Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko miehesi pettanyt sinua? Miten petti, millaisen naisen kanssa, oliko pidempiaikainen suhde toiseen, ja miten kavi teidan suhteellenne?

Vierailija
08.05.2007 |

Tässä just ystävättäreni kanssa pohdittiin, mitenkä " petetyt" monesti ajattelevat kokeneensa tietyllä tapaa saman asian, vaikka pettämisiäkin on niin erilaisia..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi oikeastaan pettämisistä puhuttiin. Oma mieheni ei tietääkseni ole minua pettänyt (sanon siksi " tietääkseni" , koska enpä olisi kyllä ystävättäreni miehestäkään uskonut).

ap

Vierailija
2/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies paljastui?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kenen muunkaan kanssa kuin silloisen parhaan ystäväni kanssa...

Varmaan olisi ollut pitkä aikaista elleivät olisi narahtaneet kiinni...

Tavallinen eukko se minusta oli siis ulkonäöllisesti, mutta kamala vamppi ja ällötys, hihittelevä tyhmä.

Enää en ole missään tekemisissä sen idiootti akan kanssa, mutta miehestäni en eronnut...

Vierailija
4/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheensä on mun nähdäkseni ollut hälle kaikki kaikessa, ja ovat oikein lämpöinen pari olleet ystävättäreni kanssa. Vaikea selittää, tietyistä miehistä ei vain uskois..

ap

Vierailija
5/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan osannut epäillä mitään. Meillä on ollut ihana avioliitto. 6

Vierailija
6/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
7/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos semmoinen oikea tulle kohdalle (henkisesti), niin kyllä vaan pettää ja jättää. Pettämistä voi olla muutakin kuin seksin harrastaminen.

Vierailija
8/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina vastaanottanut hyväntuulisen ja koti-ikävää poteneen miehen, kun hän on saapunut matkoilta. 6

Vierailija
9/9 |
08.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki pettäjät ala piilotella puhelintaan, jää ylitöihin, hanki uusia vaatteita, muuta seksitottumuksiaan, haise naisen parfyymilta, kanna kortsuja mukanaan..