Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi jotkut murtuvat täysin jos petetään

Vierailija
10.04.2026 |

Tiedättehän nämä tyypit, joiden koko maailma romahtaa kun saa tietää puolison pettämisestä. Se pettäjähän siinä on sössinyt eikä petetty. Miksi te otatte sen niin raskaasti. Lisäksi kai puolet miehistä pettää. En tajua miksi se tulee aina niin järkytyksenä. Varmaan ne jotka eivät ole pettäneet, eivät ole vaan saaneet sopivaa tilaisuutta tai ovat libidosta matalia. Viriili mies joka ei petä on tosi harvinainen.

Kommentit (374)

Vierailija
141/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pettää ja salaa sen niin koko suhde perustuu valheelle. Ja ihan oman terveyteni kannalta en halua pettävää miestä. Tautiriski josta en edes tietäisi. Harva pettäjä käyttää kondomia kuitenkaan koska ovat itsekkäitä muutenkin. 

Ei, vaan silloin koko suhde = paneminen. Parisuhde käsittää kuitenkin myös muiden asioiden jakamisen ja on siten pelkkää seksiä laajempi asia.

Siis väität, että on ok pettää luottamus YHDELLÄ osa-alueella? Ei ole ainakaan minusta.

Pitkissä suhteissa seikkailuja tulee kummallekin. On lapsellista loukkaantua tuollaisesta ja unohtaa iso kuva.  Tuosta on tuloksena vain jatkuva eroaminen, tinderöinti ja muu kertakäyttökulttuuri.

Eikä tule. 

Olin ekassa avioliitossa 20 vuotta. Minulla ei ollut mitään aeikkailuja. Tarjontaaoli, mutta kieltäydyin lähtemästä jatkoille.

Nykyisessä avioliitossa olen ollut 13 vuotta. Kertaakaan ei ole tullut edes mieleenikään seikkailla.

Lipido minulla lienee keskimääräistä korkeampi. Sattuu vain olemaan niin, että en halua pettää kenenkään luottamusta. 

N57

Vierailija
142/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä järkytyin.  Se kun vuosia rakastaa ja luottaa....luottamuksen pettäminen.   Tietenkin otin välittömästi eron. En halunnut häntä ikinä takaisin meni niin syvältä. Kesti vuosia kun tuntui vaan pahalta.  Sen jälkeen oli kyllä ollut ottajia mutta en pystynyt enää luottamaan täysillä kehenkään mieheen..

Kiitos kirjoituksesta ja peukutuksista. Todistaa ettei naisen rakkaus mieheen ole todellista. 

Selvästi naisilla on kyky rakastaa jos tuntevat pettymystäkin

Mutta sinulta mieheltä puuttuu täysin kyky rakastaa, tai edes olla rakastettava.

Ei se ole rakkautta jos se loppuu siihen että mies käy jotain panemassa.

Se ei ole rakkautta että satuttaa toista rikkomalla yhteisiä sopimuksia ja mahdollisesti vaarantaa tämän terveydenkin.

Petetyn rakkaus luonnollisesti kuolee siihen. Kun tajuaa että rakkaus oli yksipuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettämisillä ei ole väliä niin miksi se on aina se pettävä mies joka on omistushaluinen naisesta eikä anna tämän pettää tai edes lähteä? Joka ikinen kerta.

Vierailija
144/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kyse on rakkaudesta, järkytys on ihan luonnollinen reaktio.

Mutta tunnistan kyllä tietyn ihmistyypin joilla petetyksi joutuminen voi johtaa jopa psykoosiin, nimittäin ne naiset jotka rakentavat koko elämänsä miehen varaan. Ovat usein valmiiksi traumataustaisia ja yhteiskunta tuputtaa sellaista parisuhdemallia oikeana, joten vaikea heitä siitä syyttää.

Itse olisin toivonut että ero johtuisi pettämisestä tai mieluummin jopa väkivallasta, mutta syynä olikin miehen pedofilia. Se oli kyllä sellainen matonveto jalkojen alta, ettei mitään rakkautta koskaan ollutkaan, vaan mies huijasi minut avioliittoon asti ja vielä perustamaan perheenkin, eikä koskaan ole pystynyt selittämään miksi.

Väärin, kyse ei ole ollut rakkaudesta. Huomaat sen itse, jos tutkit asiaa sisälläsi totuudenmukaisesti. Aito rakkaus ei halua omistaa.

Ehkä sun pitäisi mennä jauhamaan tota johonkin vapaan rakkauden orgiaan eikä normaaleille ihmisille? Pettäminen, petos on ihan oikea olemassa oleva ilmiö. Yhteisten sopimusten rikkominen ja toisen huijaaminen on toisen tahallista satuttamista, ja luonnollisesti tuntuu kurjalta siitä petoksen uhrista jolla on ollut kaikki syyt olettaa että se toinen ei halua hänelle pahaa, että hyväntahtoisuus oli vastavuoroista.

Sen lisäksi petetyksi tulemiseen voi liittyä vahvasti terveyteen tai talouteen liittyvä shokki. Epätietoisuus siitä onko mahdollisesti tartutettu joku seksitauti, pahimmillaan elämänpilaava sellainen kuten HIV. Ja taloudellinen vahinko mikä tulee erosta, varsinkin jos on lapsia, ja vielä enemmän jos miehen resurssit menee lehtolastenkin elättämiseen. Tämä kaikki on osa pettämisen väkivaltaa.

Tulihan se sieltä, taloudellinen vahinko. Varmasti tekee kipeää, jos puoliso on pitänyt toisen fyysistä läheisyyttä tärkeänä, mutta kenelläkään  ei ole velvollisuutta olla taloudellisesti vastuussa toisen aikuisen elämästä. Eniten siis sattuu se, että joutuu luopumaan rahoitetusta elämästä? 

Arvasin että joku mällikoura ei osaa lukea. Tuossa puhuttiin selvästi yhteisten lasten elatuksesta. Lehtolapsista maksumieheksi joutuu myös se petetty puoliso joka joutuu ottamaan enemmän vastuuta yhteisten lasten kuluista, koska mies hassaa sen edestä tehtailemalla elatettavia lapsia alkuperäisen taloudellisen sopimuksen (kyllä!) eli avioliiton ulkopuolella.

Vierailija
145/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on heikosta itseluottamusta, ja siitä että henkilön idetiteetti rakentuu toisten ihmisten varaan. Usein nämä henkilöt eivät itse ymmärrä tätä. Tästä osoituksena tämäkin kommentti tulee saamaan runsaasti alapeukkuja, ja todennäköisesti myös aggressiivisia vastakommentteja. Hyvän itsetuntemuksen omaavan ihmisen miekenrauhaa ei toisen ihmisen valinnat saa raiteiltaan, vaikka pahalta tuntuisivatkin. Hyvän itsetuntemuksen omaava ihminen ei pyöri egonsa ympärillä. 

Toivottavasti kohtaat paljon kaltaisiasi ja kohtelette toisianne arvonne mukaisesti.

Kyllä, vietän aikaani ainoastaan kaltaisteni ihmisten kanssa. En halua elämääni draamailevia ja heikon itsetunnon omaavia henkilöitä. Kohtelemme toisiamme arvostavasti ja hyvin. 

Miten tämä liittyi AP:n avaamaan keskustelunaiheeseen? Taisit tehdä typerän oletuksen, että hyväksyn pettämisen tai peräti harjoitan sitä itse, kun en murentuisi tai draamailisi tilanteen tullessa kohdalle? Oletit väärin. Suosittelen sisälukutaidon harjoittelua. En sallisi pettämistä omassa suhteessa. Aiemmassa suhteessa sitä oli, ja lopetin suhteen saatuani tietää. En murentunut. Enkä draamaillut. 

Kuulostaa, ettei sinulla ollut voimakkaita tunteita toista kohtaan.

Ihan sivusta sanon, että jos tunteet ovat voimakkaat puolin ja toisin, niin eikö silloin olisi loogista edes koettaa päästä asiasta yli pariskuntana.

Sanotko noin myös ihmiselle jonka puoliso on yrittänyt tappaa? Väkivalta on väkivaltaa. Toisen terveyden riskeille altistaminen on väkivaltaa, jopa ihan rikos.

Vierailija
146/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset jää kiinni pettämisestä. Ei siinä sen kummenpaa. Kyllähän pettämistä tapahtuu ihan koko ajan, se että se sitten tulee toisen osapuolen tietoom on tyhmyyttä ja taktiikkaa, että pettäjä jätettäisiin

Ootteko ihan tosissanne, että yks "pettäminen" ja heti ero. Voihan sen niinkim kai tehdä..aika naiivia ajatella, että se oli eka kerta ja nyt otan eron ja seuraavassa suhteessa tällaista ei saa tapahtua. Sitä tapahtuu ihan koko ajan!

Et sinä laadi sääntöjä, joita meidän muiden pitää ihmissuhteissa noudattaa. Pidä siis typerät mielipiteesi omana tietonasi.

Tämä. Kovasti yritetään laatia sääntöjä, miten toisten tulisi elää. Se puolison pitäisi elää niin kuin minäminäminä haluan. Ollaan kuin pikkulapsia, jotka polkevat jalkaa, kun eivät saa haluamaansa. Mutta lapsetkin ovat järkevämpiä, eivätkä katkeroidu vuosiksi tai jopa loppuelämäkseen, kuten useat kirjoittajat täällä. 

Jos haluaa pettää niin sitten voi olla suhteessa toisen pettäjän kanssa. Se on just sitä, että saa sen mitä itsekin edustaa eikä polje jalkaa kun toinen ei halua että petetään. Pettäjillä vain on sellainen valuvika, että sitä jännitystä ei samalla tavalla saa jos on toisen pettäjän kanssa pelatessa toisten tunteilla. Siksi pettäjä ei halua toista pettäjää, ei ole heillä yhtä hauskaa kun se heidän hauskuus tulee siitä jännityksestä mikä syntyy salassa tekemisestä. Monella narsistilla on pettäjä piirre ja kaksoiselämä. 

Itse haluan panna muita naisia vaihtelun halusta. En koe mitään jännitystä tai nautintoa että en siitä naiselleni kerro. 

Vierailija
147/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmät ihmiset jää kiinni pettämisestä. Ei siinä sen kummenpaa. Kyllähän pettämistä tapahtuu ihan koko ajan, se että se sitten tulee toisen osapuolen tietoom on tyhmyyttä ja taktiikkaa, että pettäjä jätettäisiin

Ootteko ihan tosissanne, että yks "pettäminen" ja heti ero. Voihan sen niinkim kai tehdä..aika naiivia ajatella, että se oli eka kerta ja nyt otan eron ja seuraavassa suhteessa tällaista ei saa tapahtua. Sitä tapahtuu ihan koko ajan!

Hyvä kirjoitus. Vaimoni petti ja kyllähän se muutaman päivän harmitti. Ero ei tullut mieleenkään. Naiset nyt lähes kaikki ovat niin heikkoja henkisestikin etteivät kestä. Silläkin lienee omassa tapauksessa merkitystä että olen jo nuorena oppinut olemaan luottamatta naisiin.

Niinpä. Jos toinen ihminen ei merkitse mitään, niin ei pettäminenkään tunnu pahalta. 

Minun avioliittoni pettäminen tuhosi. Koska olin antanut itsestäni kaiken miehelle. Koko elämäni rakentui parisuhteelle. Luotin täysin. Se oli koko elämäni. 

kun pettäminen kävi ilmi, niin kaikelta putosi pohja. Olin vain kuvitellut kaiken. 

Aika hirveää, jos oma elämä perustuu toiseen ihmiseen ja parisuhteeseen. Jokaisella olisi hyvä olla omat ystävät, harrastukset, menot ja työ ja sitten se parisuhde, joka antaa omalta osaltaan sisältöä. Parisuhteen ei kuulu olla riippuvuussuhde.

Kyllä se parisuhde on monesti riippuvuussuhde ainakin osittain. Siinä luodaan yhteistä tulevaisuutta, kasvatetaan yhteisiä lapsia ja investoidaan niin taloudellisia kuin henkisiäkin resursseja siihen, että molemmilla on hyvä olla. Tämä kaikki onnistuu vain, jos molemmat ovat riippuvaisia lopputuloksesta.

Peesi tälle. Aivan ohiksena sanon, että olisin valmis jatkamaan suhdetta pettämisen jälkeen, koska vaakakupissa ovat ihanat lapsemme.

Voitte aivan vapaasti sanoa, että itsekunnioitukseni on nolla, mutta itse ajattelisin että elämässä on suurempia ja merkittävämpiä asioita kuin sellainen itsekunnioitus, joka johtaa kerrasta poikki -tekoihin. Kuten esimerkiksi juuri perheen sisäinen rakkaus.
Itse en ole koskaan pettänyt enkä tietääkseni myöskään tullut petetyksi.

Niillä juuri se itsekunnioitus puuttuu ja ego on hauras kun suhteen lopettaa pettämisen takia.

Vierailija
148/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä laadi sääntöjä, joita meidän muiden pitää ihmissuhteissa noudattaa. Pidä siis typerät mielipiteesi omana tietonasi.

Tämä. Kovasti yritetään laatia sääntöjä, miten toisten tulisi elää. Se puolison pitäisi elää niin kuin minäminäminä haluan. Ollaan kuin pikkulapsia, jotka polkevat jalkaa, kun eivät saa haluamaansa. Mutta lapsetkin ovat järkevämpiä, eivätkä katkeroidu vuosiksi tai jopa loppuelämäkseen, kuten useat kirjoittajat täällä. 

Jos haluaa pettää niin sitten voi olla suhteessa toisen pettäjän kanssa. Se on just sitä, että saa sen mitä itsekin edustaa eikä polje jalkaa kun toinen ei halua että petetään. Pettäjillä vain on sellainen valuvika, että sitä jännitystä ei samalla tavalla saa jos on toisen pettäjän kanssa pelatessa toisten tunteilla. Siksi pettäjä ei halua toista pettäjää, ei ole heillä yhtä hauskaa kun se heidän hauskuus tulee siitä jännityksestä mikä syntyy salassa tekemisestä. Monella narsistilla on pettäjä piirre ja kaksoiselämä. 

Eikä ainoastaan jännityksestä vaan moni pettäjä ihan suoraan saa nautintoa siitä että satuttaa toista. Joko siinä tilanteessa kun jää kiinni ja pääsee syyttämään naista tapahtuneesta, tai roikottamalla sitä toista löysässä hirressä arvailemassa sydän sykkyrällä että missä se mies menee, tuleeko kotiin ollenkaan vai onko sille sattunut jotain kamalaa, pettääkö se ja lähteekö elämältä pohja tänään vai huomenna, pitäisikö varautua siihen vai luottaa kaikista hälytysmerkeistä huolimatta koska "sitä on rakkaus" jne..

Vierailija
149/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan miehistä 30% on pettänyt joskus. Eli 70% ei ole pettänyt. Kysy heiltä miksi eivät ole pettäneet. Sitä ei varmaan voi sitten käsittää, jos ei itse omaa käsitystä todellisesta moraalista, arvoista (kuten luottamus, rehellisyys, sitoutuminen, rakkaus) ja jos ei omaa impulssikontrollia, joka erottaa meidät eläimistä, jotka tomivat viettien, vaistojen ja himojen perässä -toisin kuin ihmiset yleensä. Vaikeaa on sellaiselle ihmiselle selittää, millainen on hyvä kunnioitukseen ja luottamukseen perustuva läheinen parisuhde - ja miten se satuttaa, jos toinen sen pettää ja tuhoaa.

Sinun kannattaisi harjoittaa itsetutkiskelua.

Vierailija
150/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en usko että eroaisin omasta miehestä, jos saisin tämän kiinni pettämisestä. Hän on kuitenkin maailman paras isä lapsillemme, kantaa vastuunsa arjessa ja on hyvää seuraa. Todennäköisesti joku kolhu tulisi suhteeseen, mutta ennemmin saattaisin itsekin käydä vieraissa. En ole koskaan pettänyt miestäni 15v suhteen aikana, mutta toisinaan on kyllä tehnyt mieli.

Minä sai tietää mieheni kuoleman jälkeen hänen pettäneen minua. Ensimmäinen tunneryöpsähdys oli juuri, että kaikki oli petosta ja voinko luottaa mihinkään. Mutta melko pian tuli juuri nuo samat ajatukset, että hän oli kuitenkin paras mahdollinen isä lapsillemme ja hän oli minulle upea aviomies koko liittomme ajan. Aloin ajatella, että tietämättäni hän oli jopa enemmän ja hänellä oli annettavaa muillekin kuin minulle, lapsillemme, ystävillemme, työntekijöille jne. Hän OLI hyvä mies, eikä jälkikäteinen tieto sitä muuttanut mihinkään. Eikä pyyhkinyt pois hänen hyviä tekojaan.

Miksi sinun olisi tarvinnut paheksua miestä, johon olit tyytyväinen vain muiden moraalikäsitysten ja epäinhimillisten odotusten takia. Teillä oli hyvä liitto, eikä se siitä muutu miksikään. Ilmeisesti suhde ei ollut pois perhe-elämästänne millään tapaa, joten, mitä sitä murehtimaan.

Kirjoitusten perusteella kaikki on ollut valhetta koska mies on pettänyt; voi luoja naiset on tyhmiä.

Onko omat lapsetkaan todellisia? 😅

Vierailija
151/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, en usko että eroaisin omasta miehestä, jos saisin tämän kiinni pettämisestä. Hän on kuitenkin maailman paras isä lapsillemme, kantaa vastuunsa arjessa ja on hyvää seuraa. Todennäköisesti joku kolhu tulisi suhteeseen, mutta ennemmin saattaisin itsekin käydä vieraissa. En ole koskaan pettänyt miestäni 15v suhteen aikana, mutta toisinaan on kyllä tehnyt mieli.

Minä sai tietää mieheni kuoleman jälkeen hänen pettäneen minua. Ensimmäinen tunneryöpsähdys oli juuri, että kaikki oli petosta ja voinko luottaa mihinkään. Mutta melko pian tuli juuri nuo samat ajatukset, että hän oli kuitenkin paras mahdollinen isä lapsillemme ja hän oli minulle upea aviomies koko liittomme ajan. Aloin ajatella, että tietämättäni hän oli jopa enemmän ja hänellä oli annettavaa muillekin kuin minulle, lapsillemme, ystävillemme, työntekijöille jne. Hän OLI hyvä mies, eikä jälkikäteinen tieto sitä muuttanut mihinkään. Eikä pyyhkinyt pois hänen hyviä tekojaan.

Kävit kai sukupuolitauti testeissä?

Vierailija
152/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä järkytyin.  Se kun vuosia rakastaa ja luottaa....luottamuksen pettäminen.   Tietenkin otin välittömästi eron. En halunnut häntä ikinä takaisin meni niin syvältä. Kesti vuosia kun tuntui vaan pahalta.  Sen jälkeen oli kyllä ollut ottajia mutta en pystynyt enää luottamaan täysillä kehenkään mieheen..

Kiitos kirjoituksesta ja peukutuksista. Todistaa ettei naisen rakkaus mieheen ole todellista. 

Mutta sinulta mieheltä puuttuu täysin kyky rakastaa, tai edes olla rakastettava.

Se ei ole rakkautta että satuttaa toista rikkomalla yhteisiä sopimuksia ja mahdollisesti vaarantaa tämän terveydenkin.

Petetyn rakkaus luonnollisesti kuolee siihen. Kun tajuaa että rakkaus oli yksipuolista.

Miksi luulet että miehet ja naiset ovat samanlaisia?

Vierailija
153/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa kertoa, miltä tuntui ja miten vaikutti, kun mies 20 aviovuoden ja neljän lapsen jälkeen kohtasi elämänsä naisen ja rakastui.  Tuhosin tämän naisen henkisesti.

Vierailija
154/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut mitään tuollaista mitä väität, mutta miten se muuttaa mitään sanomaani onko naiset ja miehet erilaisia tai samanlaisia?

Vierailija
155/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistipsykøpaatin kenties tyypillisin piirre

on juuri tämä: ilman minkäänlaisia tunnontuskia puolison pettäminen.

Koska hänellä on oikeus. Hän on moraalin, lakien ja säädösten ylä/ulkopuolella. Pääasia pelata/

peitellä tilanne omaksi eduksi niin, ettei hän jää kiinni petoksen missään vaiheessa.

.

Sama kanava jakoi tuton, jossa psykologi 

totesi työkseen kehoaan myyvien olevan high score in psychopathy score. Low score psychopath hlö ei saman kokeneen psykologin mukaan kykene pitkään tekemään sellaista s3ksityötä, jossa joka viikonpäivä vastassa uusia ventovieraita asiakkaita. 

S3ksityö käy täysin mahdottomaksi terveen

psyyken omaavan hlön kantaa. Nainen ajautuu lohtupäihteisiin ennemmin tai myöhemmin > työpäivästä ja asiakkaista selvitäkseen.

.

*Linkki on vanhassa älylaitteessani, en sitä tähän hätään valitettavasti löydä. Laitan

sen ketjuun, jos löydän. Ei varmuutta, onko kyseinen kanava enää Tube-aktiivinen. E

Vierailija
156/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistipsykøpaatin kenties tyypillisin piirre

on juuri tämä: ilman minkäänlaisia tunnontuskia puolison pettäminen.

Koska hänellä on oikeus. Hän on moraalin, lakien ja säädösten ylä/ulkopuolella. Pääasia pelata/

peitellä tilanne omaksi eduksi niin, ettei hän jää kiinni petoksen missään vaiheessa.

.

Sama kanava jakoi tuton, jossa psykologi 

totesi työkseen kehoaan myyvien olevan high score in psychopathy score. Low score psychopath hlö ei saman kokeneen psykologin mukaan kykene pitkään tekemään sellaista s3ksityötä, jossa joka viikonpäivä vastassa uusia ventovieraita asiakkaita. 

S3ksityö käy täysin mahdottomaksi terveen

psyyken omaavan hlön kantaa. Nainen ajautuu lohtupäihteisiin ennemmin tai myöhemmin > työpäivästä ja asiakkaista selvitäkseen.

.

*Linkki on vanhassa älylaitteessani, en sitä tähän hätään valitettavasti löydä. Laitan

sen ketjuun, jos löydän. Ei varmuutta, onko kyseinen kanava enää Tube-aktiivinen. E

Eiköhän itseään myydä usein omaehtoisestikin vain tilanteen pakosta, selviytyäkseen joko kapitalismissa tai ultimaattisessa köyhyydessä. Totta kai se syö ihmistä, sitä enemmän mitä vähemmän voi sanella työehtojaan, mutta niin syö elämisen perustarpeiden puutekin. Väite että edes huomattava määrä tekisi seksityötä (pitkäaikaisesti) jonkun oman narsismin toteuttamuskeinona, kuulostaa kyllä ihan höpöhöpö lähteeltä. Eikä oikeastaan edes liity aiheeseen.

Vierailija
157/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut mitään tuollaista mitä väität, mutta miten se muuttaa mitään sanomaani onko naiset ja miehet erilaisia tai samanlaisia?

"Petetyn rakkaus luonnollisesti kuolee siihen. Kun tajuaa että rakkaus oli yksipuolista."

Luulet väärin että pettäjä ei rakasta petettyä. Onhan se tietenkin mahdollista ettei rakasta mutta ihan yhtä mahdollista että rakastaa.

Vierailija
158/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Petetyn rakkaus luonnollisesti kuolee siihen. Kun tajuaa että rakkaus oli yksipuolista."

Luulet väärin että pettäjä ei rakasta petettyä. Onhan se tietenkin mahdollista ettei rakasta mutta ihan yhtä mahdollista että rakastaa.

No tuo taas selittää vielä vähemmän ontuvaa argumenttiasi.

Rakastava ihminen ei tee rakastamalleen ihmiselle tahallaan mitään sellaista jonka tietää satuttavan. Piste. Vain psykopaatti ei tätä ymmärrä, koska hänen käsityskyky ei yletä muihin ihmisiin ja siihen miltä heistä tuntuu.

Vierailija
159/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuviossa on lapsia, ero on usein rankka. Myös lapsille, ja on sydäntäsärkevää nähdä lasten kärsimys. Usein seuraa myös kodin menetys. Voi seurata huolto-, tapaamis-, ja elatuskiistoja ja oikeudenkäyntejä, jotka voivat kestää vuosikausia. Siksi. 

Vierailija
160/374 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa kertoa, miltä tuntui ja miten vaikutti, kun mies 20 aviovuoden ja neljän lapsen jälkeen kohtasi elämänsä naisen ja rakastui.  Tuhosin tämän naisen henkisesti.

Reagoit siis kuin lapsi: tuo tönäisi minua, joten löin häntä kirveellä. Ja varmaan tunnet itsesi paremmaksi ihmiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi