Mitäköhän se MÖRÄ jutteli uutistenlukijoiden kanssa uutisten jälkeen?? NOLOA!
Kommentit (55)
Itselläni olisi varmasti itku päässyt :-( Mutta tuohan vain todistaa sen, että me kaikki olemme ihmisiä ja kokeneetkin esiintyjät jännittävät. Sikäli huojentavaa tämmöistä tavallista pari kertaa vuodessa pienelle joukolle esiintyvää ja kamalasti sitä jännittävää kohtaan.
Ja vaikka ulkonäkö ei vielä kerro paljon, niin tuossa miehessä oli jotain sellaista, että hyvin uskon tuota yhtä kirjoittajaa, joka sanoi sen olevan koppava irl. Jos näin on, niin tää oli varmaan ihan hyvä nöyryyden oppitunti.
Löysin Mentalwear - sivuilta kivan paidan jossa luki;
Ellei sinulla ole mitään sanottavaa, ryömi hiljaa ulos :D
No, ei se nyt tässä niin hauskalta vaikuta, mutta sopisi hyvin tilanteeseen, ja jos itse joutuisi joskus pitämään puhetta, voisi toimia jäänrikkojana...
Oli kyllä aika ilkeää katsottavaa, toinen meni ihan lukkoon! Onneksi toimittaja tajusi jo toisella lukkokerralla että nyt menee puihin ja osasi pelastaa tilannetta. Ekalla kerralla itsekin totesi vain " joo" .
Mutta en todellakaan ajatellut sen olevan NÄIN iso juttu ennen kuin täällä!!!
Kysehän oli inhimillisesti jännittämisestä, ei sen kummemmasta...
Mtv3:n sivuilla nettitv
maksuttomat
uutiset
8.5 kymmenen uutiset
" Median vaikutus on voimakas" -klippi
Jo on kumma jos ei näillä löydy!
Sitten vielä väitetään ettei lääkkeistä ole hyötyä. Pari diapamia ennen lähetystä olis varmasti jeesannu.
Jos naiselle kävis noin, niin haukuttais taas, ettei niistä naisista ole mihinkään.
Vierailija:
Jos naiselle kävis noin, niin haukuttais taas, ettei niistä naisista ole mihinkään.
Mörälle löytyy kummasti enemmän puolustajia kuin Hanna Pakariselle. Ei häntä minustakaan tarvitse haukkua ja riepotella, mutta panin vain merkille tällaisen ilmiön. Johtuneeko siitä, että palsta on naisvaltainen?
Vierailija:
Vierailija:Jos naiselle kävis noin, niin haukuttais taas, ettei niistä naisista ole mihinkään.
Mörälle löytyy kummasti enemmän puolustajia kuin Hanna Pakariselle. Ei häntä minustakaan tarvitse haukkua ja riepotella, mutta panin vain merkille tällaisen ilmiön. Johtuneeko siitä, että palsta on naisvaltainen?
Mutta todennäköisesti joo, nainen olisi haukuttu lytympään tässä uutiskommentti-tapauksessakin. Tuskin johtuu palstan naisvaltaisuudesta, vaan siitä, että miehet yleensäkin päästetään pälkähästä helpommin näissä tilanteissa. Ei haluta nolata totaalisesti pieniä prinssejä.
Nolotti ja säälitti kaverin puolesta. Ohjaajan olisi pitänyt aiemmin tajuta tilanne ja antaa ohjeet korvanapilla toimittajalle jatkaa muista aiheista ja käännättää kamera toimittajaan. Tämä siis heti ekan " töppäystauon" jälkeen.
Olisi pitänyt tajuta, ettei siitä tule mitään.
http: //www. youtube. com/ watch?v= R2kZjN3hdDU
Ai kauhia :-D Mut hei, sattuuhan näitä.
Ja Hannasta vielä. En ole nähnyt sitä haastattelua, mutta ihmettelen kohua. Sellainen kikattajahan se on aina ollut. Ei mun mielestä mikään " rempseä ja ei jää hiljaiseksi koskaan" . Jokainen vastaus on alusta asti tähän päivään alkanut " En mie tiiä..." Että ei se nyt ihme jos menee tossa tilanteessa " vähän pieleen" , jos oli ollut teknisiä ongelmiakin?
Ihminen meni aivan täysin kipsiin ja lukkoon eikä vaan löytäny enää mitään sanottavaa. varmaan unohti jo aiheenkin mistä puhuttiin tai mitä kysyttiin.
Mulle on käyny vastaavaa ja kun on alkanu vastaamaan esitettyyn kysymykseen niin hetken päästä ei muista enää mitä olikaan kysytty. Pää alkaa vapista, kädet tärisee jne. Sille ei vaan voi mitään.
hyytymisestä kuin herra tohtorilla.
ymmärtäväisiä että, säälitellään ja silitellään päätä. Mutta Hannaa lyötiin kuin vierasta sikaa. Taidatte olla aika sovinistisia lehmiä suurin osa, ammuu ammuuuuuu...
mitä se yritti sanoa kun oli uutisissa, puhui neuvostoliitoista sun muista.
Inhimillistä toki.
Kun olen täälläkin joskus joissakin yhteyksissä suositellut jännittäjille Propralia (beetasalpaajaa), niin minut on lytätty heti, että sehän on inhimillistä, kun jännittää, mitä sitä peittelemään, ole reilusti oma itsesi, sehän on suloista, kun punastuu, kuka nyt tuollaisen takia rupeaa mömmöjä vetelemään naamaansa. Se on kuulkaa niin, että jos esim. ihan vain lääkärissä käydessä alkaa ääni ja kädet täristä, naama, korvat ja kaula helottaa punaisena, ei saa sanaa suustaan ja sydän heittää volttia, niin jos siihen yksi pieni beetasalpaajapilleri auttaa, niin minä en koe siinä mitään väärää. Ja suosittelen sitä edelleen voimakkaasta jännityksestä kärsiville. Se ei vie itse jännitystä, mutta kun ulkoiset jännityksen merkit katoavat, niin pystyy keskittymään keskusteluun ja omiin sanoihinsa.
vai jostain vakavammasta sairaudesta esim. joku aivosairaus?
Vierailija: