Sofia Belorf bling bling elämää Dubaissa, tulossa Ruudussa katsottavana
Katsoin tuon klipin joka on katsottavissa. Kuka haluaa elää miehen siivellä vielä vuonna 2026? Eikö se päivä ole pitkää, jos ei ole töitä? Kertoi myös ettei ole pessyt omia hiuksia kolmeen vuoteen. Kyllä ainakin itse haluan pestä omat kutrit itse eikä joku kampaaja. Pelkkää silikoonia ja materiaalia elämä tuntuu olevan. Pidemmän päälle ei näytä onnelliselta elämältä. Mutta kukin tyylillään.
En muutenkaan ymmärrä Dubai hypetystä, voi siellä käydä mutta en muuttaisi asumaan. Eihän siellä kesällä voi edes liikkua, kun lämpötila nousee 50 asteeseen.
Kommentit (1148)
Melkoinen Miss Hki ja influensseri, kun Niko 1 hommasi sille hiusmuotoilukurssit ja maksoi monta tonnia niistä ja oli joitain muitakin keikkoja mihin sen raahasi, jotta jotain tienestiä saisi.
Malliksi tuosta tyngästä ei ole, ja fittnessillä ei kauaa elänyt, jäi päin vastoin 50 000e valtiolle verovelkaa, jotka Rantis ainakin väitti maksaneensa.
Sitten jo huumetuomiotakin tuolle "somevaikuttajalle" pukkasi. Aika järkyttävää kun huumetuomittua kehutaan joksikin vaikuttajaksi :o
Steffan ja Rantiksen isäkin elättivät tuota naiccosta. Ja nykyinen olotila jo tiedetäänkin, huh huh.
En ole sarjaa vielä alottanut, kun haluun kattoo kerralla... jos pystyn. Mutta nyt pisti otsikossa silmään, että ei pidä ensimmäistä avioliittoa minään. "teiniavioliitto"
Siis avioliittoa Niko Nousiaisen kanssa.. Mua alkoi v*tuttamaan tämä. Niko yritti tehdä kaikkensa tuon naisen eteen! Toki ei Niko päässyt isoihin masseihin kiinni, mutta kun ei Suomessa pääse kovin helpolla, ellet ole rikkaasta suvusta tai keski-ikäinen.
Sitten kun ne vähätkin massit tuli käytettyä ja yhteistyöt kuivui kokoon ja Niko kasvoi aikuisemmaksi - ymmärtäen, ettei sattuma elätä ja lähti opiskelemaan toimittajaksi. Kuuluikin oven raosta Moiccu, eihän mua ole koskaan tähän liittoon edes tarkoitettu. Olin niin nuori, ihan teini.. nyt oon kasvanut. :D Oikeasti, että kehtaa!
En edes ole huomannut olevani Niko N fani, mutta voi hemmetti, että sympatiat kyllä menee kaikki siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
En ole sarjaa vielä alottanut, kun haluun kattoo kerralla... jos pystyn. Mutta nyt pisti otsikossa silmään, että ei pidä ensimmäistä avioliittoa minään. "teiniavioliitto"
Siis avioliittoa Niko Nousiaisen kanssa.. Mua alkoi v*tuttamaan tämä. Niko yritti tehdä kaikkensa tuon naisen eteen! Toki ei Niko päässyt isoihin masseihin kiinni, mutta kun ei Suomessa pääse kovin helpolla, ellet ole rikkaasta suvusta tai keski-ikäinen.
Sitten kun ne vähätkin massit tuli käytettyä ja yhteistyöt kuivui kokoon ja Niko kasvoi aikuisemmaksi - ymmärtäen, ettei sattuma elätä ja lähti opiskelemaan toimittajaksi. Kuuluikin oven raosta Moiccu, eihän mua ole koskaan tähän liittoon edes tarkoitettu. Olin niin nuori, ihan teini.. nyt oon kasvanut. :D Oikeasti, että kehtaa!
En edes ole huomannut olevani Niko N fani, mutta voi hemmetti, että sympatiat kyllä menee kaikki siihen suuntaan.
Ja miten se piti tuosta aikoinaan huolta, herrasmiehenä talutteli, kun se paljastavissa puvuissaan silarit töröllä esitteli itseään ja pälyili josko löytyisi joku miljonääri, niin saisi lempattua aviomiehensä. Nooraa petettiin (Nikon exä) mutta taisi saada parhaat ja viimeiset naurut kuitenkin. Kerrankos sitä miehensä h...ran ansaan lankeaa. Karma.
No nyt on kai Nikollakin mieleltään terve vaimo ja lapsikin bonuksena. Kaikki Sohvaan koskeneet miehet on olleet tuhon omia.
Nyt on IS TV yksi jakso ilmaisena katsottavana. Ihmettelen, että miksi minua hymyilytti ja joissakin kohdin suorastaan nauratti koko ajan. Kyseessähän ei ole komedia. Siitähän se irvistely alkaa mihin ymmärräys loppuu. En ymmärrä näkemääni ja kuulemaani.
Voi ei, Sofialle käy vielä huonosti...
Vierailija kirjoitti:
Nyt on IS TV yksi jakso ilmaisena katsottavana. Ihmettelen, että miksi minua hymyilytti ja joissakin kohdin suorastaan nauratti koko ajan. Kyseessähän ei ole komedia. Siitähän se irvistely alkaa mihin ymmärräys loppuu. En ymmärrä näkemääni ja kuulemaani.
Mä näin vain jakso 2. Onko jakso 1 esitetty jo? IS TV siis. Just katsoin äsken. Puolentoista vuoden aikana 5 eri "kotia"? Siis what? Ja taas puolen vuoden sopimus tuosta asunnosta. Monimiljonääri ei löydä vakituista kämppää? Vai pakeneeko se jotain? Virallinen vaimo on kannoilla? Mulla soisi kilikellot ja lujaa. Narisevalla äänellä kaikenlaista ja piti Nousiainenkin nolata täysin.
Onneksi Niko Nousiaisen julkisuuskuva on hyvin positiivinen ja itse en ainakaan muuta käsitystäni hänestä tämän ohjelman perusteella.
Onneksi Niko Nousiaisen julkisuuskuva on hyvin positiivinen ja itse en ainakaan muuta käsitystäni hänestä tämän ohjelman perusteella.
Nikohan totesi jo aikoinaan, että Sofia on vielä niin nuori. Avioliittoon piti kuitenkin ängetä. Sosialle pisteet siitä, että ei tee lapsia vasta kuin siltä tuntuu. Tai ei ollenkaan.
Kovasti kehutaan Nousiaista, vaikka hänen eksänsä kertoi ikäviä juttuja tyypistä Hymy-lehden haastattelussa. Eron syyksi hän mainitsi sen, että Niko oli pettänyt häntä Turkin lomalla jonkun ulkomaalaisen naisen kanssa.
”Se oli mun teiniavioliitto”: Sofia ei laske ensimmäistä avioliittoaan oikeaksi – katso Sofia Bling Bling Dubai ilmaiseksi
Miksi tuon ammatin edustajaa mainostatetaan näin hurjasti?
Jeffin kanssa en ole rahasta, koko elämäni olen tehnyt töitä. Mitähän vielä kuullaan tässä sarjassa?
Vierailija kirjoitti:
Jos Jeffillä ei olisi pätäkkää, Sohvi ei olisi katsonut pätkään päinkään. Se vähä, mitä IS:n jaksossa näkyi ja kuului oli kuin Sohvin itsensä vastakohta. Paitsi ettei muikkelikaan voi pituudella rehvastella. Mutta Jeff: näytti ja kuului umpijuntilta joka eksynyt väärään paikkaan.
Ymmärsin senkin, että piti kävellä etäällä toisistaan, koska Arabiemiraatit eivät hyväksy naisen ja miehen julkista yhdessäoloa, kun mies vieläpä virallisesti aviossa toisen kanssa. Tytär oli mukana oikeuttamassa Sohvin läsnäoloa, koska nyt Sohvi oli ulkopuolisen silmissä lastenhoitaja. Siinä isä ja tytär ostoksilla palkatun lastenhoitajan kanssa. Vaikka Sohvi varmasti mielellään antaa ymmärtää olevansa lapsen äiti. Sinänsä ihmetytttää, että lapsen äiti on hyväksynyt (onko kysytty?) lapsensa näyttämisen k.o. ohjelmassa. Tuskin on tietoinen, millaisesta kohusarjasta on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kovasti kehutaan Nousiaista, vaikka hänen eksänsä kertoi ikäviä juttuja tyypistä Hymy-lehden haastattelussa. Eron syyksi hän mainitsi sen, että Niko oli pettänyt häntä Turkin lomalla jonkun ulkomaalaisen naisen kanssa.
Eiköhän se pettänyt Sofiankin kanssa sitä exäänsä? Nikon exä asui vielä yhteisessä kodissa, ja oli pyytänyt (palstalta luettua) ettei Niko toisi sinne vielä naisia, ennen kuin hän pääsee muuttamaan, mutta niin vaan Sohva asteli sinnekin omistajan elkein. Toivottavasti on järkiintynyt ja parantanut tapansa.
Vierailija kirjoitti:
Sofia EI seurustele Jeffin kanssa rahasta, "kateelliset" täällä vaan kirjoittelee. Katso allaoleva linkki:
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/1787d290-06bb-4a7f-bfa2-0282ffb…
Ei niin varman , ukon naama on ollut lehdissä. Sohvi ei katsois kahta kertaa ,jos ei olisi "satojen miljoonien "omaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuon ammatin edustajaa mainostatetaan näin hurjasti?
Maksullisia naisia on jo pidemmän aikaa mainostettu. Olen ihmetellyt miksi.
Niinpä, jatkuvasti on joku onlyfans " tähtönen" lehtien palstoilla kertomassa kuinka paljon tienaa tai kuinka ei voi kontroloida itseään ja tili suljetaan, julkaisut ylittäneet rajat tms
Oikein korostetaan tuota maksullisuutta. ja miten helppo on tienata se ks illä.
Voi voi. Sofia oli joskus ennen noita leikkauksia kaunis mutta nyt on kuin muutkin sieltä tusinaklinikalta tulleet hyppyrinenineen ja turbohuulineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei koskaan kuvaa itseään paitsi tuolla pienessä asunnossa, kampaajalla tai ravintolassa. En ymmärrä! Eikö suurkaupungissa ole mitään muuta nähtävää!?
Mitä ajattelit Dubaissa olevan nähtävyyksiä? Taidetta ja historiallisia nähtävyyksiä kuten Eurooppalaisissa pääkaupungeissa? Näyttämötaidetta, konsertteja tai balettia? Se on hei muhamettilainen maa ja melko viimeaikoina rakennettu turistirysä. Ei siellä ole mitään muuta nähtävää kuin rakennuksia, uima-altaita ja rantoja, oikeasti. Onhan siitä ihan kauniita ilmakuvia ylhäältäpäin, mutta ei ne varmaan näytä kovin kiinnostavilta sieltä alhaalta katsottuna.
Kyllä siellä nähtävää riittää yllin kyllin, lapsille myös.
Eikö toi jätkä vaan lainaa kalliita koruja, kelloja ja vaatteita näille typsyköilleen. Vaimoltaankin vaati kaikki korut takaisin, kun erosta alettiin puhumaan.
Eihän lainasta makseta veroja. ;)