Tuntuu jotenkin pahalta ku on sössiny osan elämästä
Niin tuntuu jotenkin pahalta on jo yli 40 v mies ja tuntuu et kaikki sössiny ahdistaa ramasee ärsyttää jne. olen ollut muutaman vuoden pelikierteessä lähemmäs 20 tuhatta hävinyt ja muutenkin pahasti velkaantunut, rahani menee siihen, toki sitten juon alkoholiakin myös ei hyvä ongelma on, mutta kaveritki on lähteny ja tuntuu et oon jääny ihan yksin, tuntuu vain pahalta, on mulla vakituinen työ mutta ei velka vain lyhene ja jotenki en osaa käyttää mitenkää rahaa elän yli varojen jatkuvasti, sit on vanha autoki, haluaisin paremmin, mut ei voi mitään, hävettää.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Neuroepätyypillisistä ei tykätä. Eivät mielistele.
Olen saanut vapauttavat paperit tutkimuslaitoksesta. Silti mokaan aina ja saan syyn ryypätä häpeälleni.
No mulle ei kukaa ota yhteyttä ja pyydä mihkää, siis tuntuu ettei ole kavereita, kai mussa on jotain vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos ulisemisen sijasta keskittyisit käytännön tekemiseen? Neuvot on täällä jo annettu.
Ap on heikkolahjainen ja vajaaälyinen. Kaikki mahdollinen on täällä jo hänen auttamisekseen tehty. Mikään ei auta, kun hän ei ymmärrä tai halua kuunnella.
No mä olen erilainen kun muut
Voisit silti edes yrittää esim. lopettaa ryyppäämisen ja aloittaa sen liikunnan harrastamisen. Jostain syystä valitset mieluummin ikuisen valittamisen.
Luulenpa että jos Allu tosiaan tekisi nuo asiat, täällä hurrattaisiin kuorossa ja kannustettaisiin.
Toisaalta ikuinen ulina ei johda mihinkään muuhun kuin siihen, että saat aina vain lisää kuraa niskaasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuroepätyypillisistä ei tykätä. Eivät mielistele.
Olen saanut vapauttavat paperit tutkimuslaitoksesta. Silti mokaan aina ja saan syyn ryypätä häpeälleni.
Mitä tarkoittaa saanut vapauttavat paperit tutkimuslaitoksesta? Ei ole mitään diagnooseja?
Vierailija kirjoitti:
no parempi sit kun ei valita mennään näillä
Oonko ainoa, joka lukee Allun ulinoita ja tuntuu, että jonkun, eli Allun, elämä on vielä enemmän perseellään kuin oma?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, joka lukee Allun ulinoita ja tuntuu, että jonkun, eli Allun, elämä on vielä enemmän perseellään kuin oma?
Allu on kuitenkin mokannut ihan kaiken, jopa töissäkäymisen tarkoituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja olen sentään työtön! Maksan asuntolainan lyhennystä koko ajan, en pelivelkojen.
Pienin askelin eteenpäin. Toi velka ei oo paha. Maksoin opintolainaa myyjän palkalla pois paljon enemmän. Kaikki järjestyy. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentään, mulla on 2 vakituista työtä
Vierailija kirjoitti:
Pienin askelin eteenpäin. Toi velka ei oo paha. Maksoin opintolainaa myyjän palkalla pois paljon enemmän. Kaikki järjestyy. :)
No onhan se paljon mut uskon et pääsen velkajärjestelyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja olen sentään työtön! Maksan asuntolainan lyhennystä koko ajan, en pelivelkojen.
Sama ja silti jää rahaa matkustella vaimon kanssa ja maksella auton lyhennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et pääse 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sentään, mulla on 2 vakituista työtä
Palkalla on tarkoiitus rahoittaa muuta elämää, sulla se menee pelivelkojen korkoihin. Ei autoon, ei asuntoon, ei matkusteluun....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haluat muutosta elämääsi niin otat itseäsi niskasta kiinni ja maksat velkasi. Kyllä sieltä elämän pohjamudasta pystyy nousemaan. Miksi vanhaa autoa tarttis hävetä jos se kulkee ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Terveys on parasta elämässä, kaikki muu on luksusta.
koska mua hävettää ajaa tommosella, ei monilla ole vanhaa rötiskää. esim täälä pk seudulla, en halua että tilanne ois tämä
Höpön löpön. Minulla ei ole autoa ollenkaan, asun pk-seudulla ja haaveilen vanhasta rötisköstä, mutta ei ole varaa edes siihen.
Tarkoitan kai sitä, että aina on joku joka katsoo sinunkin ongelmia niin, että olisipa tuo mielummin minun elämä. Juu, ei elämä vertailemalla paremmaksi muutu, mutta sinun ongelmat on kuitenkin lähinnä vain taloudellisia. Joku muu ikäisesi voi olla vakavasti sairas, vammaantunut, saattohoidossa. 10 vuoden päästä olet vasta viisikymppinen ja kaikki nuo ongelmasi voivat olla muisto vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelivelkojen takia ei pääse velkajärjestelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kerran haluat muutosta elämääsi niin otat itseäsi niskasta kiinni ja maksat velkasi. Kyllä sieltä elämän pohjamudasta pystyy nousemaan. Miksi vanhaa autoa tarttis hävetä jos se kulkee ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Terveys on parasta elämässä, kaikki muu on luksusta.
koska mua hävettää ajaa tommosella, ei monilla ole vanhaa rötiskää. esim täälä pk seudulla, en halua että tilanne ois tämä
Höpön löpön. Minulla ei ole autoa ollenkaan, asun pk-seudulla ja haaveilen vanhasta rötisköstä, mutta ei ole varaa edes siihen.
Tarkoitan kai sitä, että aina on joku joka katsoo sinunkin ongelmia niin, että olisipa tuo mielummin minun elämä. Juu, ei elämä vertailemalla paremmaksi muutu, mutta sinun ongelmat on kuitenkin lähinnä vain taloudellisia. Joku muu ikäisesi voi olla vakavasti sairas, vammaantunut, saattohoidossa. 10 vuoden päästä olet vasta viisikymppinen ja kaikki nuo ongelmasi voivat olla muisto vain.
Niinpä, mutta Allupa on mennyt ja humpannut velaksi 70 tonnin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelivelkojen takia ei pääse velkajärjestelyyn.
ONNEKSI
Mä olen luonteeltani valittaja en voi sille mitää epävakaa persoona ehkä todettu