Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu jotenkin pahalta ku on sössiny osan elämästä

Vierailija
10.04.2026 |

Niin tuntuu jotenkin pahalta on jo yli 40 v mies ja tuntuu et kaikki sössiny ahdistaa ramasee ärsyttää jne. olen ollut muutaman vuoden pelikierteessä lähemmäs 20 tuhatta hävinyt ja muutenkin pahasti velkaantunut, rahani menee siihen, toki sitten juon alkoholiakin myös ei hyvä ongelma on, mutta kaveritki on lähteny ja tuntuu et oon jääny ihan yksin, tuntuu vain pahalta, on mulla vakituinen työ mutta ei velka vain lyhene ja jotenki en osaa käyttää mitenkää rahaa elän yli varojen jatkuvasti, sit on vanha autoki, haluaisin paremmin, mut ei voi mitään, hävettää.

Kommentit (117)

Vierailija
21/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos Allun paska taas ulisemassa.

Vierailija
22/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei voi mitään, näillä mennään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot valittanu täällä tätä joskus ennenkin.

No nyt valitan kun tilanne on tämä, toiset menee elämässä eteenpäin mulla on menny alaspäin ja velkaa 20 tuhatta tullut ylikin lisää

Tuohon saa hoitoa. Tukiryhmiäkin on.

Olen hakenut apua mutta ei auta, olen entistä masentunut kun iso velka ahdistaa ja lisäksi ei ole kavereitakaan juon paljon yksin

Mätäne pois yksinäsi

Vierailija
24/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt valitan kun tilanne on tämä, toiset menee elämässä eteenpäin mulla on menny alaspäin ja velkaa 20 tuhatta tullut ylikin lisää

Olen hakenut apua mutta ei auta, olen entistä masentunut kun iso velka ahdistaa ja lisäksi ei ole kavereitakaan juon paljon yksin

Mätäne pois yksinäsi

tuu tänne sanomaa naaman eteen katotaa miten käy

Vierailija
25/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopeta se pelaaminen ja juopottelu. Ei tuohon muu auta. Kuka haluaa kaveerata juopon peliaddiktin kanssa joka on korviaan myöten veloissa ja jonka elämässä ei ole muuta kuin pelit ja pullot. Kun hankkiudut eroon addiktioistasi niin alkaa taas kavereitakin löytyä ja rahaa jää tilille.

Vierailija
26/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkos sitä velkaa sitten on?

Vierailija
27/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää kyllä niin sekopäitä täynnä, että joo ei enää jaksa

Vierailija
28/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy persettä! Olet kovaa valuuttaa kaappihomojen keskuudessa! Ei haittaa vaikka et ole itse homo, ota ihan vain työntekona tuo. Muista liukuvoide ja kortsut!

Vierailija
29/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mätäne pois yksinäsi

tuu tänne sanomaa naaman eteen katotaa miten käy

No niin tulihan se väkivalta taas kehiin. Muakin yhdessä ketjussa uhkailit väkivallalla moneen kertaan vaikka kerroin olevani sua paljon pienempi nainen. 

Vierailija
30/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää kyllä niin sekopäitä täynnä, että joo ei enää jaksa

Ainoa sekopää olet sä itse.

Vierailija
31/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

48 tonnia

Vierailija
32/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No lopeta se pelaaminen ja juopottelu. Ei tuohon muu auta. Kuka haluaa kaveerata juopon peliaddiktin kanssa joka on korviaan myöten veloissa ja jonka elämässä ei ole muuta kuin pelit ja pullot. Kun hankkiudut eroon addiktioistasi niin alkaa taas kavereitakin löytyä ja rahaa jää tilille.

MIKÄ SUA VAIVAA EMMÄ PELAA ENÄÄ, SIIS KÄYN TÖISSÄ JA TYKKÄÄN JUODA KYLLÄ VÄLILLÄ, NO EI OLE KAVEREITA OOIKEIN

Vierailija
33/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja.

Vierailija
34/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu pahalta ku ei naisetkaa kiinnostu ja ymmärrän kai mun taso ja ulkonäkö ja lihominen ja maha

Vierailija
35/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Mene AA-kerhoon, niitä on joka paikkakunnalla ja kun juominen loppuu niin säästyy rahaa. Saat maksettua velkaa pois.

Vierailija
36/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Velkajärjestely, edunvalvonta. 

Vierailija
37/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan loppuelämääsi hassaa pelaamiseen tai menneiden harmittelemiseen. Tuokin "voi kun mulla on jo elämä eletty ja vaan tämmönen pilipaliauto eikä ole säästöjä eikä hienoa taloa ja on vaan velkaa" on ajatusansa, johon on helppo jäädä jumimaan ja märehtimään. Sitten kohta taas helposti lähtee ahdistuneena pelaamaan jonkin mullistavan ja täysin epärealistisen voiton toivossa.

Tuo se kai onkin peliongelman tai minkä vaan riippuvuuden ydin, ettei ihminen ymmärrä miten jokin itselle tuhoisa tapa on hiukan kuin omassa päässä elävä huijari, joka aina vaan uskottelee että sen paljon pahaa aiheuttavan pakonomaisen toiminnan kautta tulee lopulta tapahtumaan "ihme".

Mene vaikka peluuri.fi-sivuilta selvittämään miten voisit pienillä askelilla lähteä muuttamaan elämääsi siten että se olisi parempaa. Siellä on varmaan jotain kokemusasiantuntijoita joilta voi saada tukea.

Vierailija
38/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran haluat muutosta elämääsi niin otat itseäsi niskasta kiinni ja maksat velkasi. Kyllä sieltä elämän pohjamudasta pystyy nousemaan. Miksi vanhaa autoa tarttis hävetä jos se kulkee ja sillä pääsee paikasta A paikkaan B? Terveys on parasta elämässä, kaikki muu on luksusta. 

koska mua hävettää ajaa tommosella, ei monilla ole vanhaa rötiskää. esim täälä pk seudulla, en halua että tilanne ois tämä

Sun on nyt vaan tajuttava että tilanne on nyt tämä. Sinä et voi tehdä lisää velkaa, entiset on saatava maksettua pois. älä elä yli varojesi, mieti tarkkaan mitä oikeasti tarvitset. silloin saat sen velankin nopeampaa pois. ajattele positiivisesti, sun elämässä on paljon hyvää, työ, asunto ja on autokin millä liikkua. etsi vielä joku kiinnostava harrastus missä voisit tavata uusia ihmisiä. tsemppiä sun elämään, koskaan ei ole myöhäistä ottaa uutta suuntaa elämälle. sillä mitä on ollut ja tapahtunut aikaisemmin et voi mitään. jätä se taakse ja tee jatkossa parempia päätöksiä

Vierailija
39/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuntuu pahalta ku ei naisetkaa kiinnostu ja ymmärrän kai mun taso ja ulkonäkö ja lihominen ja maha

Mä olen lihavan, vanhenevan adhd-miehen kanssa onnellisempi kuin pitkään aikaan. Minusta hän on suloinen ja tosi HOT.

Hänelläkin on ongelmia, mutta yrittää hoitaa niitä.

Vierailija
40/117 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

48 tonnia

Kun olet töissä, niin tuon kuittaa pois neljässä vuodessa, eikä tarvitse luopua kuin viinasta ja parista muusta turhasta puheesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi