Onko Lappi teille ehdoton kyllä vai ehdoton ei?
Kommentit (91)
Kävin Lapissa viimeksi 26 vuotta sitten. Oli kylmää ja ankeaa. Ei ihmisiä juuri missään. Nyt siskoni perhe matkusti sinne katsomaan joulupukin näyttelijää ja lähettivät kuvia niin helvetin karua maisemaa. Ei yhtään mitään, mikä ittee kiinnostelis. Jos vielä joskus meen Lappiin niin mulle pitää maksaa 2000€ siitä.
Vierailija kirjoitti:
Täysin ihmisen muovaava miljöö, ei oo Lapissa mitään luonnollista saati erämaata. Ei tee mieli käydä edes kääntymässä. Turistirysä jossa on luonto siivottu pois luonnosta poroukkojen toimesta.
Et ole käynyt Lapissa, sen huomaa sepustuksestasi.
Kesällä helvetisti hyttysiä ja talvella helvetisti lunta. En haluaisi asua siellä mutta ihan mukava paikka käydä.
Mainio se velipuolikuun sketsi "Lappi, Suomen häpeäpilkku".
Vierailija kirjoitti:
Lappi on mulle tosi tärkeä. Olen syntynyt täällä, asunut pk-seudulla 30v, asunut Lofooteilla ja palannut sitten lappiin. Mun kotini on länsi-lappi, rakastan sen tunturimaisemia, järviä ja lampia. Jokaisessa vuodenajassa on jotain ihanaa, mikä on kiva joka vuosi toivottaa tervetulleeksi. Mulle Suomea ympäröivä meri ei ole mikään kiinnostuksen kohde, harmaa, kylmä vesi, ei kiitos. Myöskään Norja ei tehnyt mitään älytöntä vaikutusta, karut vuorimaisemat eivät pidemmän päälle kiinnosta. Jos jonnekin vielä muutan, niin jonnekin kauas lämpimään
Missä jokaisessa vuodenajassa? Suomessa on tasan kaksi vuodenaikaa: kevät ja talvi.
Suomalaiset köyhät ei käy lapissa ne tuhlaa rahansa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin ihmisen muovaava miljöö, ei oo Lapissa mitään luonnollista saati erämaata. Ei tee mieli käydä edes kääntymässä. Turistirysä jossa on luonto siivottu pois luonnosta poroukkojen toimesta.
Et ole käynyt Lapissa, sen huomaa sepustuksestasi.
Aasialaiset turistit ihmettelee, että wau on varmaan maksanut paljon kaikki noi lumiset maisemat.
Lappilaisia ihmisä ei pitäisi ikinä valita esihenkilöiksi, täydellisiä kusipäitä.
Kaamos ei ole pelkästään pimeyttä