Ketä miehesi muistuttaa ulkonäöllisesti?
Kommentit (41)
useampikin on maininnut asiasta ja varsinkin humalassa ihmiset tulee kyseleen, että ootko Selänne tai ainaki sukua..
Vai pitäiskö sanoa että JT alkoi muistuttamaan miestäni sen jälkeen kun ajoi päänsä =)
...niin paljon on julkkisten näköisiä liikenteessä. Miehen kaveri on ilmetty Saku Koivu, on saanut jopa antaa ihan nimmareitakin ja yhden kaverin mies muistuttaa Richard Gereä jopa ihan luvattoman paljon. Yksi opiskelukaveri on kuin Kaija K, siis tämä laulaja ei se ircin simpanssitarhaaja ;-D
michael schumacher.
mies asui ennen saksassa, monesti luultu michelin sukulaiseksi.
on kanssa aika paljon ben affleckin näkönen..öööh mite se kirjotetaa.....!!
Jason Stathamia. Eräs tuttavani mainitsi asiasta ja piti tietekin googlettaa Statham. Yhdennäköisyys on ilmeinen.
Minun mies on vähän Leppilammen näköinen.
Mikä sen nimi nyt oli???
Kuitenkin sen ja Tony Halmeen sekoitus.
...tämä on kai joku iskelmälaulaja Rami Välimäki. Tälle vaaleat hiukset ja pienet silmälasit ja siinä on, minun armas aviomieheni =)
http: //www. ramivalimaki. com/galleria/Inlay. jpg
...välillä homotkin yrittää iskeä baarissa yms.
Huonosti käyttäytyvien miesten se isompi mies. En muista ikinä sen nimeä. Nyt vähän erkaantuneet ulkonäöllisesti, mutta ehkä vanhempana taas muuttuvat samemman näköisiksi.
Niko Saarelan ja Kimi Räikkösen sekoitusta :D
Yksi opiskelukaveri on kuin Kaija K, siis tämä laulaja ei se ircin simpanssitarhaaja ;-D
noh,
omani tajusin vasta vähän aikaa sitten muistuttavan kasvoiltaan täysin tuota Lostissa paha-poika Sawyeria näyttelevää Josh Hollowayta!
Ihmekös että olenkin niin sen heebon perään kuolannut aina Lostia tapittaessa....heh.
mun mies vaan on astetta rankempi versio Hollowaysta, siilitukka, pitempi parta ja taskojakin on.
ja tietty ei enää ihan yhtä timmiä sikspäkkiäkään ole, mutta kyllä se vielä 36:na asiansa ajaa mainiosti, varsinkin makuukammarin puolella ;D