Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meikkaamaton, tatuoimaton, irtoräpsytön ja sporttinen nainen on parasta A-ryhmää

Vierailija
12.04.2026 |

t: mies

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sinä päivänä kun mä kuljen julkisilla paikoilla ilman meikin hiventäkään ja jotkut jumppaverkkarit jalassa, on peli todellakin menetetty. Arvostan kanssaeläjiä ja itseäni liikaa ryhtyäkseni tuohon.

Jaa. En koskaan meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Okei. Ja tämä avautumisesi liittyy miten siihen, että itse haluan laittaa edes ripsiväriä kun kylille lähden?

Vierailija
42/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä vaadi paljoa! Kaikki fiksut ovat tuollaisia.

Just. Siinä joku seinäruusu taas yleistää. Älykkäin tuntemani ihminen on nainen, joka käyttää verkkosukkahousuja, mekkoja, korkokenkiä ja meikkiä. Ulkonäkö ja fiksuus eivät korreloi toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sinä päivänä kun mä kuljen julkisilla paikoilla ilman meikin hiventäkään ja jotkut jumppaverkkarit jalassa, on peli todellakin menetetty. Arvostan kanssaeläjiä ja itseäni liikaa ryhtyäkseni tuohon.

Jaa. En koskaan meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Te molemmat taidatte unohtaa, että onhan sillä aidolla, syntymälahjana saadulla ulkonäöllä merkitystä. Toinen taas on rakentanut ulkonäköön liittyvän itsetuntonsa meikkaamisen varaan. Sääli. Hänkin saattaisi olla aidosti kaunis ilman meikkiä. 

Niin. Kyllähän se, että laitan jopa kolmea ainetta naamaani kun liikkeelle lähden (meikkivoide, puuteri, ripsiväri), tarkoittaa just sitä, että "rakennan ulkonäköön liittyvän itsetuntoni meikkaamisen varaan". Joo. Kerro tuo naapureille kun jälleen kerran olen ilman meikkiä pihalla. 

Vierailija
44/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, silmäripset eivät saisi olla irtoripset, mutta niiden pitäisi kuitenkin olla pitkät ja runsaat. Meikkiä ei saisi käyttää, mutta pitäisi silti näyttää hoidetulta. Sporttinen tarkoittaa sinun kielelläsi hoikkaa. 

295Upea kroppa ei tule ilmaiseksi, joten A-ryhmän naisesi viettää paljon aikaa rehkimässä salilla/juoksemassa/uimassa. Mitä sinä teet sillä välin?

Vierailija
45/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin kevyt meikki ole kiva naisella. Samoin puhtaat hoidetut hiukset. 

Olisiko kevyt meikki ns . kiva myös miehellä? Miksi ei?

Se on jokaisen oma asia ja vetää puoleensa niitä ketä vetää. En minä naisena koe mitään mielenkiintoa miestä kohtaan, joka on hyvin samankaltainen minun kanssani. Miesten "naisellisuus" on lisäksi yleensä vielä groteskia ja pervoa, joten tuollainen mies ei edistäisi minun naisellisuuttani vaan halventaisi sitä. He ovat minun silmissäni homppeleita ja se on ihan fine. Itse en ole kuitenkaan homoista kiinnostunut.

Eli sinä saat esittää toiveita kumppanisi meikkaamattomuudesta mutta ap ei?

-ohis.

Vierailija
46/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et kyllä vaadi paljoa! Kaikki fiksut ovat tuollaisia.

Just. Siinä joku seinäruusu taas yleistää. Älykkäin tuntemani ihminen on nainen, joka käyttää verkkosukkahousuja, mekkoja, korkokenkiä ja meikkiä. Ulkonäkö ja fiksuus eivät korreloi toisiaan.

Kuinka älykästä on panna tuntemansa ihmiset älykkyysjärjestykseen?

Vierailija
47/47 |
13.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sporttinen? Eikö voi vain sanoa että HOIKKA? :D 

Sporttinen tarkoittaa liikunnallista ja hyvässä kunnossa olevan näköistä naista. Mitä ihmeellistä tässä on? 

Sporttinen eli urheilullinen on henkilö joka harrastaa paljon urheilua. Turha sitä on kiertoilmauksena käyttää, kun kuitenkin tarkoitetaan hoikkaa

Kyllä. Ihmiset ovat kautta aikojen käyttäneet urheilullinen tai sporttinen -adjektiiveja kuvaamaan ihmistä, joka liikkuu paljon ja  näyttää siltä. Eli on yleensä kutakuinkin hoikka ja timmin näköinen, sukupuolesta riippumatta. 

Olen pahoillani, jos pullukka nainen ei täytä tällaista termiä käyttävän miehen ihanteita, vaikka kovasti haluaisi. Miksi ihmisillä on tarve tuputtaa itseään jonkun toisen ihanneraameihin väkisin? Saat sinäkin olla kiinnostunut vain ruskeasilmäisistä tai yli 180-senttisistä miehistä, sitä kutsutaan yksilönvapaudeksi. Saat myös tykätä valkoisista seinistä tai beigestä sohvasta. Eikö olekin ihanaa, kun valtiovalta tai painostava väestönosa ei päätä puolestasi mistä sinä saat tykätä?  

Normaalilla ihmisellä ei ole tarvetta kerjätä huomiota sellaisilta, jotka eivät vastaa heidän ihannettaan.