Naimisissa olevat naiset, kuinka paljon teillä on miehiä ns. kirjekavereina?
Tarkoitan sellaisia viestittelymiehiä, joita ette ehkä koskaan edes tapaa? Itsellä siis tapana jutella esim. omaan alaan liittyvistä asioista, virkanimityksistä, lapsista yms näiden kanssa.
Kommentit (171)
Viestiä se hän on vaan normaalia toimintaa,ketä siinä pettää?
Ihmisellä on kyllä huono itsetunto, jos tarvitsee jännitystä ja huomiota muilta kuin omalta puolisolta. Ihan kuin pitäisi koko ajan tarkistaa oma markkina-arvo.
Aloitus on selkeä provo, mutta kyllä tällaisia naisia on, jotka tarvitsee koko ajan varmistusta, että voisivat saada muitakin kuin puolisonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Eikä ole ikinä ollut. Yrittäjiä on kyllä ollut, mutta ei minulla ole mitään kiinnostusta. Onnellinen parisuhde ja kohta 15v naimisissa.
Mulla on ollut onnellinen parisuhde 21 vuotta. En etsi uutta parisuhdetta.
apParisuhde ei todellakaan ole onnellinen, jos viestittelet jatkuvasti toisten miesten kanssa ja olet useasti pettänyt miestäsi.
Et sinä voi määritellä minun parisuhdettani, enkä minä sinun. Me olemme tyytyväisiä ja onnellisia näin, ole sinä omalla tavallasi.
ap
Onnellisen parisuhteen yksi määritelmä on uskollisuus. Mieti sitä huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisellä on kyllä huono itsetunto, jos tarvitsee jännitystä ja huomiota muilta kuin omalta puolisolta. Ihan kuin pitäisi koko ajan tarkistaa oma markkina-arvo.
Aloitus on selkeä provo, mutta kyllä tällaisia naisia on, jotka tarvitsee koko ajan varmistusta, että voisivat saada muitakin kuin puolisonsa.
Sehän voi olla. Huono itsetunto on kuitenkin ihan laillinen asia, ei minkäänlainen rikos. Ei minua haittaa, jos minulla on huono itsetunto. Pääasia on, että on hauskaa ja lisäksi hyvää seuraa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on sama paskaläjä joka on tätä paskaansa tänne suoltanut monta kertaa aiemmin. Täysi pipipää ja todennäköisesti on joku hikisessä itsemurhayksiössä asuva luuseri.
Ei ole kirje- eikä edes panokavereita. Aviomies riittää.
Ei yhtään. En ole vailla huomiota eikä tarvitse egoa buustata tai testata. Keskityn omaan parisuhteeseen. Pitkä parisuhde. Kaikenlaista vonkaajaa on vuosien varrella nähty ja kuultu mutta ei vaan kiinnosta. Oma mies kiinnostaa yhä
Ei ole miespuolisia viestittelykavereita. On monta miespuolista harrastuskaveria mutta ne on kavereita ja sellaisena pysyy. Ukkomiehiä lähes kaikki. En halua pilata rakasta harrastusta millään sekoiluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. Eikä ole ikinä ollut. Yrittäjiä on kyllä ollut, mutta ei minulla ole mitään kiinnostusta. Onnellinen parisuhde ja kohta 15v naimisissa.
apParisuhde ei todellakaan ole onnellinen, jos viestittelet jatkuvasti toisten miesten kanssa ja olet useasti pettänyt miestäsi.
Et sinä voi määritellä minun parisuhdettani, enkä minä sinun. Me olemme tyytyväisiä ja onnellisia näin, ole sinä omalla tavallasi.
apOnnellisen parisuhteen yksi määritelmä on uskollisuus. Mieti sitä huo ra.
Eri ihmisellä on erilaisia määritelmiä tällekin asialle. Minusta sekin on Ok.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on sama paskaläjä joka on tätä paskaansa tänne suoltanut monta kertaa aiemmin. Täysi pipipää ja todennäköisesti on joku hikisessä itsemurhayksiössä asuva luuseri.
Ihan velattomassa pientalossa satun asumaan. Miksi kuvittelet kaikkien muiden voivan huonosti?
Miten voit itse?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
"Te" olette onnellisia näin, tarkoitako siis, että miehesi tietää näistö viestittely-seksisuhteistasi? Ehkä teillä on sitten avoin suhde.
Kuitenkin joku teistä on ollut tai tulee olemaan potilaanani. Ette te tiedä kenenkään yksityiselämästä oikeastaan yhtään mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään. En ole vailla huomiota eikä tarvitse egoa buustata tai testata. Keskityn omaan parisuhteeseen. Pitkä parisuhde. Kaikenlaista vonkaajaa on vuosien varrella nähty ja kuultu mutta ei vaan kiinnosta. Oma mies kiinnostaa yhä
Sama. Miesvaltaisella alalla nuorena nättinä naisena saisi valita uuden viestittelykaverin vaikka joka viikko. Mutta kuka arvostaa mitäkin. Itse en ymmärrä miksi edes olla parisuhteessa, jos haluaa kuitenkin huomiota muiltakin miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin joku teistä on ollut tai tulee olemaan potilaanani. Ette te tiedä kenenkään yksityiselämästä oikeastaan yhtään mitään.
ap
Harvaa edes kiinnostaa kenenkään yksityiselämä. Sinä taas yrität tehdä omasta mielikuvistusyksityiselämästäsi numeron täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Miesvaltaisella alalla nuorena nättinä naisena saisi valita uuden viestittelykaverin vaikka joka viikko. Mutta kuka arvostaa mitäkin. Itse en ymmärrä miksi edes olla parisuhteessa, jos haluaa kuitenkin huomiota muiltakin miehiltä.
Oletko ollut parisuhteessa 21 vuotta? Ei kannata kommentoida, jos elämänkokemus on kovin suppea.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHarvaa edes kiinnostaa kenenkään yksityiselämä. Sinä taas yrität tehdä omasta mielikuvistusyksityiselämästäsi numeron täällä.
No älä hyvä ihminen lue, jos sinua ei kiinnosta!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apOnnellisen parisuhteen yksi määritelmä on uskollisuus. Mieti sitä huo ra.
Eri ihmisellä on erilaisia määritelmiä tällekin asialle. Minusta sekin on Ok.
ap
Ja sun miehesi tietää pettämisestä ja toisten miesten kanssa viestittelystä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apHarvaa edes kiinnostaa kenenkään yksityiselämä. Sinä taas yrität tehdä omasta mielikuvistusyksityiselämästäsi numeron täällä.
Jokainen haluaa hetkensä oman elämänsä tarinaniskijänä. Tänään ap ajattelee keksineensä elämänsä provon verbaalisena kyläpyöränä ja jakotuherona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No älä hyvä ihminen lue, jos sinua ei kiinnosta!
ap
Mitä helvettiä sä kuvittelet saavuttavasti tällä, että suollat tätä harhaista paskaasi tänne jatkuvasti?
ap