Pitkät hiukset kuusikymppisenä?
Onko ihan hölmön näköistä? Hiukset ovat luonnollisesti harmaantuneet, mutta aika paksut ja hyväkuntoiset.
Onko muita "vanhoja" pitkätukkaisia?
Ärsyttää käydä kampaajalla, kun heti alkaa se harmaiden kauhistelu ja painostus värjätä ja leikata tukka lyhyeksi.
Siksi kai hiukset ovatkin jo ehtineet venähtää lapoihin asti kun en jaksa kuunnella sitä paasausta.
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä jos on oikeasti tuuheat ja hyväkuntoiset. Monella nimittäin vaihdevuodet harventaa kuontaloa ja pitkät hiukset saa näyttämään klonkulta kun päälaki paistaa niin pahasti. Lyhyt tukka ilmavana peittää sitä.
Naisten miestyyppiseen kaljuuntumiseen on olemassa lääke.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ottaa myös huomioon että kaikki ei voi pitää pitkää tukkaa. Jolla on harva tukka esim. tai sairas.
Siis miten tämä liittyy aloittajan?
*aloittajan
Pitääkö hänen ottaa huomioon ja miksi pitää ottaa huomioon se, että kaikki ei voi pitää pitkää tukkaa?
Lause on vastaus aiheeseen ,miksi joku leikkaa kanapers.
Kuka keikkauttaa kananpèrsetukan ulkonäköodotuksen takia? Varsinkin kun se on omien korvien välissä se odotus.
Eikä, ko oot just niin REBEL ku oot 💗💗 Muistan ku meillä oli koulussa just joku kuusikymppinen ope, pitkät ja paksut harmaat hiukset auki (upeat), jaloissa Conversen tennarit ja tosi mukava ja kiva luonne tää ope :) Nuorekas tyyli hänellä ja sopi kuin nenä päähän luonteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ottaa myös huomioon että kaikki ei voi pitää pitkää tukkaa. Jolla on harva tukka esim. tai sairas.
*aloittajan
Pitääkö hänen ottaa huomioon ja miksi pitää ottaa huomioon se, että kaikki ei voi pitää pitkää tukkaa?
Ei sitä aloittaja kysynyt ollenkaan.
Puhuu omasta tukastaan.
Sama se kai tuossa iässä. Vanha harppu olet joka tapauksessa
Muuten ok mutta kunhan ei yritä olla kuin joku parikymppinen, sellainen on mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Eri
Lyhyt punertavaksi värjätty tukka ja ikää 65. Se näyttää halvalta hutśulta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*aloittajan
Ei sitä aloittaja kysynyt ollenkaan.
Puhuu omasta tukastaan.
Omasta tukastaan puhutaan joo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Olisiko harmaa parempi?
Parempi se oma harmaa, kuin joku pikimusta tai luumunvioletti. Mitä näitä nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Olisiko harmaa parempi?
Olisi
Olen 65 v ja pitkätukkainen. Harmaita hiuksia ei vielä ole vielä ilmaantunut. Olen todennut, että jokainen saa pitää sellaisen tukan kuin haluaa.
Jotkut vanhemmat naiset näyttää värjätyssä mustassa tukassa vähän noita-akalta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 65 v ja pitkätukkainen. Harmaita hiuksia ei vielä ole vielä ilmaantunut. Olen todennut, että jokainen saa pitää sellaisen tukan kuin haluaa.
Ootko blondannut pienen ikäsi?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut vanhemmat naiset näyttää värjätyssä mustassa tukassa vähän noita-akalta.
Niin näyttää. Kerran värjäsin vahingossa lähes mustaksi. Säikähdin nähdessäni itseni peilistä.
Värin piti olla tumma ruskea, mutta mustalta se näytti
Hiuksissani on ihan oma väri. En ole värjännyt. Suvussa on muitakin, joilla eivät hiukset ole harmaantuneet.
Olen 68v. Minulla on pitkät luonnonraitaiset hiukset. Annan harmaantua. koska inhoan juurikasvua.
Joo joo toi oletus on niin Last season.
Ootsä joku vanha hoitaja?