Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu jotenkin pahalta ku on sössiny osan elämästä

Vierailija
10.04.2026 |

Niin tuntuu jotenkin pahalta on jo yli 40 v mies ja tuntuu et kaikki sössiny ahdistaa ramasee ärsyttää jne. olen ollut muutaman vuoden pelikierteessä lähemmäs 20 tuhatta hävinyt ja muutenkin pahasti velkaantunut, rahani menee siihen, toki sitten juon alkoholiakin myös ei hyvä ongelma on, mutta kaveritki on lähteny ja tuntuu et oon jääny ihan yksin, tuntuu vain pahalta, on mulla vakituinen työ mutta ei velka vain lyhene ja jotenki en osaa käyttää mitenkää rahaa elän yli varojen jatkuvasti, sit on vanha autoki, haluaisin paremmin, mut ei voi mitään, hävettää.

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No lopeta se pelaaminen ja juopottelu. Ei tuohon muu auta. Kuka haluaa kaveerata juopon peliaddiktin kanssa joka on korviaan myöten veloissa ja jonka elämässä ei ole muuta kuin pelit ja pullot. Kun hankkiudut eroon addiktioistasi niin alkaa taas kavereitakin löytyä ja rahaa jää tilille.

Samaa mieltä. Mene AA-kerhoon, niitä on joka paikkakunnalla ja kun juominen loppuu niin säästyy rahaa. Saat maksettua velkaa pois.

Joo olen sitä miettinyt

Vierailija
42/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan surkea luuseri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonkos sitä velkaa sitten on?

48 tonnia

Kun olet töissä, niin tuon kuittaa pois neljässä vuodessa, eikä tarvitse luopua kuin viinasta ja parista muusta turhasta puheesta.

4 v olet kyl sekaisin tässä menee 10 v

Vierailija
44/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatanan surkea luuseri.

tuu tänne sanomaa niin katotaa miten käy sitten???

Vierailija
45/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuntuu pahalta ku ei naisetkaa kiinnostu ja ymmärrän kai mun taso ja ulkonäkö ja lihominen ja maha

Mä olen lihavan, vanhenevan adhd-miehen kanssa onnellisempi kuin pitkään aikaan. Minusta hän on suloinen ja tosi HOT.

Hänelläkin on ongelmia, mutta yrittää hoitaa niitä.

Juu kyl mä töissä käyn ja minimit lyhennän mutta ei velka sillain lyhene kuitenkaa

Vierailija
46/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran haluat muutosta elämääsi niin otat itseäsi niskasta kiinni ja maksat velkasi. Kyllä sieltä elämän pohjamudasta pystyy nousemaan. Miksi vanhaa autoa tarttis hävetä jos se kulkee ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Terveys on parasta elämässä, kaikki muu on luksusta. 

koska mua hävettää ajaa tommosella, ei monilla ole vanhaa rötiskää. esim täälä pk seudulla, en halua että tilanne ois tämä

Sun on nyt vaan tajuttava että tilanne on nyt tämä. Sinä et voi tehdä lisää velkaa, entiset on saatava maksettua pois. älä elä yli varojesi, mieti tarkkaan mitä oikeasti tarvitset. silloin saat sen velankin nopeampaa pois. ajattele positiivisesti, sun elämässä on paljon hyvää, työ, asunto ja on autokin millä liikkua. etsi vielä joku kiinnostava harrastus missä voisit tavata uusia ihmisiä. tsemppiä sun elämään, koskaan ei ole myöhäistä ottaa uutta suuntaa elämälle. sillä mitä on ollut ja tapahtunut aikaisemmin et voi mitään. jätä se taakse ja tee jatkossa parempia päätöksiä

Mun kaverit juo kaikki alkoholia en jaksa niitä, + mä olen aika ujo, usein yksin baareissa

Vierailija
47/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot valittanu täällä tätä joskus ennenkin.

No nyt valitan kun tilanne on tämä, toiset menee elämässä eteenpäin mulla on menny alaspäin ja velkaa 20 tuhatta tullut ylikin lisää

Tuohon saa hoitoa. Tukiryhmiäkin on.

