Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät hiukset kuusikymppisenä?

Vierailija
12.04.2026 |

Onko ihan hölmön  näköistä? Hiukset ovat luonnollisesti harmaantuneet, mutta aika paksut ja hyväkuntoiset.

Onko muita "vanhoja" pitkätukkaisia?

Ärsyttää käydä kampaajalla, kun heti alkaa se harmaiden kauhistelu ja painostus värjätä ja leikata tukka lyhyeksi.

Siksi kai hiukset ovatkin jo ehtineet venähtää lapoihin asti kun en jaksa kuunnella sitä paasausta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoo. Tottakai, jos ne sopivat sinulle niin saavat sopia muillekin. 

Vierailija
2/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyvännäköistä. Tunnen montakin vanhaa rouvaa, joilla on pitkät hiukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole oltu tollasia kampaamossa. Käyn siistimässä kampaajalla 2 krt vuodessa. On pitkä tukka. En värjää harmaiden hiusten takia.

Vierailija
4/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64v ja mulla myös hiukset kainaloihin, ei siis valtavan pitkät, mutta ei lyhyetkään. Ei niitä kukaan ole kauhistellut, ei edes kampaaja.

Vierailija
5/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan oli vanhainodilla yli ysikymppinen mummo jolle letitettiin hiukset letille tai nutturaksi.

Vierailija
6/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös pitkä tukka. Käyn säännöllisesti kampaajalla leikkauttamassa latvoja, niin pysyvät hyväkuntoisina, ja pidän melko luonnollista väriä, josta ei juuri tyvikasvu erotu. Minulla ei vielä ole kovin paljon harmaata. 

Vierailija
7/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin pitkät hiukset, jos niissä viihtyy! Minullakin on ja kohta 8kymppistä kolkuttelen.

Vierailija
8/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät on hyvät.

Vierailija
9/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä pitkänä. Pitkä tukka on kaunis ja naisellinen harmaanakin. Ihan karmeita ne lyhyeksi kynityt mummotukat.

Terveisin nuorempi mies.

Vierailija
10/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpa sinulla kumma kampaaja, ehkä kannattaisi vaihtaa. Totta kai voit pitää pitkät hiukset, miksi leikata jos ovat vahvat ja sopivat piirteisiisi. Itse leikkautin polkkapituisen permanentin viisikymppisenä mikä nuorensi tosi paljon. Haluaisin värjätä harmaita piiloon, mutta kun olen joskus kokeillut, niin kyllä sen tyvikasvun huomaa ihan liian pian...

Vierailija
11/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma asia. Mulla on harmaat kiharat puoliväliin selkää. Jos joku ei tykkää, katsokoon muualle. En mäkään tykkää esim maksaläiskäisistä kaljuista tai miesten puuttuvista hampaista. Eikä ole ongelma mulle. Ehkä heille, en tiedä. 

N60

Vierailija
12/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67 enkä ole käynyt kampaajalla kymmeneen vuoteen, ainakaan. Hiukset on puoliselkään, yleensä pidän löysällä nutturasyheröllä. Hiuksissani on hieman kiharuutta joten auki pitäminen on hankalaa, näyttää harakanpesältä. Olin pitkään lyhythiuksinen keski-iässä mutta naaman rypyt ja stressi näkyvät paljon helpommin lyhyen tukan kanssa. Näyttää vanhemmalta mitä onkaan jos hiukset ovat ihan lyhyet. Samoin jos hiuksissa on voimakas värjäys joka antaa liian kovan kontrastin naaman väriin.

Vierailija
13/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs siinä jos on oikeasti tuuheat ja hyväkuntoiset. Monella nimittäin vaihdevuodet harventaa kuontaloa ja pitkät hiukset saa näyttämään klonkulta kun päälaki paistaa niin pahasti. Lyhyt tukka ilmavana peittää sitä.

Vierailija
14/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli pidät pitkistä ja harmaista hiuksistasi, voit kampaajalle jo alussa sanoa, että haluat säilyttää luonnollisen tyylisi. 

Vierailija
15/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 65. Hiukset lapojen alareunasn. Kolmen kuukauden välein pieni siistiminen ja juurien värjäys.  Tavallaan helppous ajaa pitämään pitkänä, kun ovat vielä vahvat. Ärsyttää vähän yöllä pitkät hiukset,, pitää pitää kiinni.  Ja suorana roikkuvat pitkät eivät nyt ole mikään kaunistus kellään. Tuulessa myös vaivaksi, pidän usein lettiä. Tai lippistä.  Harkinnassa olisi myös ihan lyhyeksi leikkaaminen, pariisilaisittain. Katsotaan  vielä tämä  kesä.

Vierailija
16/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä menee just ja just. Naisella ehdon ei.

Vierailija
17/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut yli olkapään hiukset, harmaat kokonaan. Voi käyttää kiinni erilaisilla tukkalaitteilla, tehdä kiharoita tai huivilla sitoa. Nyttenmin vetäsin hennan, tämä väri tarttuu hyvin harmaaseen ja vaalenee kauniin vaaleen punertavaksi. Huippu kun ei erotu tyvikasvu niinkuin tummassa. Lisäksi voi laittaa sitä mönjää jakaukseen pelkästään. yli 60v. jonka tukka kasvaa kohisten ja itse aina leikkaan.

Vierailija
18/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhentaa.

kiva väri ja leikkaus, nuorentaa

Vierailija
19/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oletko nainen vai mies.

Vierailija
20/36 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynnyt kampaajalla 20v. voi itse leikata reunoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi