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme