Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu jotenkin pahalta ku on sössiny osan elämästä

Vierailija
10.04.2026 |

Niin tuntuu jotenkin pahalta on jo yli 40 v mies ja tuntuu et kaikki sössiny ahdistaa ramasee ärsyttää jne. olen ollut muutaman vuoden pelikierteessä lähemmäs 20 tuhatta hävinyt ja muutenkin pahasti velkaantunut, rahani menee siihen, toki sitten juon alkoholiakin myös ei hyvä ongelma on, mutta kaveritki on lähteny ja tuntuu et oon jääny ihan yksin, tuntuu vain pahalta, on mulla vakituinen työ mutta ei velka vain lyhene ja jotenki en osaa käyttää mitenkää rahaa elän yli varojen jatkuvasti, sit on vanha autoki, haluaisin paremmin, mut ei voi mitään, hävettää.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
10.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle ei kukaa ota yhteyttä ja pyydä mihkää, siis tuntuu ettei ole kavereita, kai mussa on jotain vikaa.

Ei oo sussa mitään vikaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!

No kyllä todellakin on ja pahasti.

Oot just paras tuollaisena Alluna!!!!!!!!

Mitä hittoa sä sekoilet??? En mä ole Allu vaan mä olen paskapääkusimulkku Alluun kyllästynyt ja Allulla todellakin on päässä pahasti vikaa! Täällä on porukka aivan helvetin kyllästynyt tuohon kusimulkkuun! Mua alkaa vituttamaan jo pelkän otsikon näkeminen kun siitä tietää, että kuka taas jankuttaa paskaansa!!!!!!! 

Etkö sä olekaan Allu??

Miten voit olla oikeasti noin saatanan tyhmä?!??!?!?! Miten mun viesteistä voi joku kuvitella, että olen Allu?!?!!? Mähän kirjoitin, että ap:n päässä on vikaa ja pahasti!!!!!! Vi tu sä olet tyhmä. Sopisit hyvin yhteen Allun kanssa. Yhtä tyhmiä molemmat. 

Anteeksi, olen pahoillani. Sotkin sinut Alluun kun te olette niin samanoloisia.

Ei jumalauta sä olet tyhmä!!!!! Mä kirjoitin: No kyllä todellakin on ja pahasti.

Mikä helvetin sekopää tuosta muka päättelee, että olen Allu?!?!?!!? Mene hoitoon!!!!!!!!!! Vit tu mua vi tuttaa sun kaltaiset paskat. Mä en todellakaan ole kuten Allu! Hyi vit tu!!! Mä olen nainen ja perheellinen ihminen. Asun omakotitalossa enkä ole mikään saatanan paskaluuseri Allu joka on peliriippuvainen, hullu, vähä-älyinen ja väkivaltainen juoppo!!!

:D :D Ei kyllä sä ihan selkeästi olet Allu. Tekstistäsi välittyvät vihanhallintaongelmat ovat niin ilmeisiä, ettet voi olla kukaan muu. Samaa raivoamista joka päivä. Yritäpä nyt Allu rauhoittua ;D

No en todellakaan ole!!!! Ei jumalauta sä olet tyhmä!!!! Mä olen vihainen sen vuoksi, että sä sairas paska luulet mua Alluksi!!!! Meneeekö jakeluun!!! 

En ole Allu ja sillä selvä. Mä olen nainen joka asuu satojen kilometrien päässä pääkaupunkiseudulta. En ole mikää vähä-älyinen paskareikä kuten Allu. 

Nyt sua kuule taidettiin hieman vedättää.

-eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla