Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###SYYSKUUN SALAISUUDET###

29.09.2008 |

Olen näemmä taas ekana täällä pyörimässä. Aloitetaanpa taas uusi viikko ( ne jotka EDELLEEN yhdessä paketissa ovat!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yöllä yhdeltä alkoi supistukset, eka tunnin aikana tuli välillä jopa neljän minsan välein mutta sitten harvenivat kahdeksaan. Aamuyön tulikin sitten kymmenen minuutin välein, mutta kokoajan säännöllisinä ja kivuliaina. No siinähåän se yö meni aikalailla valvoessa. Aamulla sitten päätin lähteä sairaalaan ku tuli limatulppaakin pihalle. Puoli tuntia ruuhkassa ennen kuin päästiin naikkarille ja supistukset tipotiessään. Käyrällä olin 45 minsaa eikä supparin supparia. Voi elämä ku otti kupoliin. Ja 2 senttiä edelleen auki, ei ollu ees paikkoja aukassu eiliseen nähen. En tiedä oisinko itkeny vai nauranu mutta otti päähän niin tolkuttomasti. Eli ei muutaku kotia ja perjantaina sitten kalvojen puhkaisuun. En kyllä mene enää vasta kun vauvan pää näkyy jos vielä tulee oireita, tai ainakin vasta siinä vaiheessa ku kipu on NIIN kovaa ettei voi kävellä vaan mies joutuu kantamaan. Siinä muuten oiski urakkaa, ei varmaan ikinä päästäis sairaalaan asti:) Onneks kätilö ei moittinu et mitäs täällä teet vaan oikein positiivisesti sanoi et nyt nähtiin et vauvalla kaikki hyvin ja tiedetään alakerran tilanne. Sitä ois nimittäin ollu ihan masiksessa jos ois ollu joku "inhottava" kätilö.

Mut ei siis tämä vauva syntyny vieläkään. Toivottavasti ens yön saa nukkua, onneks sain päivällä otettua hyvät tirsat niin jaksaa taas iltaan asti.

Mut olo on kyl oikein kyllästyny enkä mitään jaksa tehdä. Täytyy yrittää keksiä jotain hauskaa illaksi, shoppailu kyllä aina piristäis.

Että semmosta.

SaMa 41+5

Ja Caligirl, onnea sullekki synnytykseen. Tuu huomenna kertomaan mitä ne sulle naikkarilla sanoi ellet joudu jo jäämään sinne. Ois jotain mitä huomiselta odottaa.

Vierailija
22/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta.

Jotenkin tuntuu epätoivoiselta herätä maanantai aamuun jälleen ilman supistuksia tai mitään muitakaan merkkejä lähenevästä synnytyksestä.

Yöllä vaan valvoo ja odottaa, että joko nyt. Muutamia kivuttomia suppareita ja se siitä. Eilenkin yritin tehdä oikein reippaan pitkän lenkin, mutta ei mitään.

Yritän varata kohta uutta aikaa vyöhyketerapiaan, josko sais vähän vauhtia tähän hommaan.

Tänään neuvola. Ja on varmaan viimeinen masun kanssa, kun perjantaina on se lapsivesikontrolli ja sitten onkin enää ylikaiskontrolleja. Eli ei auta kuin odotella ja yrittää olla kärsivällinen. Miksi ihmeessä se on niin vaikeaa tässä vaiheessa?

Toivottavasti muilla on positiivisemmat ajatukset näin maanantaiaamuna. =)

Ja ehkäpä joku on parhaillaan tositoimissa? =)

Toivottavasti en jää yksin tänne pitämään pinoa...

mamaj ja sinnikäs masuasukki 40+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukille menee syyskuussa synnyttäminen, mutta ei se kuitenkaan mahdotontakaan ole.

Eilen illalla pari säälittävää supistusta, ei muuta. Nyt tukkoinen nuhanenä, päätä särkee huonosti nukutun yön jälkeen ja olo on vähän ikävystynyt. Vauva oli illalla tosi hiljainen, ehdin jo vähän huolestua. No kyllä tuolla nyt aamuvenyttelyjä on tuntunut, mutta ilmeisesti tilaa on enää tosi vähän...

Yritetään nauttia elämästä ja haaveillaan vauva-ajasta, joka on aivan käsillä!

caligirl + ekavekara 40+3

Vierailija
24/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurempia tuntemuksia lähestyvästä synnytyksestä, ainoastaan menkkamaista kipua ja ehkä silloin tällöin joku suppari. En tosin ole varma onko ne supistuksia vai kääntääkö vauva vain päätä ja se tuntuu ikävältä. Joten ei taida olla ainakaan synnytystä ennakoivia koska kipu ei ole vielä suurta. Ens viikon keskiviikkona sitä sit pääsee yliaikaiskontrolliin ja toivottavasti sit perjantaina 10.10. käynnistykseen. Mie oon niin siihen varautunu et olis ihan suuren suuri yllätys jos tämä lähtis itekseen tulemaan. Mut toi 10. päivä ois oikein kiva synttäripäivä, helppo muistaa ja viel lisäksi liputuspäivä.

Vaikka mulla ei otakkaan kupoliin tämä yliaikaisuus niin toiset ihmiset ottaa välillä aivoon. Varsinki jos ne alkaa jauhamaan joten tyhjänpäiväistä, en jaksa semmosta yhtään. Muutenki tuntuu et hermot on jotenki tiukalla, haluttais vaan olla ihan ittekseen. Mutta sitä on vissiin aika paljon muillaki liikenteessä. Ja onneksi saa olla päivät yksinään kotona.

Ei se auta ku alkaa vaikka päikkäreille niin jaksaa sit iltapäivällä jotain tehdä.

Hauskaa alkavaa viikkoa kaikille, ja tsemiä jaksamiseen.

SaMa 40+4

Vierailija
25/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille kaikille vielä synnytystä odottaville!

Muistakaahan hyvät äidit, että lapsi on virallisesti yliaikainen vasta kun viikkoja on yli 42. Laskettu syntymäpäivähän on vain viitteellinen, jos se nyt yhtään lohduttaa.

Oma tyttöni syntyi 15 päivää yli lasketun ajan eli viikolla 43.(42+1), näin ollen hän oli siis vain yhden päivän yliaiakainen. Voitte varmaan arvata, että hermot meinasivat mennä, mutta olipahan sitten virkeä tyttö, joka jaksoi katsella maailmaa ihan eri tavalla kun viikolla 38 synytynyt naapurinsa:-)

Vierailija
26/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipat kaikille!

Viimeinen neuvolakäynti takana, en olisi uskonut että näin pitkälle mennään. Perjantaina sitten yliaikakontrolliin. Toivon tietysti, että lähtisi itsekseen käyntiin, jotenkin se käynnistys pelottaa :-(

Neuvolassa kaikki hyvin, painoakin oli vajaassa viikossa tullut vain 100 g, jee! Tämä on ihme juttu, koska olen käytännössä antanut itselleni luvan syödä mitä vaan ja herkutella olan takaa ensimmäistä kertaa koko raskauden aikana. Aiemmin pidin sentään jotain linjaa syömisten kanssa, mutta nyt on naiset urku auki. Jos tekee suklaata/jätskiä/nannaa/rasvaista ruokaa mieli, niin minähän syön. Sen verran armoollinen on itselleen oltava, kun vieläkin valaana tallustellaan...miten sääliviä katseita saankaan tuolla ihmisten ilmoilla, onneksi asumme maalla omassa rauhassa :-) no, painoa on tosiaan kertynyt se n. 12 kg, joten se on pienin murheista.

Ihmettelen suuresti miten hyvänä verenpaine on säilynyt, vaikka pää hajoaa. Ilmeisesti työstressi on kaikonnut mun kropasta kokonaan ja tilalle on tullut ihana autuas seesteisyys. Meneepä syvälliseksi, huh.

Olen päättänyt olla antamatta periksi, en suostu jäämään kotisohvalle möllöttämään! Aion huomenna vielä ottaa osaa sijoitusiltaan, johon kutsu kävi. Olen joskus heikkona hetkenä tallettanut rahastoihin ja päivitys olisi kai paikallaan. Hauska lyllertää paikalle tämän megamasun kanssa (SF tänään 34,5 cm) :D :D

Limatulppa on kai sitten irronnut, koko viikonlopun ja vielä tänäänkin on ollut sellaista rusehtavaa limaista vuotoa. Neuvolatäti oli sitä mieltä, että suoraan ä-polille, jos muuttuu veriseksi. Saa nähdä miten tämä odotus päättyy...

Onneksi ulkona on ihana ja kirpeä syysilma, lähden vähän reippailemaan! Jos saisi vaikka pari säälittävää supparia aikaiseksi, heh.

Voimia odotukseen mammat, tämä on kyllä vaikeinta aikaa koko raskaudessa (sen voi varmaan jok'ikinen täällä allekirjoittaa)!!!

Miaea ja masukki (joka on lähtöasetelmissa ollut jo viikkokausia, mutta kiirettä ei ole pois) tasan 41

Vierailija
27/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

SaMalle piti vielä kirjoittaa, että mulla on aivan samanlainen fiilis kuin sulla. En jaksa yhtään kuunnella tyhjänpäiväistä lätinää, enkä oikein jaksaisi tavatakaan ihmisiä. Kai tässä pikkuhiljaa ollaan erakoitumassa..

Vierailija
28/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania nämä aparaatit-kirjoitin jo jutun yhdesti ja se hävis jonnekkin hyber-avaruuteen ! No lyhkäsesti uudelleen; Eli aamulla oli neuvolakäynti ja tällä kertaa viimeinen sellainen- ilman vauvaa siis ;) Ellen ole perjantaihin mennessä jakautunut niin sitten aamusta siaraalaan ja käynnistetään ( mikäli ei ole ruuhkaa sairaalassa ) elikkäs käytännössä yöunet on nyt menetetty lopullisesti tän viikon osalta, pelottaa ja jännittää ja ahdistaa ja kaikkee mahdollista yhtä-aikaa. Jotenkin kuitenkin toivoisin että homma lähtis käyntiin ihan itsestään - ennen perjantaita, tuntuu et se menis paremmin silleen "omaan tahtiin" . Muuten kaikki oli ihan kunnossa että nyt sitten vaan varmaan elämäni tuskaisin ja vähäunisin viikko olisi edessä jaksettavana. Onko kukaan muu kanssasisar samassa tilanteessa että käynnistys edessä?

Laittakaa kuulumisia-yhdessä paketissa olevat;)

Malttamaton Luluzu ja Pertti 41+1.....

Vierailija
29/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan se on että virallisesti yliaikainen on vauva joka on kaks viikkoa yli menny mutta se on vaan ns. helpompi sanoa et yli meni ku laskettu aika meni ohi. Mulla synty esikonen virallisesti yliaikaisena 42+2 eikä se nyt mitään hirveää ollu ku tiesi et ulos se sieltä tulee. Ja toden totta, oli tosi virkeä vauva heti syntymästään lähtien, eron tosiaan huomasi aikasemmilla viikoilla syntyneeseen niinku sanoitkin. Ja tosi jämäkkä, oli hyvä harjoitella vauvan hoitoa ku uskalsi käännellä ja liikutella eikä tarvinnu pelätä et rikki menee.

Mut siis tarkoitus ei ollu olla provosoiva, jos viestistä sellasen kuvan saa, vaan ihan vaan selittää miks puhutaan niinku puhutaan.

Vierailija
30/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella tuonut hyvän mielen, kun oon lukenut näitä viestejä että on muitakin, joilla on la ollut ja mennyt.

Itse olin ihan varma että vauva syntyy etuajassa, kun on ollut kauheita häpyliitoskipuja, supisteluja paljon (ei kipeitä) yms. Mutta ei. Tässä sitä ollaan, nyt viikkoja 41+ 5. Tänään kävin yliaikaskontsollissa.. kohdunkaulaa 2 cm, eikä auki. Vielä pitää odotellaan 2 päivää, keskiviikkona sit käynnistetään. Tämä on 3. synnytys, joten ajattelin jotain tapahtuvan senkin takia.

No onpahan taas joku etappi mitä odotella. Jotenkin ei vaan enää usko että meillä todellakin olisi vauva tällä viikolla, kun tuntuu että tätä olisi kestänyt jo ikuisuuden.

Vähän sekava viesti, mutta yrittäkää ymmärtää.. Niin ja kiva huomata, että muillakin on epäsosiaallinen olo, itse en jaksa enää yhtään vieraita, enkä uteluja, että joko joko joko...

:) Tsemppiä muillekin odottajille! :D

Vierailija
31/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta viikonlopun aikana....

Tänä aamuna tosin tuli limatulppa, mutta ei taida sekään vielä mitään merkitä. Supistuksista ei tietoakaan.

t. minipanda & pikkumini LA huomenna!

Vierailija
32/43 |
29.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjottauduin juuri tonne syntyneiden listalle. Käykää sieltä lukee ketä kiinnostaa. Ihana, että synnytys on ohi ja kaikki hyvin!

Jaksamista odotukseen teille vielä!

Vierailija
33/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On alkanut hiljentyä tämä lista huolestuttavasti. Eikä noita synnytyskertomuksia enää joka päivä saa lukea.

Täällä vielä siis ollaan yhdessä kasassa. Alkaa toivo mennä lopullisesti.

Eilen kävin vyöhyketerapiassa ja illalla sain pari napakkaa supistusta, mutta se siitä. Kivuttomia suppareita tulee lähes koko ajan ja liikkuminen niiden vuoksi vaikeata. Tiedän kuitenkin, että ne eivät ole "niitä" oikeita, kunhan kiusaa.

Kohta pitää taas lähteä kunnon lenkille nauttimaan tuosta ihanasta ilmasta. Viimeisiä kauniita syyspäiviä menossa, joten niistä on otettava kaikki ilo irti.

Eipä sitten syntynyt meidän pikkuinen syyskuussa. No, saapahan isoveikan kanssa edes muutaman päivän eron synttäreihin.

En ole yhtään käynyt edes kurkkimassa tuolla vauvapuolella, kun jotenkin masentaa tämä, ettei meidän pikkuinen halua poistua yksiöstään. Kaikki meidän lapset näköjään viihtyvät tuolla masussa liian hyvin.

Eilen neuvolassa taas naureskeltiin terkkarin kanssa, kun on kaikki vauvan raajat niin hyvin tarjolla. Reidestä saa melkein kunnon otteen tosta masun läpi. Kantapäätä ja varpaita saa työnnellä kyljestä takaisin sisälle. Terkkakin vähän ihmetteli, että aika kontrolliin on vasta perjantaille. Mutta ehkä tosiaan tällä asialla ei ole kiire.

Toisaalta pitäisi nauttia tästä masusta. Voi olla viimeinen kerta, kun saan tuntea vauvan liikkeet masussa. Kuitenkin on jo kova hinku saada vauva ihan kunnolla syliin.

Jaksamista kaikille!!

Vieläköhän saadaan syyskuun puolelle vauvoja?

mamaj 40+4

Vierailija
34/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pikku-prinsessan johdosta! Minä kanssa olen hieman masiksissa kun tää palsta on tosiaan niin kovasti hiljentynyt, ymmärrän tietty et äipät ovat varmaan siirtyneet jo tuonne "vauva"puolelle ymmärretävistä syistä. Minäkään en ole viitsinyt käydä siellä juttuja edes lukemassa kun tämä meidänkin asukki tuntuu viihtyvän täällä luukussaan liiankin hyvin. Kärvistellään täällä nyt loppuun asti sitten. Tänään on sitten syyskuun viimeinen päivä, ei tainnu meidän pienokaisesta tullakkaan syyskuun salaisuutta-vaan lokakuun lapsi. Meinasin silti pysytellä tässä syyskuulaisten tiimissä koska niin monet syyskuulaisista tuntuu jo niin tutuilta että olisi outoa hypätä tonne lokakuulaisten keskusteluihin.

Eilen katsastelin jo innoissani paikallisen uima-hallin sivuilta tietoja vauva-uinneista, aikooko kukaan muu osallistua uintiin? Minkä ikäinen vauvan tulisi olla kun uinti aloitetaan? Ne jotka tietää, kertokaa!

Olen myös miettinyt että olisi tosi mukava sitten vauvan kanssa osallistua jonkinlaiseen äiti-vauva toimintaan, eikös niitä ole jonkinlaisia kerhotiloja joissa äidit kokoontuuvat babyjen kanssa keskustelemaan ja viettämään aikaansa? Harmillista etten ole löytänyt mitään tietoa ainakaan täältä Kuopion alueelta ;(

Jaahas, taidanpa tästä lähteä lenkkeilemään, vointeja kaikille.

Luluzu ja Pertsa 41+2

Vierailija
35/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidetaan Luluzu pitää tätä pinoa pystyssä. =)

Kävimme molempien lapsien kanssa vauvauinnissa.

Ainakin vielä silloin 3v. sitten uinnin aloituksen ikäraja oli 3kk. Ilmoittautua kannattaa kyllä melko pian kun vauva syntyy. Ainakin täällä pk-seudulla oli silloin vaikeaa päästä mukaan.

Uinti oli tosi kivaa. Lapset tykkäsivät. Kallista lystiä se oli varsinkin, jos sattui sairastumaan. Maksuja ei oikein suostuttu palauttamaan. Korvatuhlehdus saattoi viedä montakin uintikertaa. Onneksi meillä oltiin melko terveitä ja uinti lopetettiin juuri ennen kuin korvatulehduskierre alkoi.

Täytyy kyllä tuota uintia suositella.

Me ei ikävä kyllä nyt enää päästä, kun lapsia on kohta kolme. Useat paikat ottavat sisarusryhmiinkin vain yhden vanhemman lapsen. =(

Pitää varmaan vielä ottaa selvää, että onko mahdollista päästä johonkin. Päivä alkoi aina mukavasti. Varsinkin esikoisen kanssa oltiin ihan aamuryhmässä klo 9. Ja se sopi meidän rytmiin tosi hyvin.

Mun mielestä ne vaati ainakin täälläpäin silloin, että mukana olisi molemmat vanhemmat. En tiedä, onko siihen tullut muutosta.

Mutta kannattaa ehdottomasti kokeilla, jos kiinnostaa. :D

Vierailija
36/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiinpa kaunis päivä taas tännekin. Huomiseksi ainakin tänne pk-seudulle povataan harmaata ja sadetta - eipä siis syntynyt meidänkään vekara "hyvän sään aikana". No, mutta mikäs mukavampaa kuin nauttia auringosta ulkona eikä sairaalan sisätiloissa...epätoivoinen yritys keksiä jotakin positiivista tässä tilanteessa?

Mietittiin juuri eilen tuossa miehen kanssa, että oikeastaan koko laskettu aika -käsite on ihan tylsä ja harhaanjohtava.. Pitäisi puhua kahden viikon todennäköisestä aikaikkunasta, eikä yhdestä päivämäärästä johon tahtomattaan asettaa kovat paineet (tai jos sitä ei itse tee, niin sukulaiset ja kaverit kyllä pitävät siitä huolen).

Omaa napaa: Väsyttää, ja päätä on särkenyt pari päivää ikävästi, tuntuu että niskakin on aivan jumissa. mutta verenpaineet on ok, niin kaippa se sitten on normaalia odotuspäänsärkyä eikä raskausmyrkytykseen viittaavaa. Eilen illalla oli tosi öklö olo ja mahakin sekaisin, luulin että nyt alkaa tapahtua. Mutta yö sujui rauhallisesti ja nyt olo taas ihan ok. Kummallista... Mikäs teillä on yleisvointi, jos ei henkistä puolta oteta huomioon?

Lokakuu on oikein hyvä kuukausi syntyä, eikö niin. Voidaan kuitenkin kaikki olla varmoja siitä, ettei mennä enää marraskuun puolelle! :)

caligirl + ekavekara 40+4

Vierailija
37/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eikä mitään tapahdu. Aurinko paistaa ja se tietysti vähän piristää, mutta kärsivällisyys ei muutenkaan koskaan ole ollut vahvaa osaamistani =D.

Caligirl: Mulle äippäpolin lääkärikin sanoi, että jos he sais päättää, niin antaisivat lasketuksi ajaksi just jonkun parin viikon aikahaarukan. Mutta Kela vaatii sitä yhtä tiettyä päivää, joten sellainen on määriteltävä.

Vointi on muuten ihan hyvä, mutta yöt on yhtä peittojen heittelyä ja tyynyjen taltuttamista, eikä missään asennossa oo hyvä olo. Päivät sitten torkkuen. Kaverit laittaa hienotunteisuuden sanankääntein verhottuja tekstiviestejä, joiden tarkoitus kyllä paistaa läpi! =DD "Mitäs teille kuuluu" on tietysti yhtä kuin "Joko olet synnyttänyt ja jos et niin miksi et". Hehheh.

Lokakuu on tosiaan ihan pop. Esim. 1.10. olis ihan hyvä!!

T. tylsää huumoria tilanteesta vääntävä minipanda ja pikkumini 40+0

Vierailija
38/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait sitä nyt jo uskaltaa tunnustautua lokamammaksi? Jatketaan juttua täällä niin pitkään kuin juttukavereita riittää :D

Viime yö meni suppareiden, päänsäryn, yökötyksen ja sekaisen vatsan takia valvoessa klo 3 eteenpäin. Aamupäivän nukuinkin sitten autuaasti, kun vihdoin löysin hyvän asennon. Olen alkanut pitämään tyynyä jalkojen välissä ja se auttaa särkyihin :-)

Supparit olivat aikas säännöllisiä ja tuntuivat sekä vatsan että selän puolella. Kolmisen tuntia kestivät ja sitten loppuivat. Koko päivän on suppareita silloin tällöin esiintynyt ja istuskelin saunassakin n. 40-60 asteen lämmössä niitä lepyttämässä. Suppareiden lisäksi taidan olla tulossa kipeäksi, on sellainen flunssainen olo :-( Siitä kai johtuu päänsärky?

Limatulpan tulo on jatkunut ja nyt vuoto oli jopa himpun veristä. Varovasti olen elätellyt toiveita synnytyksen alkamisesta, mutta ei täällä vielä juhlita...

Luluzu: Minä haluaisin vauvauintiin, mutta ongelma on, ettei meidän pienessä maalaiskunnassa ole uimahallia :-( on siis kyseltävä naapurikunnista, joissa onneksi monissa on. Oman kunnan asukkaat on aina etusijalla, joten pitää alkaa kyselemään heti vaavin synnyttyä. Saa nähdä onnistaako meitä.

Vauvajumppaan haluan ehdottomasti! Turun urheiluliitolla on monenlaista tarjolla perheille vauvan 2 kk:n iästä eteenpäin. Lisäksi meidän omassa kunnassa toimii aktiivisesti MLL:n vauvakahvila ja lisäksi joku seurakunnan järjestämä kahvila äideille. Täytyy katsoa miten aika riittää kaikkeen!

Caligirl: Kyselit yleisestä voinnista. Mun oireet kuulostaa samalta kuin sinulla, eli päänsärkyä ja sekaista vatsaa. Muutenkin olo on tänään kehno, ehkäpä väsymys ja tuleva flunssa (?) verottavat.

Perjantaina yliaikakontrolli. Käynnistäminen pelottaa, kunpa lähtisi itsekseen käyntiin! Onko teillä kaikilla jo käynnistysaika sovittu? Mulla menee varmaan ensi viikolle, en usko että pe vielä mitään tehdään. Olen tässä pohtinut, että eikö mun kroppa toimi vai toimii liian hyvin. Kummasta mahtaa kyse olla, kun juniori viihtyy boksissaan näin kauan?

Hyviä vointeja kaikille! Huominen olisi aika hieno synttäripäivä 01.10. vai mitä?

Sitä kohden mennään....

Miaea ja masukki (joka hikkaa taas) 41+1...huoh....

Vierailija
39/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Äipälle pikkuprinsessan johdosta!

Vierailija
40/43 |
30.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin pitkään kuin on tarvis, kaveria ei jätetä! :)

Miaea, tää on kyllä outoa tämä päänsärky ja huono olo. Ei huvita syödä eikä kokata kuvotuksen vuoksi (noo, fasupalat kyllä näyttää uppoavan :D). Mulla on aika nuhainen olo ja silmät kuivaa, vähän niinkuin olisi myös flunssa tulossa, mutta ei se tauti kuitenkaan näytä siitä mihinkään "kehittyvän".

Mun raskausaktiivisuus alkaa kuivua kokooon: en jaksa enää leipoa, en siivota, en pestä ja silittää vauvanvaatteita... musta on tullut ihan laiska. Höh! No, periaatteessa kaikki vauvan tavarat ovat ihan valmiina, pakastimeen ei enää mahdu lisää leipomuksia, ja eipä tuo siivoaminenkaan niin oleellista ole, anoppi kun on luvannut tulla tekemään meille siivouksen sitten kun ollaan sairaalassa. Kaippa tässä siis voi vain loikoilla ihan hyvällä omallatunnolla.

Varasin kauneushoitolasta jalkahoidon perjantaiksi! Jos vaikka murphyn laki osoittautuisi toimivaksi ja sen joutuiskin perumaan sairaalasta käsin... :D

Missäs se meidän piristysruiske Maikki luuraa? :)

Mukavaa iltaa kaikille!

caligirl + ujosteleva ekavekara 40+4