Olen hakenut apua mutta ei auta, olen entistä masentunut kun iso velka ahdistaa ja lisäksi ei ole kavereitakaan juon paljon yksin

Velkajärjestely, edunvalvonta. 

En tiedä vielä pääsenkö

Vierailija
48/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu pahalta että on oikeesti päästäny ittensä näin isoihin velkoihin ja auto joka on klommolla ja ruosteessa ja pitää semmosella ajella, no ei voi mitään

Vierailija
49/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu pahalta että on oikeesti päästäny ittensä näin isoihin velkoihin ja auto joka on klommolla ja ruosteessa ja pitää semmosella ajella, no ei voi mitään

Monilla tuntuu olevan parempi tilanne katsoo naisiaki, on hienot auto ja rahaa ja koulutus, ei mulla ole kuin isot velat ja ei ole mtiään

Vierailija
50/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran haluat muutosta elämääsi niin otat itseäsi niskasta kiinni ja maksat velkasi. Kyllä sieltä elämän pohjamudasta pystyy nousemaan. Miksi vanhaa autoa tarttis hävetä jos se kulkee ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Terveys on parasta elämässä, kaikki muu on luksusta. 

koska mua hävettää ajaa tommosella, ei monilla ole vanhaa rötiskää. esim täälä pk seudulla, en halua että tilanne ois tämä

Et halua? Jaa, sitten myyt sen vanhan auton pois ja hankit fillarin. Tai kävelet, pk-seudulla kulkee julkinen liikennekin hyvin paikasta paikkaan. Sitten ei tartte hävetä vanhaa autoa enää. 

Vierailija
51/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monilla tuntuu olevan parempi tilanne katsoo naisiaki, on hienot auto ja rahaa ja koulutus, ei mulla ole kuin isot velat ja ei ole mtiään

No mistähän se johtuu että toisilla on paremmin asiat kuin sinulla?

Vierailija
52/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et halua? Jaa, sitten myyt sen vanhan auton pois ja hankit fillarin. Tai kävelet, pk-seudulla kulkee julkinen liikennekin hyvin paikasta paikkaan. Sitten ei tartte hävetä vanhaa autoa enää. 

Ei käy. Auto pitää olla.

Vierailija
53/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkö sitä meille valitat, ei me voida auttaa.

Vierailija
54/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mistähän se johtuu että toisilla on paremmin asiat kuin sinulla?

No ei ne ole pelannut rahoja

Vierailija
55/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvettiäkö sitä meille valitat, ei me voida auttaa.

MUTTAKUN EI NAISET HUOLI TÄLLÄSTÄ TUNTUU PAHALTA

Vierailija
56/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei käy. Auto pitää olla.

en halua auto on tosi tärkeä

Vierailija
57/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monilla ei edes mitään autoa ole täällä P-K -seudulla. Täällä hyvin riittää vähän paskempikin auto, kun tiet on kuitenkin päällystettyjä ja ajomatkat lyhyitä. Uuden auton arvo vaan laskee heti kun ajat sen liikkeestä ulos.

Ja voit olla tyytyväinen, jos olet saanut pelaamisen loppumaan. Moni ei ole saanut. Seuraava askel voisi olla juomisen vähentäminen ja joku kiva harrastus.

Vierailija
58/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallat tunnustaa että sinusta tuntuu pahalta. Se on hyvä alku, mutta valittaminen ei vielä riitä. Sinä traumadumppaat ongelmiasi Vauva-palstalla joka saatanan päivä pääsemättä asiassa yhtään eteenpäin. Oletko nytkin kännissä?

Vierailija
59/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskallat tunnustaa että sinusta tuntuu pahalta. Se on hyvä alku, mutta valittaminen ei vielä riitä. Sinä traumadumppaat ongelmiasi Vauva-palstalla joka saatanan päivä pääsemättä asiassa yhtään eteenpäin. Oletko nytkin kännissä?

On se.

Vierailija
60/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illan Allu. Tervepä terve! Taas.