Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaamaton, tatuoimaton, irtoräpsytön ja sporttinen nainen on parasta A-ryhmää

Vierailija
12.04.2026 |

t: mies

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Ap edelleen neitsyt ja tuppikulli

Vierailija
22/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et kyllä vaadi paljoa! Kaikki fiksut ovat tuollaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään huoris. Vietät turhan paljon aikaa vauvalla ja olet seonnut. 

Aloittaja. 

Vierailija
24/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisen kaunis timmi nainen on miesten mieleen, tätä en olisikaan arvannut. Suomessa tosi harva meikkaa jos verrataan muuhun maailmaan, luulisi tarjontaa löytyvän

Vierailija
25/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin kevyt meikki ole kiva naisella. Samoin puhtaat hoidetut hiukset. 

Olisiko kevyt meikki ns . kiva myös miehellä? Miksi ei?

Vierailija
26/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kuitenkin kevyt meikki ole kiva naisella. Samoin puhtaat hoidetut hiukset. 

Olisiko kevyt meikki ns . kiva myös miehellä? Miksi ei?

Se on jokaisen oma asia ja vetää puoleensa niitä ketä vetää. En minä naisena koe mitään mielenkiintoa miestä kohtaan, joka on hyvin samankaltainen minun kanssani. Miesten "naisellisuus" on lisäksi yleensä vielä groteskia ja pervoa, joten tuollainen mies ei edistäisi minun naisellisuuttani vaan halventaisi sitä. He ovat minun silmissäni homppeleita ja se on ihan fine. Itse en ole kuitenkaan homoista kiinnostunut.

Vierailija
27/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG se olen minä! Hoikkakin olen, jos sitä tarkoitit sporttisuudella. Toki urheilen myös paljon, naama punaisena ja räkä poskella. 

Kaunis en todellakaan ole. Susiruma naama, huonot hiukset, huonot hampaat. Mutta ihanaa että joku tykkää 🥰 

Vierailija
28/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnollisen kaunis timmi nainen on miesten mieleen, tätä en olisikaan arvannut. Suomessa tosi harva meikkaa jos verrataan muuhun maailmaan, luulisi tarjontaa löytyvän

Ei kaikkien.    Rumat läskiämyylit voi vähän ehostaa turpaansa .

Vierailija
29/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa sporttinen? Eikö voi vain sanoa että HOIKKA? :D 

Sporttinen tarkoittaa liikunnallista ja hyvässä kunnossa olevan näköistä naista. Mitä ihmeellistä tässä on? 

Sporttinen eli urheilullinen on henkilö joka harrastaa paljon urheilua. Turha sitä on kiertoilmauksena käyttää, kun kuitenkin tarkoitetaan hoikkaa

Minusta eri asia. Olen ollut hoikka liikkumatta. Nyt 50 vee kuntoilen 4-5 krt viikossa. Jaksaminen, iho, hiukset, uni, ryhti, kaikki eri levelillä. Syön paremmin jotta jaksan liikkua.

Toki nuori on nuori, mutta nykyinen on parempi 😊

Vierailija
30/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat miehet kuitenkin huutaa, että mikset ole meikannut, hoitanut kynsiäsi, sheivannut, laittanut hiuksia ja miljoonaa muuta juttua ja ihmettelevät, miksi nainen näyttää valjulta muihin verrattuna jossain juhlissa tai aspassa. 

Ja miesten sporttisen tiedetään. Se on vain kiertoilmaus hoikalle. Esimerkiksi Anita Wlodarczyk (95 kg) ei kelpaisi, vaikka hän on olympiavoittaja. 

Vierailija
31/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. Vastasit itsellesi. Nolo...veetäkö sulle kuuluu muiden meikkaamiset. 😝

Vierailija
32/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, "hoikka" ja "hoikka", kyse lähinnä siitä että koko on jossain M:n paikkeilla.

Vierailija
33/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 tuhrumeikattua, tatuoitua irtoräpsynaista käynyt alapeukuttamassa aloitusta.

Vierailija
34/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sinä päivänä kun mä kuljen julkisilla paikoilla ilman meikin hiventäkään ja jotkut jumppaverkkarit jalassa, on peli todellakin menetetty. Arvostan kanssaeläjiä ja itseäni liikaa ryhtyäkseni tuohon.

Jaa. En koskaan meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Vierailija
35/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen tarkoittaa liikunnallista ja hyvässä kunnossa olevan näköistä naista. Mitä ihmeellistä tässä on? 

Sporttinen eli urheilullinen on henkilö joka harrastaa paljon urheilua. Turha sitä on kiertoilmauksena käyttää, kun kuitenkin tarkoitetaan hoikkaa

Kyllä. Ihmiset ovat kautta aikojen käyttäneet urheilullinen tai sporttinen -adjektiiveja kuvaamaan ihmistä, joka liikkuu paljon ja  näyttää siltä. Eli on yleensä kutakuinkin hoikka ja timmin näköinen, sukupuolesta riippumatta. 

Olen pahoillani, jos pullukka nainen ei täytä tällaista termiä käyttävän miehen ihanteita, vaikka kovasti haluaisi. Miksi ihmisillä on tarve tuputtaa itseään jonkun toisen ihanneraameihin väkisin? Saat sinäkin olla kiinnostunut vain ruskeasilmäisistä tai yli 180-senttisistä miehistä, sitä kutsutaan yksilönvapaudeksi. Saat myös tykätä valkoisista seinistä tai beigestä sohvasta. Eikö olekin ihanaa, kun valtiovalta tai painostava väestönosa ei päätä puolestasi mistä sinä saat tykätä?  

Vierailija
36/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Sinä päivänä kun mä kuljen julkisilla paikoilla ilman meikin hiventäkään ja jotkut jumppaverkkarit jalassa, on peli todellakin menetetty. Arvostan kanssaeläjiä ja itseäni liikaa ryhtyäkseni tuohon.

Jaa. En koskaan meikkaa. Meidän yli kymmenen hengen kaveriporukasta kaikki ovat vuorollaan yrittäneet iskeä. Osa on etääntynyt pakkien jälkeen eli vain reikä ilmeisesti kiinnostaa. Myös työ- ja opiskeluporukoissa on aina näitä jotka katoavat kuin tuhka tuuleen pakkien jälkeen, kun ensin ovat muka sattumalta törmänneet minuun jatkuvasti. Osa tekee saman alettuaan seurustelemaan jonkun toisen kanssa eli löydettyään jonkun toisen reiän johon purkautua.

Te molemmat taidatte unohtaa, että onhan sillä aidolla, syntymälahjana saadulla ulkonäöllä merkitystä. Toinen taas on rakentanut ulkonäköön liittyvän itsetuntonsa meikkaamisen varaan. Sääli. Hänkin saattaisi olla aidosti kaunis ilman meikkiä. 

Vierailija
37/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihmiset ovat kautta aikojen käyttäneet urheilullinen tai sporttinen -adjektiiveja kuvaamaan ihmistä, joka liikkuu paljon ja  näyttää siltä. Eli on yleensä kutakuinkin hoikka ja timmin näköinen, sukupuolesta riippumatta. 

Olen pahoillani, jos pullukka nainen ei täytä tällaista termiä käyttävän miehen ihanteita, vaikka kovasti haluaisi. Miksi ihmisillä on tarve tuputtaa itseään jonkun toisen ihanneraameihin väkisin? Saat sinäkin olla kiinnostunut vain ruskeasilmäisistä tai yli 180-senttisistä miehistä, sitä kutsutaan yksilönvapaudeksi. Saat myös tykätä valkoisista seinistä tai beigestä sohvasta. Eikö olekin ihanaa, kun valtiovalta tai painostava väestönosa ei päätä puolestasi mistä sinä saat tykätä?  

Sporttinen eli urheilullinen ei silti ole mikään synonyymi hoikalle.  Ja niille miehille keitä kiinnostaa juuri se hoikkuus on yhden tekevää miksi se nainen on hoikka, eli sillä liikunnalla ei ole oikeasti heille merkitystä vaan sillä hoikalla ulkonäöllä.

Eri.

Vierailija
38/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen eli urheilullinen ei silti ole mikään synonyymi hoikalle.  Ja niille miehille keitä kiinnostaa juuri se hoikkuus on yhden tekevää miksi se nainen on hoikka, eli sillä liikunnalla ei ole oikeasti heille merkitystä vaan sillä hoikalla ulkonäöllä.

Eri.

Saanko kysyä miksi sinä väität, että sanalla tarkoitetaan pelkästään hoikkaa ihmistä? Normaalisti sanaan sisältyy oletus, että ihminen on paitsi suht hoikka myös hyvässä kunnossa. Jos sinä olet liikuntaa harrastava mutta ylipainoinen, se, että sinä et näytä näiden mielestä urheilulliselta ei tarkoita että kuka tahansa laiha näyttää. 

Vierailija
39/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät edes tajua, miltä täysin meikkaamaton nainen näyttää.

Vierailija
40/40 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä ulisee "mies", joka ymmärrä naisista mitään.

Ei naisia kannata yrittääkään ymmärtää. Kunhan käy maksullisissa kerran viikossa, niin se riittää naisista minulle.

köyhää on sunki elämäs

otan osaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan