Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Woke-ihmisiä pilkattiin Rukan yökerhossa

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luettuani Iltalehden artikkelin, havaitsin että eihän tämä itseasiassa kiinnosta minua pätkän vertaa. En ole ikinä edes käynyt Rukalla. En tykkää edes hiihtää!

Mutta koska kahdeksatta sivua mennään, niin sovitaan että kylläpä nyt suututtaa hemmetti niin sulaudun muiden joukkoon. 

Antiwoke-kortin ja uhri-kortin käyttäminen on huvittavaa tietyissä piirissä. 
Huono käytös on aina huonoa käytöstä ja siihen pitää aina puuttua.

Vierailija
162/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei saa pilkata mutta woke ideologia on aivan sairas ja naurettava ja ihmisten mitta tullut täyteen. 

Ja työpaikoilla nämä woket ovat pahimpia kiusaajia itse, syrjivät ja ignooravat niitä, jotka uskaltavat olla eri mieltä tai neutraaleja. Varsinaisia hyviä ihmisiä, hyi hemmetti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut erään viraston pikkujouluissa, jossa dj roustasi meidän ammattikuntaa pitkin iltaa. Olen itse X-sukupolven edustaja, joten kestän aika rajunkin roustauksen ja mulla oli hauskaa. Jotkut oli kumminkin valittaneet siitä johdolle, en tiedä oliko boomereita vai nuorempia nää valittajat.

Vaikka itse tykkäänkin roustauksesta ja stand upista, on huonoa makua keskittyä vain yhteen asiakkaaseen, jonka jotain ominaisuutta roustataan koko ajan. Se on kiusaamista ja se ilmeisesti meni tolla djllä pieleen. Miksei roustannut vaikka sitä alaa, jota porukka opiskeli? 

Koska mistään roustauksesta ei oltu sovittu, eikä sillä ollu mitään hajua, mitä alaa kyseiset opiskelijat opiskelee.

Se "etukäteen kysyminen" oli tyyliin menny niin, että dj kysyy yhdeltä opiskelijalta pitäskö vähän roastata sun kavereita? Ihme paikkailua ihkulta väittää, että olis etukäteen sovittu juttu.

No, oli sovittu tai ei, niin olishan se dj voinut kysyä, että mitä alaa ne opiskelee ja lähteä siitä liikkeelle roustauksessaan. Moukkamaista alkaa yhtä ihmistä ottamaan silmätikuksi.

Vierailija
164/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dj ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa "roustaus", sen on tarkoitus olla hauskaa. Tai ehkä ymmärsi mutta taidot ei riittänyt.

Ei todellakaan kuulostanut hauskalta mutta pitikö siitä suuttua? Ja soittaa lehtiin ja uhriutua? Aika pumpulissa ovat saaneet elää jos tuo on pahinta mitä ovat kokeneet. 

Epäasiallisesta käytöksestä on lupa suuttua. Ei tarvitse ottaa paskaa niskaan vaieten.

Nämä cancelointikampanjat ja julkinen häpäisy jonkun mitättömän asian takia on asiallista käytöstä? Ei todellakaan tarvitse ottaa tällaista paskaa niskaan kenenkään. 

Nämä pyhät woket ovat erinomaisuudessaan aina oikeassa ja heillä on oikeus mustamaalata ja maalittaa ihmisiä koska ovat niin man perkeleen virheettömiä itse. Kuvottavaa porukkaa. 

Vierailija
165/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dj ei ymmärtänyt mitä tarkoittaa "roustaus", sen on tarkoitus olla hauskaa. Tai ehkä ymmärsi mutta taidot ei riittänyt.

Ei todellakaan kuulostanut hauskalta mutta pitikö siitä suuttua? Ja soittaa lehtiin ja uhriutua? Aika pumpulissa ovat saaneet elää jos tuo on pahinta mitä ovat kokeneet. 

Epäasiallisesta käytöksestä on lupa suuttua. Ei tarvitse ottaa paskaa niskaan vaieten.

Nämä cancelointikampanjat ja julkinen häpäisy jonkun mitättömän asian takia on asiallista käytöstä? Ei todellakaan tarvitse ottaa tällaista paskaa niskaan kenenkään. 

Nämä pyhät woket ovat erinomaisuudessaan aina oikeassa ja heillä on oikeus mustamaalata ja maalittaa ihmisiä koska ovat niin man perkeleen virheettömiä itse. Kuvottavaa porukkaa. 

Mitäs jos jätetään turhat wokettelut ja persuttelut ihan kokonaan pois, ja puhutaan itse asiasta. Yhden ihmisen yleisöstä pilkan kohteeksi ottaminen on huonoa stand-uppia ja sen selittely Huttuselta osoittaa huonoa makua ja on huonoa mainosta firmalle. 

Vierailija
166/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, että Huttunen pahoittelee asiakkaan pettymystä eikä dj:n käytöstä. 

Huttusen pahoittelu on klassinen esimerkki siitä, että ei oikeastaan pahoitella itse tekoa, vaan asiakkaan reaktiota siihen. Pahoittelu on muotoiltu niin, ettei tarvitse ottaa vastuuta omasta toiminnasta.

Vierailija
167/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän saisivat kaikenlaiset ihmiset pahoittaa mieltään.

Vierailija
168/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs menivät sinne.

Todennäköisesti aika moni jättää jatkossa menemättä.

Tuliko haava sieluun josta aletaan kirjoittamaan paksua romaania?

Tämä oli siltä pohjalta mitä itse tekisin tai jättäisin tekemättä, jos yrittäisin saada aikaiseksi menestyvän firman.
Ilmeisesti markkinatalouden ja kapitalismin perusteet on vain  paremmin hallussa tällaisella vihervassarilla.

Vierailija
169/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi!

Vierailija
170/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sari-Anne Huttunen ei ole kelvollinen johtamaan ravintolaketjua. Ensin Virtasen ammuskelu ja sitten tämä.

Vierailija
171/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari-Anne Huttunen ei ole kelvollinen johtamaan ravintolaketjua. Ensin Virtasen ammuskelu ja sitten tämä.

Piti lukea Vornasen mutta automaattinen tekstinsyöttö muutti sen Virta seksi. 

Vierailija
172/172 |
09.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli varmasti ikävää tuolle seurueelle, mutta tuon DJ:n käytös oli kyllä niin noloa ja myötähäpeää aiheuttavaa, että hänen kannattaisi ehkä kadota vain maan alle.