Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1148)
Hänelle kallis on hienoa. Hermesin tyyny näyttää halpahallin tyynyltä, mutta ilmeisesti upea, kun kallis on.
Mietin, millaisella viisumilla Sohvi oleskelee Dubaissa.
Turistiviisumilla voi olla 90 pv kerrallaan, noissa yleensä multientry, eli pääsee samalla visalla takaisin. Sohvi taitaa tosiaan käväistä aina jossain reisussa muutaman kk välein, yleensä Marbellassa.
Toinen, mikä tuli mieleen, on etänä toimiva verkkoyritys, joka rekisteröity ulkomaille: Dubai Virtual Working Programme (digital nomad / 1 vuoden residenssi)
Yrityksesi on rekisteröity ulkomailla ja työskentelet etänä. Vaaditaan voimassaoleva passi, sairausvakuutus UAE:ssä, todistus tuloista ja yrityksen/työsuhteen todistus. Usein vaaditaan vähintään noin USD 3 500/kk tuloa.
Pätkähän on rekisteröinyt muijilleen (ainakin Victoria ja S) tämmöiset nimelliset firmat, joilla oikeasti tuskin mitään toimintaa. Oliskohan taustalla oleskeluluvan saanti Dubaihin?
Nyt nähdyssä viimeisimmässä jaksossa, tulee ainakin minun mielestäni selkeästi ilmi sovittu budjetti. Kuvataan sarjaa, ja silti Sofialla ei ole oikeutta ostaa yli 2 000 eurolla. Niin ikään Jeffin piti tulla mukaan, muttei sitten jostain syystä tullut. Todella ikävä tilanne, hän on täysin Jeffin tahdon varassa. Ei uskaltanut sitä kuntosali ym. jäsenyyttä itsenäisesti ostaa.
Ihan kuulkaas silkasta uteliaisuudesta kysyn jos joku on vaikka katsonut ja tietää.
Miksi Sofiaa nesteytettiin? Itse näin vain pätkän kun en ole maksanut ruutu plussaa.
Joo ja ei kenkään tarvii tulla sanomaan että osta katseluoikeudet, en osta. Jos kukaan ei tiedä tai kerro niin sekin passaa mulle vallan mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, millaisella viisumilla Sohvi oleskelee Dubaissa.
Turistiviisumilla voi olla 90 pv kerrallaan, noissa yleensä multientry, eli pääsee samalla visalla takaisin. Sohvi taitaa tosiaan käväistä aina jossain reisussa muutaman kk välein, yleensä Marbellassa.
Toinen, mikä tuli mieleen, on etänä toimiva verkkoyritys, joka rekisteröity ulkomaille: Dubai Virtual Working Programme (digital nomad / 1 vuoden residenssi)
Yrityksesi on rekisteröity ulkomailla ja työskentelet etänä. Vaaditaan voimassaoleva passi, sairausvakuutus UAE:ssä, todistus tuloista ja yrityksen/työsuhteen todistus. Usein vaaditaan vähintään noin USD 3 500/kk tuloa.
Pätkähän on rekisteröinyt muijilleen (ainakin Victoria ja S) tämmöiset nimelliset firmat, joilla oikeasti tuskin mitään toimintaa. Oliskohan taustalla oleskeluluvan saanti Dubaihin?
Sisällöntuottajille tarkoitetulla golden visalla se siellä majailee.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuulkaas silkasta uteliaisuudesta kysyn jos joku on vaikka katsonut ja tietää.
Miksi Sofiaa nesteytettiin? Itse näin vain pätkän kun en ole maksanut ruutu plussaa.
Joo ja ei kenkään tarvii tulla sanomaan että osta katseluoikeudet, en osta. Jos kukaan ei tiedä tai kerro niin sekin passaa mulle vallan mainiosti.
En ole nähnyt sarjaa mutta se on varmaan taas niissä vitamiini/nad dripeissä käynyt.
Eli tämän tyylisiä (huuhaa) hoitoja se ottaa aina välillä.
Mä ihan vilpittömästi pidän Sofiaa reppanana. Mitä se oikeasti tekee, kun iän karttuessa ei enää löydä sugardaddyä? Kun tuo suhde tuosta päättyy, niin ei Sofialle jää mitään. Tuskin on säästöjä, koska ei ole omia tuloja. Ja kaikki hänelle ostetut kalliit vaatteet, laukut ja korut joutuu palauttamaan tavaroiden maksajalle. Joutuihan se palauttamaan Ranta-ahollekin tavaroita. Ranta-ahon sisko kävi hakemassa ne. Loppui kuukausirahan saaminen ja lähtö kämpästä.
Moni hänen asemassaan oleva nainen on hankkiutunut raskaaksi turvatakseen elatuksen eron sattuessa. Jännä ettei S ole lähtenyt tuohon.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kelpaisi mullekin elää palmujen alla luksuselämää ja miehen elätettävänä. Ei tämä perheellisen, talouden ainoan ja kitupalkalla työssäkäyvän osakaan mitään herkkua ole.
Rillis vaihtaa Sofian uuteen naiseen, se on hänen tapansa toimia naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihan vilpittömästi pidän Sofiaa reppanana. Mitä se oikeasti tekee, kun iän karttuessa ei enää löydä sugardaddyä? Kun tuo suhde tuosta päättyy, niin ei Sofialle jää mitään. Tuskin on säästöjä, koska ei ole omia tuloja. Ja kaikki hänelle ostetut kalliit vaatteet, laukut ja korut joutuu palauttamaan tavaroiden maksajalle. Joutuihan se palauttamaan Ranta-ahollekin tavaroita. Ranta-ahon sisko kävi hakemassa ne. Loppui kuukausirahan saaminen ja lähtö kämpästä.
Moni hänen asemassaan oleva nainen on hankkiutunut raskaaksi turvatakseen elatuksen eron sattuessa. Jännä ettei S ole lähtenyt tuohon.
Voi olla, että yritystä on ollut, mielestäni sen voi lukea rivien välistä. Mutta Sofian ikäiselle ei noin vain raskautuminen ole helppoa. Voi myös olla, että rilliksen lapsiluku on täynnä ja hän on teetättänyt sterilisaation.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt sarjaa mutta se on varmaan taas niissä vitamiini/nad dripeissä käynyt.
Eli tämän tyylisiä (huuhaa) hoitoja se ottaa aina välillä.
Kiitos, mulla on tuo hoitomuoto mennyt ohi silmien kaiketi siksi kun ei edes kiinnosta. Joku hämärä mielikuva otsikoinnista varmaankin.
Silti täytyy ihmetellä miksi ihmiset ottaa suonensisäisesti vitamiini-, hivenaine-, mineraali- ja elektrolyyttihoitoja kun niihin liittyy myös terveyshaittoja, siis kanyyleihin ja muutenkin.
Jos välttämättä haluaa ottaa nii napsii purkista kaikki vitamiini-, hivenaine-, mineraali- ja elektrolyytit. On turvallisempaa ja tulee myös halvemmaksi.
Joni Soilahan tämänkin kiusallisen tirkistelyohjelman on tuottanut, ja jälki on yhtä tuoretta kuin tuottaja itsekin. Koko ohjelma on täysin keksittyä Sofian puheita myöten. Sofian avokki on yhä naimisissa eikä aio erota.
Sofia päivystää luottokorttinsa kanssa Dubain kerrostaloasunnossa että josko se rillimiljonääri tulisi joskus moikkaamaan.
Sarjassa Sofia esittää menevänsä muka shoppailemaan ja sitten kuitenkin ei vaan viitsi ostaa parin tonnin nahkatakkia koska hällä on kuulemma niitä jo kaksi, osoittaa vaan sen miten tyhjää tämän ihmisen elämä oikeasti on.
Rasvaimun jäljet ja ikä näkyy jo vatsan alueella ryppyisyytenä ja kropasta huomaa, ettei Sofia enää jaksa treenata. Ikä alkaa painaa mutta hän on tossa samassa loukussa missä oli Stefunkin kanssa, paitsi nyt paikka on Dubai.
Tilailee Amazonista paketteja ja makaa jossain kasvohoidossa. Esittelee samoja tyhjiä Vuittonin laatikoita mitä esitteli Seiskassakin. Ilmeisesti jätesäkit ovat löytäneet tiensä Dubaihin.
Kokee romanttisena kun mies lähettää kuljettajan hakemaan Sofian kotoa tai jonkun vasikan kokoisen kukkapuskan.
Katsoin tätä sarjaa pari jaksoa ja pikakelasin loput. Ei siis mitään sisältöä, eikä aitoutta. Yritetään saada ihmiset kadehtimaan tuon tyhjän ja yksinäisen ihmisen elämää.
Hienosti vedetty, Soila, onko sedällä kaikki muuten ihan hyvin? Pitäskö jo kasvaa aikuiseksi.
Onko Sofialla tuolla ystäviä? Yksin pyörii kämpässään ja ostoskeskuksessa? Ei mitään sosiaalista kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa kärsii. Ja jospa joku viisas on sanonut, että ensin sormus sormeen ja kunnon sopparit ja muutama miltsi tilille. Ehkä jopa äiti kilauttanut, ja ilmoittanut, että parempi olla tulematta kotiin maha pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä kelpaisi mullekin elää palmujen alla luksuselämää ja miehen elätettävänä. Ei tämä perheellisen, talouden ainoan ja kitupalkalla työssäkäyvän osakaan mitään herkkua ole.
Rillis vaihtaa Sofian uuteen naiseen, se on hänen tapansa toimia naisten kanssa.
Muut on olleet fiksuja ja älykkäitä, ja omalla tahdolla varstettuja. Eivät ole katselleet pettämistä ja kukaties lyömistä. Souffa on kuulainen ja nöyrä, alistuneen näköinenkin, ja ottaa mitä annetaan. Kunhan pröystäilee, pientä taskurahaa ukko antaa, vie syömään ja pitää laukut ja korut itsellään tiukasti.
Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin,mutta jos joku ukko antaisi minulle maailman parhaan tyttöystäväpokaalin niin se olisi sen tarinan loppu.Kuulostaa ihan pimeeltä touhulta.
Vierailija kirjoitti:
Meitä on moneen junaan ja osa jää asemallekin,mutta jos joku ukko antaisi minulle maailman parhaan tyttöystäväpokaalin niin se olisi sen tarinan loppu.Kuulostaa ihan pimeeltä touhulta.
Varmaan tuo pokaali jää eron tultua odottamaan seuraavaa maailman parasta tyttöystävää.
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofialla tuolla ystäviä? Yksin pyörii kämpässään ja ostoskeskuksessa? Ei mitään sosiaalista kanssakäymistä.
Tätä miettinyt itsekin. Ei ystäviä eikä edes tuttavia joiden kanssa vaikka hengailla jos ei muuta.
Myös sitä miettinyt kun ei ole töitä tai opiskeluja tms joilla saa eloa elämään niin eikö sellaiseen tylsisty. Ei kai ketään jaksa paria viikkoa enempää viehättää kuntosalilla ja ostoksilla käynti tai siis kaupoissa kiertely. Ja vaikka tuota jaksaisikin joka päivä harrastaa niin ei niillä kyllä koko valveilla olo aikaa täytetä. Loppuaika ollaan ja odotetaan josko "poikaystävä" tulee ja entäpä jos tulee päivä kun ei tulekaan. Tulee vain joku joka sanoo että nyt kämppä tyhjäksi ja vain tärkeimmät henk.koht. tavarat voi ottaa mukaan. Siinäpä sitten sen lorun loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä miettinyt itsekin. Ei ystäviä eikä edes tuttavia joiden kanssa vaikka hengailla jos ei muuta.
Myös sitä miettinyt kun ei ole töitä tai opiskeluja tms joilla saa eloa elämään niin eikö sellaiseen tylsisty. Ei kai ketään jaksa paria viikkoa enempää viehättää kuntosalilla ja ostoksilla käynti tai siis kaupoissa kiertely. Ja vaikka tuota jaksaisikin joka päivä harrastaa niin ei niillä kyllä koko valveilla olo aikaa täytetä. Loppuaika ollaan ja odotetaan josko "poikaystävä" tulee ja entäpä jos tulee päivä kun ei tulekaan. Tulee vain joku joka sanoo että nyt kämppä tyhjäksi ja vain tärkeimmät henk.koht. tavarat voi ottaa mukaan. Siinäpä sitten sen lorun loppu.
En jaksaisi tuota elämäntyyliä. En. Pisin aika, jonka olen ollut lomalla, on ollut kolmen viikon loma. Kyllä jo kolmannella viikolla oli tunne, että pääsisipä jo kotii. Tänne ikiomaan pieneen talooni kaipasin. Täällä ei ole hienoja, valkoisia nahkakalusteita, ei dubailaosen miljonäärin makuuhuonetta. Mutta meillä on oma piha, on omat koirat sitä pihaa ryöppäämässä.
Se kolme viikkoa oli jo liian pitkä. Ei ole Sofian elämä muuta kuin ulkokullattua eurojen kertomista. Kiitos ei minulle tuollainen kolmevitosen nukkenaisen elämää.
Onko kukaan todella kateellinen tuosta tavasta elää? Haluaisiko kukaan olla tuon lyhyen, pullevan miljonäärin alustana? Kuinka paljon pitää haluta uutta laukkua, hevvosen kokoista kukkapuskaa, että alistuisit tuohon Dubain kerrostalon maskotiksi? Sofiaa sanoo siitä asunnosta sanan kämppä. Kämppä! Kämppä on opiskeija-asunto. Kämppis vain on milliukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan tuo pokaali jää eron tultua odottamaan seuraavaa maailman parasta tyttöystävää.
Naisia on päällekkäin, limittäin ja lomittain, ja on varmaan isomman erän teetättänyt halvalla. Kenties ne on jopa numeroitu, mutta tämä pönttö ei tajua mikä se 26. siellä pokaalin pohjassa oikein on.
Kohta 1000 viestiä Sofiasta, joka ei "ketään kiinnosta" 😂😂😂😂