Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Universumi ei anna sitä mitä sinä haluat vaan sitä mitä sinä olet

Vierailija
12.04.2026 |

Kateellisuus, miksi tuo on lihaksikas miksi minä en, miksi tuo on rikas miksi minä en, miksi miksi miksi. Ota ne asiat, mutta ole valmis ottamaan myös se kipu mikä tulee niiden mukana, sitä et kestä, siksi sinä et saa niitä. Et kestä epämukavuutta, kipua, kärsimystä, elät helpoista mielihyvistä käsin, siksi. Jos ne annettaisi valmiina, hukkuisit niiden alle. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä mammoja.

Vierailija
2/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦄💫

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen Turun julistama fatwa on ainoa tärkeä asia nykyajan perikadon ikuisessa iltapäivässä, missä aika on pysähtynyt ja kansa nauttii ikuista ruskeaa valoa ruskean auringon loisteessa avaruuden halki kaikuvan metallisen rasahduksen väristessä ilmakehässä ainiaan.

Vierailija
4/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen Turun julistama fatwa on ainoa tärkeä asia nykyajan perikadon ikuisessa iltapäivässä, missä aika on pysähtynyt ja kansa nauttii ikuista ruskeaa valoa ruskean auringon loisteessa avaruuden halki kaikuvan metallisen rasahduksen väristessä ilmakehässä ainiaan.

Vaseliinipurkin kansi on saatu auki?

Vierailija
5/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka totta

Vierailija
6/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi osittain totta. Sen takia monet on huonoissa suhteissakin kokoajan

Vierailija
7/7 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin kaikesta ja iloitsin muiden kohdalla niistä, enkä silti saanut niitä. Minulle riittää asiat, joita minulla on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi